{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.112 visninger | Oprettet:

Hvor mange gange {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom.

Jeg har mødt en rigtig sød pige, og været sammen med hende 4-5 gange uden vi har lavet noget vildt, det eneste er et par kys. Jeg skal sove sammen med hende på fredag, og nu tænker jeg så "er hun billig?" hun ser lidt billig ud, og har hørt fra nogle venner, at hun måske har været sammen med nok, men jeg har snakket med hende og hun siger, at hun næsten ikke har været sammen med nogle. Jeg tænker på det hele tiden, ved ik hvad jeg skal gøre, om jeg bare skal være sammen med hende. Ved godt i vil skrive "hvis hun er sød så vær sammen med hende", men os lidt nedern hvis hun har bollet med 10 eller lign. Kunne godt tænke mig, at høre jeres mening, skal jeg bare sige fuck det og være sammen med hende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange gange
  • #1   28. okt 2009 Men på den anden side, virker hun os meget kostbar , så det er påstand mod påstand :S forvirrende.

  • #2   28. okt 2009 10 ??? Det er sgu da ikke mange, så er hun jo nærmest jomfru. Gi gas knægt

  • #3   28. okt 2009 hvis hun ikke selv synes 10 er mange, så er der ikke noget problem!
    10 er altså heller ikke mange. Der er sgu da mange 16 årige piger der har været sammen med mange flere! bare fordi hun har haft nogle sidespring, det har alle vel.
    og hvis hun nu vil noget seriøst, og du også vil, så kan det sgu da i grunden være lige meget, hvis man er meget glad for hinanden, og kan holde sig til én.
    og i øvrigt er der også rigtig mange fyre der har været sammen med mange piger, så jeg ser ikke problemet, du har sikkert også haft et par sidespring?


  • #4   28. okt 2009 lebbe ? smiley

  • #5   28. okt 2009 Ingen problem:) 10 er jo ik særlig mange:)
    Ikke lad dig gå på hva folk siger:) du ka jo alt hoppe på, og se om huner som en spand der nede;)


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #6   28. okt 2009 Har du nogensinde hørt historien om den ene fjer der bliver til fem høns???

    Jeg vil frem til at pigen her måske ser lidt billig ud, det har fået en pige til at sige "hun ser billig ud", den næste tænker hun må være billig og siger dette, den tredje siger "hun er billig, hun har snavet med ti", dette bliver så til bollet med ti eller lign.. Go sladder kører hurtigt og bliver tit meget værre end virkeligheden ser ud.

    Er hun sød, og kan du lide hende, så tag hendes ord for gode varer. Hun kender jo trods alt nok sig selv bedre end de andre smiley


  • #7   28. okt 2009 DIna N
    NEJ! bare fordi du er jomfru smiley


  • #8   28. okt 2009 Dina gu det da røv:), der er da ok hvis hun startet om 13-14 årig, sg 17 nu? er sku da ikke mere ind 3,3 om året;) spåe r da ikke galt..

  • #9   28. okt 2009 René V
    hahaha, man kan sgu da ikke have hård hud i fissen? smiley


  • #10   28. okt 2009 Dina N
    okay så smiley jeg synes ikke 10 er mange smiley
    men det er vel som man selv synes. og synes man ikke selv man har været sammen med mange, og synes man ikke selv man er billig, så er det sgu da i orden!


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #11   28. okt 2009 Så længe man kan se sig selv i øjnene synes jeg det er fuldstændig ligemeget om man har været sammen med 1 eller 100... Og alle andre kan bare holde deres mund! smiley

  • #12   28. okt 2009 Christina F.. nu er det ikke alle de gider være sammen med et afsuttede bolche...

  • #13   28. okt 2009 Dina N
    10 er mange for en pige, men ikke for en dreng?
    det lyder simpelthen for blæst! jeg synes sgu det er lige meget om det er en piger eller en dreng. Det har udelukkende noget at gøre med hvad man selv synes om det.


  • #14   28. okt 2009 Pure Breed .
    det skal drenge også huske på smiley
    for hvis en dreng ikke gider genbrugsvarer, så skal han ikke slev være det smiley


  • #15   28. okt 2009 Søren J
    så hvis kvinden i et forhold ikke har tid til at have sex med manden fordi han skal støvsuge, og han har behov for sex, har han så ret til at bolle uden om?


  • #16   28. okt 2009 Mia Z --> nu er det heller ikke alle der ser det som en kunkurrence..

  • #17   28. okt 2009 Søren J
    så vær nu seriøs!


  • #18   28. okt 2009 Bare ud og gi'den gasss hvis du kan lide hende ..

