{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

Allan S
Allan S
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 28

Forkert, Forrykt, eller Fatalt? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Denne tekst er mest til kvinder, da jeg har brug for en bedre forståelse af en situation.
--------

Jeg var ude i en klub forleden, hvor jeg kender lederen og assistenterne rigtig godt, da jeg har arbejdet der engang. (de er begge voksne kvinder)

Sagen er, at de har fået en praktikant (ung pige på 24 år) det sted, som (for mig at se) smilede til mig, og flirtede lidt, ved at holde øjenkontakten nogle sekunder længere end normalt, når vi talte sammen. Jeg var der i et par timer, hvor hun selvfølgelig udførte arbejdsmæssige opgaver.

Da jeg forlader stedet, giver jeg dem alle tre et knus, og praktikanten følger mig så ud til døren, hvorefter hun giver mig et kram, og siger at hun håber vi ses igen.

---------

Jeg kører så derud dagen efter, da jeg er blevet bedt om at komme og give en hånd med, med at sætte noget nyt EDB udstyr op.

Dette tager en times tid, og da jeg skal skal afsted, får jeg igen et knus af lederen plus assitenten, men da jeg skal sige farvel til hende praktikanten, ringer hendes tlf, og når derfor kun af sige "hejhej" til hende, mens hun taler i tlf inde fra kontoret.... Hun vinker naturligvis, men ser åbenlyst skuffet ud.

Da jeg kørte væk, havde jeg bare sådan en "fuck, hvorfor gjorde du det på den måde" følelse i kroppen.

Jeg tænker lidt på at tage derud igen, og tale med hende, og evt. få hendes (eller give hende mit) telefonnummer.

Men hvad mener I om det? Er det mig, som er for hurtigt i tankerne, eller er det en normal reaktion fra hendes side?

Kun seriøse svar - ser det virkelig som et problem, da jeg faktisk også fik et kanont førstehåndsindtryk af hende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forkert, Forrykt, eller Fatalt?
  • #1   18. okt 2009 jeg ville give hende nummeret næste gang i ses på naturligvis. du må heller ikke virke desperat selvom man skal smede mens jernet er varmt..

hårfin balance

• #2   18. okt 2009 synes du skal give den gas og prøve af, jeg ville se om jeg ikke kunne skaffe hendes nr hvis jeg var dig smiley

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    feb 2008

#3   18. okt 2009 Nej, det er da rigtigt Trine, Men jeg ved bare ikke om jeg opfatter situationen forkert . jeg aner ikke engang hvad hun hedder til efternavn, eller om hun har en kæreste eller noget.

Fik bare fornemmelsen af, at der var et eller andet... På en eller anden måde....

Ja, det værste der kan ske, er jo at jeg ikke må få hendes nummer, eller hun ignorerer mine smser... smiley

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    feb 2008

#4   18. okt 2009 Martin Kaas : jamen det har du fuldstændig ret i.

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    feb 2008

#5   18. okt 2009 Kris H: Det er svært når ikke jeg ved hvad hun hedder til efternavn - og har bestemt ikke lyst til at misbruge hende på den måde. Hun virkede virkelig rigtig sød.

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    feb 2008

#6   18. okt 2009 Hehe.

Fedt statement. smiley

Men ja, hun hedder Malene C, kommer fra en by tæt ved grænsen, og bor i Århus. Der er pænt mange i 8000 århus, kan jeg fortælle dig.

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    feb 2008

#7   18. okt 2009 Slap nu af, altså... smiley Fed historie smiley

Mener du godt nok, at jeg skal skrive til de lidt over 400 personer som hedder Malene og som har bopæl i Århus C?

