{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.503 visninger | Oprettet:

folks ligegladhed! {{forumTopicSubject}}

Min kæreste havde været oppe at få tappet blod i dag, da hun får det mega dårligt på vej hjem.

Hun måtte sætte sig på fortovet og besvimede. Hun vågner ikke så længe efter, og hun får ringet til sin far som kommer og henter hende.

Men i alt den tid hvor hun fik det skidt, og var besvimet, var der ved gud ikke nogen derhjalp hende!! Og man kan ikke bruge som undskyldning, at der ikke var nogen mennesker, for det er et meget traffikeret kryds. .

Jeg bliver virkelig så ked af det, over, at folk kan være så ligeglade med andre smiley

Soldier

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folks ligegladhed!
  • #1   19. okt 2009 ligegaldhed.. Det må være et nyt ord smiley

• #2   19. okt 2009 glad*

• #3   19. okt 2009 Sådan er folk desværre , tænker ikke på andre end sig selv ,

så en gammel dame for 1 uges tid siden som var væltet og slået hoved, jeg stoppede op og kørte hende på skadestuen .

Men folk er for ligeglade med andre , ingen tvivl der ..!

• #4   19. okt 2009 hvis der er en person som er langt væk på stofffer, som falder om, hjælper man hende da så ikke?

• #5   19. okt 2009 Sårn er det sgu tit .. desværre
    - også i andre lande. Af 50 mennesker der gik forbi, var jeg den eneste der hjalp

• #6   19. okt 2009 det er bare sørgeligt..

nahh, hun skal bare lærer ikke at cykel hjem efter, dumme tøs. Hun har fået tappet det mange gange før

• Mia '
    Mia ' Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 150
    #7   19. okt 2009 Jeg oplevede en rigtig fuld mand på herning st. i sidste uge, hvor bla. en dame, en dsb mand og jeg hjalp ham.

og i dag var der en rigtig fuld mand som havde slået hovedet og fået næseblod, der stod 4 ældre mennesker omkring ham for at hjælpe.
    så syntes ikke det er alle der er ligeglade.

• #8   19. okt 2009 hej dig... nu skal du ikke skrive folk men nogen fokl kan være ligeglad..;) men jeg kan godt følge dig og den føelse du måtte have lige nu vdr din kæreste.. og så især hvis man tænker på hun lige havde givet blod, for det måske kunne redde andre, måske nogle af dem som var ligeglad med hende.. giv hende et knus og tænkt på hvad du selv ville gøre, og tænk ikke over hvad andre ikke/vil gøre for du kan ikke pålægge dig andres ligeglydighed for det er jo det som gør dig vred.. forstår du hvad jeg mene?? hej her fra smiley

• #9   19. okt 2009 ja det er måske også lidt groft at generalisere sådan, men det kommer man jo hurtigt til når der er noget man er utilfreds med.

• #11   19. okt 2009 tja....

jeg har det omvendt, men det er nok hvilke steder man bor der kommer an på det.

her for leden da jeg var ude og løbe, vrikkede jeg om og faldt så lang jeg var. Der var ikke gået mere end nok 20 sec inden der var 2 henne og samle mig op og sætte mig ned på en bænk

• * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator

Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #13   19. okt 2009 3 venner og jeg blev påkørt af en lastbil for 14 dage siden, og lige der hvor vi blev påkørt, stod der 4 drenge 5 meter fra os, der var ikke nogle af dem der kom og hjalp os, da min ven endelig havde fået sig selv fri og kravlet ud af vinduet..

Det var folk som var i køen bag os, der stormede ud af deres biler, og fik ringet til en ambulance, og sørgede for at holde mit hoved..

Da de nu var så tæt på, kunne de vel godt have hjulpet, men okay hvis man ikk kan lide blod..

• #14   19. okt 2009 * Fjordside *

lyder satme voldsomt, håber da ikke der er sket noget med nogen?

• #15   19. okt 2009 Der har også været en test som de beskrev i avisen.
    Kan ikke huske om det var i TV-avisen eller bare i en avis.

Men så var der en mand som havde lagt sig på fortorvet ved nogle af de dyre kvartere(ved ikke hvor) og der gik omkring 45 min før der var en som kom og spurgte om han var okay.

Den samme mand havde så lagt sig tæt på noget ghetto(kan heller ikke huske hvor) og der gik under 2 min før der kom et par drenge hen og spurgte om han var okay. !

Men S.O.F. jeg kan godt forstå du bliver ked af det hvis man kan sige det, fordi det er fandme også for dårligt at folk de ikke kan tage hensyn til andre mennesker.

Peace smiley

• #16   19. okt 2009 ja ja hun har det fint. kom hjem og fik noget sukker, og fik sovet lidt. så nu har hun det bedre.

• #17   19. okt 2009 Jeg giver dig fuldstændig ret.. For ca en måned siden kom min kæreste og jeg kørende ved 1 tiden om natten og så gammel mand kun i pyjamas stå ved vejkanten.,. vi stoppede selvfølgelig, og han kunne slet ikke finde ud af hvor han var og hvor han skulle hen.. han kunne kun huske at han havde stået der siden det begyndte at regne og det var både kæresten og jeg sikker på var i hvert fald 1,5 time siden... :s Der var INGEN der havde stoppet eller noget.. Til trods for at han stod med bare fødder, kun i pyjamas og i så i pis regnvejr... smiley
    ØV!!!

Men godt din kæreste er okay..

• #18   20. okt 2009 der er ikke nogen pointe i at hjælpe folk i det her land, vil godt være med den kærste havde gjort det eksakt samme hvis der lå en besvimet i det kryds der...

• #19   20. okt 2009 fordi du ikke kan lærer 4,5 millioner folk at det kan betale sig at hjælpe andre...

• #20   20. okt 2009 og hvad er pointen i at hjælpe nogen der ikke har noget problem?

ikke for at lyde kold eller noget, men idag går alt ud på et... økonomi, så alle folk har mere end nok at se til hvis de vil frem i det danske samfund, og så har man ikke tid til rende rundt og give en hånd med alle steder...

btw, ville jeg idet jeg var gået forbi hende nok have tænkt, når det var nok en go bytur...

og det er den danske ungdom jo selv skyld i...

• #21   20. okt 2009 hehe..

jeg er sgu glad for alle ikke tænker som dig rasmus.. så ville det sgu være et ubehageligt land vi levede i.

• #22   20. okt 2009 *S.O.F* !

hvis det ikke er gået op for dig, så er det ikke et særligt behageligt land at bo i, for der er ikke særlig mange der tager hensyn til andre...

jo i kredse, men så heller ikke meget mere...

• #23   20. okt 2009 nej lige præcis derfor er det op til den enkelte, at gøre noget ved det. At have din holdning, vil kun gøre ting værre.

• #24   20. okt 2009 Hold da op du er hurtig... Sådan har det været de sidste 5-7 år mindst!!!

• #25   20. okt 2009 *S.O.F* !

hehe fed joke smiley

Kommentér på:
folks ligegladhed!

Annonce