    Men har en kammerat der tænkte over det samme. Hans dame var meget populær, og mange drenge han ikke kendte hilste i hobe tal på gaden. Han vidste hun havde være sammen med en del, så han slog op da han tænkte for meget over det.


  • #19   28. okt 2009 Søren J
    jeg er mesterkok ;9


  • #20   28. okt 2009 10 er da mange.. hvorfor ikke holde sig til så lidt som muligt?

  • #21   28. okt 2009 Det vil sige at hvis man har nået det enorme antal af 10 tidligere sexpartnere og man så møder en potentiel kæreste, bliver man nødt til at sige til vedkommende at man desværre har opbrugt sin sexkvote for dette liv og derfor ikke kan knalde flere mennesker nogensinde...?
    Jeg forstår godt at det virker voldsomt for det yngre publikum, men når I bliver lidt ældre, ser I nok anderledes på det...


  • #22   28. okt 2009 Søren J
    fuck du er sjov smiley


  • #23   29. okt 2009 Til jer piger der syntes 10 er mange at have været sammen med, hvor gamle er i?

    I dagens Danmark er det vist efterhånden meget normalt at have været sammen med 10 forskellige i en alder af f.eks 20..


  • #24   29. okt 2009 Vi har alle sammen en fortid. Kan du ikke leve med hendes så lad vær. Døm ikke folk på deres fortid men på deres fremtid. Ikke noget værre end at blive dømt for en person man var engang.

  • #25   29. okt 2009 Søren J, Mener ikke man kan dømme en person på deres fortid. Er det fortid er det ude af personens liv. Er du ikke afklaret med din fortid er det jo ikke fortid men nutid. Eksempel: Du har en person der har dyrket high crime det meste af sit liv. Vold, stoffer, kriminel og generelt psykotisk adfærd. Personen bliver voksen og melder fra, fra sit tidligere liv. Vil du så dømme personen ved at sige, jamen hvad hvis, hvis nu osv? Selvfølgelig skal man være opmærksom. Får ikke noget godt ud af at gå naivt igennem livet.

  • #26   30. okt 2009 Jeg synes ikke 10 er mange at have været i seng, men kan da godt se at det er mange hvis man kun er 15 eller 16 år. Hvis personen har det fint med det antal af sexpartnere h*n har haft, så kan vi andre da være ligeglade.

    Og lyt aldrig til sladder - gå til hovedet istedet for røven. Det får man som regel meget mere fornuftigt ud af smiley

    Det jeg lige faldt over er, at du skriver "hun ser lidt billig ud" - altså uanset hvordan hun måtte se ud, så må du jo tænde på hende. Trods det at hun "ser lidt billig ud".

    Man burde ikke fravælges fordi nogen har hørt nogen sige noget om nogen - og hvor er det dog også bare let at give en person et dårlig rygte. Lær hende at kende - så finder du nok dit svar.


  • #27   30. okt 2009 over 10 kaldes for en runde-luder.. jeg ville sq ikke være sammen med en som er blevet udboret af så mange forskellige.. føj..

  • #28   30. okt 2009 ej det er sgu da først dømt fælles-fisse når hun har været sammen med en 30-40 stykker smiley

  • #29   30. okt 2009 det var faktisk overhovedet ikke det den stakkels dreng spurgte om smiley haha, men det må han selv ligge og rode med, vi får bare det bedste ud af hans nederen spørgsmål smiley

  • #30   30. okt 2009 Pure Breed; så er det jo godt at pigerne sikkert lyver for dig... Så du har nok allerede været der smiley

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #31   30. okt 2009 En luder er en prostitueret, altså en der tager penge for sex... Det er da vidst ikke flertallet af piger i DK der gør???

    Der kan jo være flere årsager til at man har været sammen med mange... Eksempelvis kan man have haft en del "faste" forhold, som måske ikke har varet i så lang tid, som man gerne ville have at det gjorde.

    Lad nu vær med at dømme folk på alt muligt latterligt!


  • #32   30. okt 2009 Christina F - enig! Mænd er lige så store svin med den, hvis ikke større og som man siger:; It takes two to tango...

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #33   30. okt 2009 Nej det gør jeg ikke, men mener ikke det er noget at dømme andre folk på.

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #34   30. okt 2009 Og så skal man bestemt ikke kalde folk noget de ikke er!

  • #35   30. okt 2009 Næh, jeg siger bare tingene, som jeg selv opfatter dem...

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #36   30. okt 2009 Ja ja bare du selv praktisere det du prædiker!

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #37   30. okt 2009 Aha. Neandertaler!! Skal din såkaldte "kæreste" så også gå hjemme og passe kødgryderne, og passe dine børn? Stå klar med hjemmesutterne og avisen til dig når du kommer hjem?

