1.264 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
19 Svar
kæreste eller ikk.. ? kæreste eller ikk.. ?
Hej alle i søde mennesker..
Jeg er desværre blevet mega glad/ forælsket i en fyr. Jeg har været sammen med i snart 2 mdr. Jeg søger en kæreste, men han mener ikke han har tid til en kæreste nu, men han kan godt lide mig, men han ville gerne se hvordan det kommer til og gå, men jeg ville bare gerne vide hvad han vil for jeg ville ikke gå og blive mere og mere forælsket i ham, hvis han så ikke vil være mere end b-venner..
Men hvad synes i jeg skal gøre give ham mere tid eller glemme ham ?
Det jo aldrig sjovt at komme over en man godt kan lide.
0 synes godt om
nov 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 26 Svar: 147
aug 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 10 Svar: 32
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 539
ellers skal han have gode grunde til at se på tingene, hvilket jeg tvivler på han har. Det lyder mere som ren udnyttelse.
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 85 Svar: 172
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 112 Svar: 1.241
Vil da ik sige noget med sikkerhed, men den der med man lige vil se hvordan det går er MEGET brugt methode blandt drenge for at få sig en godt slag..
Men du kunne bare blive ved UDEN at gi ham noget så skal du sku nok få ham løbet af en uge
feb 2007
normalt går der maks en uge eller 2 alt efter hvor meget man lige mødes. Og så ved man normalt om det er noget eller ikke
men folk er selvfølgelig forskellige. (så det er personlig erfaring).
aug 2009
feb 2007
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 9
feb 2007
vi kan jo nemt sige give det mere tid hvis du tager det meget hårdt at blive såret. Og sige bare drop ham, hvis han så siger efter en måned at han godt ville have dig.
den ligger sådan lidt 50-50
dec 2008
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 24 Svar: 358
aug 2009
dec 2008
- det lød helt forkert, kom det ud af min mund?
nov 2007
Følger: 67 Følgere: 77 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 918
I 5 måneder datede jeg en fyr der bare skulle hav tid, han jagtede ingen title som han kaldte kærester og ville bare tage den med ro.. Jeg fandt mig i det da jeg var snothamrende forelsket..
Vi opførte os som kærester.. Vi havde det perfekt sammen, så kunne ikke se hvorfor vi ikke blev kærester..
Jeg begyndte at presse på for at blive det, da jeg begyndte at frygte han ikke ville være kærester med mig sådan han med god samvitttighed kunne være sammen med andre..
At jeg pressede på blev for meget for ham.. Han sagde en nat at nu gad han altså ikke mere, det skulle ikke være han og jeg..
Dagen efter gav vi det en chance mere.. Og der gik ca 14 dage, så sidder jeg og snakker med en veninde og viser hende et billede af ham.. Det viser sig så at han lige knaldede hende den nat for ca 14 dage siden han og jeg var uvenner..
Bliver rigtig ked af det og da jeg er hjemme ved ham konfronterer jeg ham med det.. Han har det selv skidt med det og vi vælger at gøre det forbi (han vælger)
Nu er der gået næsten 14 dage igen og vi savner sgu hinanden.. Vi er enige om at tage det meget stille og roligt og så så hvor det fører hen.. Vi passer jo perfekt sammen bare jeg ikke presser på..
Og ved med sikkerhed han ikke er sammen med andre igen og har tilgivet ham.. Min veninde og han har det faktisk værre over de var sammen end jeg har.. (hun viste ikk han og jeg var sammen og han viste ikk vi var veninder)
Så pas på - tag den med ro og lig en smugle låg på følelserne og for guds skyld ikke pres ham..!
jan 2007
Følger: 62 Følgere: 61 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 362
Men den kan (ikke sikkert den er det) sagtens være lige så svær for ham..
Jeg har det lidt på samme måde som har.. jeg føler virkelig ikk en kæreste vil passe ind i mit liv pt. .. Synes det er en forfærdelig følelse, for ønsker virkelig snart at finde en super sød fyr at være sammen med. Det passer bare ikke ind nu.. Det er svært at forholde sig til, hvis der rent faktisk er en sød fyr der gerne vil være sammen med en, hvilke er mit tilfælde..
Så jeg kan godt forholde mig til både hans og din situation...
Den er sgu lidt svær for dig også.. Jeg ved ikke hvad du skal gøre, desværre...
aug 2009
nov 2007
Følger: 67 Følgere: 77 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 918
aug 2009
kæreste eller ikk.. ?