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    feb 2008

#8   18. okt 2009 Det kan godt være, men hun bor sammen med en veninde, som jeg ikke ved hvad hedder.... Måske er det jo hendes navn som man finder på nettet, så er det jo fatalt smiley

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 108
    #9   18. okt 2009 kris H: Skulle vi ikke lige høre hvem den kendis er? smiley

• HanZii '
    HanZii ' Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 139
    #10   18. okt 2009 eller så spørg da hendes kolega om hendes efternavn smiley

• Ham der.. .
    Ham der.. . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 72
    #11   18. okt 2009 Ja tag da ned i klubben og snak med hende igen.. Svære er den da ikke

• #12   18. okt 2009 Til trådstarter

DU skal få HENDES nummer.. ikke omvendt, for så er det en følelse af du propper det i halsen på hende og tvinger hende til at skrive smiley når du nu har været derude og hun giver dig et kram, så kigger du hende dybt i øjnene og siger noget lign "Skal jeg ikke engang ha et nummer til dig, nu når jeg forlader dig ? det kunne være jeg kom til at savne dig"

Så skal du bare se løjer.. så imens du siger det graver du dybt i lommen efter din mobil og giver hende den så hun kan skrive det ind smiley

^^ Jeg er 95% sikker på du får nummeret smiley og så venter du et par timer med at skrive, for så vil hun sidde og vente spændt på din SMS.. så derfor spiller du lidt kostbar og trækker tiden lidt smiley

• #13   18. okt 2009 kris H : Det nummer din kolega laver der, kaldes og kunne finde ud af at snakke.. har man snakketøjet iorden, så kan du snakke tøjet af alle.. simple as that.. der er endda skrevet bøger om hvordan man kan gøre det smiley

• #14   18. okt 2009 Ann : Nu snakker jeg jo ikke om popsmart kostbar som små 18årig fyre løber rundt og leger i deres evisu bukser og strithår.. det kræver man kan gøre det med et glimt i øjet smiley og kan du virke mystisk, så fanger du dem helt sikkert.. hun virker som en frisk pige hende han omtaler, så derfor er jeg temmelig sikker på hun vil kunne li det smiley

• #15   18. okt 2009 Kris H : Ja 5 det er sørme flot smiley du lærer det jo nok en dag smiley

• #16   18. okt 2009 Start med at lære at tænke selvstændigt, måske?

• #17   18. okt 2009 Hvis jeg var dig, ville jeg spørge efter hendes nummer eller give hende dit eget næste gang i ses smiley

• #18   18. okt 2009 kris hvor gammel er du ? du lyder som en på 14-15 år..

• #19   18. okt 2009 Bamse : Ja det tænkte jeg også.. praler med hans kolega men vil ikke nævne et navn.. plus han engang har kneppet 5 piger.. wauw.. big boy..

• Ulle .
    Ulle . Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #20   18. okt 2009 Næh, hvor lyder det spændende! smiley

Jeg synes helt sikkert, at du skal bede om hendes nummer, næste gang du kommer forbi. Lad være med at køre tilbage nu. Så virker du for desperat.

Men held og lykke! smiley

• #21   18. okt 2009 Du starter alle dine indlæg med "fucking".. du godt nok voksen at du kan spille så smart.. tror ikke man skal lægge for meget i det der kommer fra dig.. og det med du bare har nappet deres numre, lyder som sådan rigtig irriterende type der ikke er til at slippe af med igen når først man har snakket med dig.. lidt ligesom nu.. der er ingen der gider høre på dig, men du bliver alligevel med at lukke l*rt ud i tråden.. du dygtig..

• #22   18. okt 2009 kris H

hvorfor skriver du hele tiden " fucking" ?? er du 14 år ??

• #23   18. okt 2009 Ja...

• #24   18. okt 2009 Nej..

• #25   18. okt 2009 Han er kun 14.. han bruger stadig ordet "LOL"

Så begynd dog og brug hele navnet, eller du kan måske ikke stave til det ? det ville da også være pain in the ass hvis jeg startede alle beskeder til dig som herunder :

"k du praler for meget"

det er det man kalder orden og sans for at formulere sig i et forum så folk ved hvem beskeden er henvendt til..

• #26   18. okt 2009 Jeg har nu kun lidt latter tilovers for folk som dig smiley Godt nok utrolig du bliver ved selvom spillet er tabt smiley

• HanZii '
    HanZii ' Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 139
    #27   18. okt 2009 haha, hvor er det sørgeligt smiley

Kommentér på:
Forkert, Forrykt, eller Fatalt?

Annonce