    Kvindeundertrykker siger jeg bare!

    Vi er mennesker, både mænd og kvinder. Kvinder har lige så stort et behov som mænd, og ret til at dyrke sex med hvem de lyster!


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #38   30. okt 2009 Må hun så heller ikke ytre sin mening i offentligt rum???

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #39   30. okt 2009 Igen en luder er en prostitueret, altså en der tager penge for sex! Så få dog styr på dine begreber!

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #40   30. okt 2009 Troskab kan jeg forstå, men hvad hun har lavet frem til at i mødes kan vel være ligemeget, det er fortid??

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #41   30. okt 2009 Nå så nu er kvinder bare et hul? Jamen det skal da nok blive nemt for dig at finde dig en kæreste. Du er jo bund charmerende og virkelig tiltalende.

    Ej hvad er det da for en sammenligning at drage.. Kvinder og lolitadukker. Skal vi så også sammenligne mænd med dildoer?


  • #42   30. okt 2009 Jamen du har da ret til at have din egen mening... Jeg siger bare at der skal være plads til alle, uanset hvilken livsførelse, de så har valgt...

    Der står ingen steder at hverken Christina eller jeg har "knaldet rundt" som du så smukt udtrykker det... Vi er bare ikke så snæversynede at vi skal sidde og rakke ned på andre mennesker, fordi de har en fortid...


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #43   30. okt 2009 Stakkels pige.. mon ikke også hun venter på noget bedre? Eller har du knækket hende fuldstændigt?

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #44   30. okt 2009 Tja jeg er ved at være så arrig nu, at jeg er ved at være nede på mudderkast niveau, men jeg bliver virkelig virkelig gal, når nogen tror at en slags mennesker er bedre end andre!

    Der er ikke nogen der er bedre end andre!


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #45   30. okt 2009 Nej det er der ikke. Overhovedet ikke!

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #46   30. okt 2009 Skal kvinde så undertrykke deres lyster og behov? Hvis man nu ikke har fundet en fast kæreste??

  • #47   30. okt 2009
    -Minds!ck - : Ej, hvor er din holdning dog teenage agtig! Men fedt nok at du samligner jer med dyr! smiley


  • #48   30. okt 2009 Nu er forskellen på mennesker og dyr jo også at dyr kun parrer sig med det ene formål at reproducere sig selv... Og langt de fleste dyrearter er kun i brunst få gange om året... Evolutionen har sørget for at menneskers seksualdrift ikke er styret af instinkter som hos dyr, men af følelser og lyst... Hvis sex ikke var noget, kvinder burde nyde, hvorfor tror du så vi har en klitoris? Det er det endegyldige bevis på at hunkønnet hos mennesker er markant anderledes end hos andre dyrearter... Men når du nu tænker så primitivt, kan du jo bare gøre som de mere primitive dyrearter og kun knalde 2 gange om året og kun i den ene interesse at videreføre arten...

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #49   31. okt 2009 Så vidt jeg ved, så knalder hun-dyrene med forskellige hanner hver gang de er i brunst! Derfor holder din lille tese ikke en meter. Desuden er der også dyr der dyrker sex for det sociale og hyggen i det. Bla chimpanser og delfiner, og det er gerne med det samme køn og med forskellige. Både hanner og hunner.

    Så pak sammen og kom igen!


  • #50   31. okt 2009 Christina F
    Nævn dyr ud over delfiner og chimpanser der dyrker sex for hyggens skyld...


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #51   31. okt 2009 ok ok vi sletter bla... Jeg kender ihvertfald ikke til flere lige pt smiley

  • #52   31. okt 2009 -Minds!ck -
    Giver dig ret på mange punkter..
    kvinder er nogle hore hvis de har kneppet så meget rundt og fy for satan..
    og jeg ville sq heller ikke have noget seriøst med sådan en..

    Christina F

    Det er meget mulig at en luder tager penge for det.. idag skal en luder bare have drinks i byen før hun går med hjem..


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #53   31. okt 2009 Jeg ved godt at der er nogle mænd, der tror at sex så er betaling for den drink... NEJ! det er det bestemt ikke. Piger har sex med dem, de har lyst til at have sex med, og ikke fordi de tror de skal betale en drink.

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #54   9. nov 2009 Jeg tror ikke på de gør det for en drink. De gør det fordi de har lyst til sex, og fyren har vist interesse for dem, ved at give en drink, så det er en sikker vinder og man behøver ikke bekymre sig om at blive afvist smiley

  • #55   9. nov 2009 det kan du sige lige så mange gange du vil hvis det får dig til at sove bedre...

Kommentér på:
Hvor mange gange

Annonce