eks. kæreste. {{forumTopicSubject}}
Hej bb.
Min eks var hjemme hos mig her sidste uge, efter at vi ikke har talt sammen i rigtig lang tid, vi snakkede lidt om vores tid sammen, og da jeg sage nogle ting som jeg savner ved hende, begyndte hun at små græde, det skal lige siges at hun har fundet en ny kæreste, hun siger at hun stadigvæk har lidt føgelser for mig, og at hun faktisk har fortrut at vi ikke er sammen mere.
da hun så var ved at gå sage hun at hun ikke kunne huske hvordan at jeg kysser, der begyndte hun at græde igen, men så ringede hendes kærste til hende hmm.
Jeg vil rigtig gerne have hende tilbage og det ved hun godt, jeg vil så lige spørge jer om hvad jeg kan gøre for at få hende tilbage.
håber på nogle gode svar.
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
bare lad være med at presse hende.
jan 2007
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
aug 2008
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 19
så længe hun ved hva du føler, og hun ved hun stadig holder a dig, så kan det ikke gå helt galt
og NEJ, du skal ABSOLUT ikke virke kold, det hjælper da hat!
så tror hun bare du ik gider hende eller ik synes om hende mere. så dåååårlig ide.
men vent på hende:)
jan 2007
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
maj 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 15
vi havde det virkelig godt i den tid, jeg nåede så langt at jeg var ved at købe ring og det hele, jeg havde også set på et hus til os.
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.886
aug 2008
Hun slår ikke op med ham for din skyld - men du kan godt bruges hvis de slår op alligevel.
Så må du jo se om du kan leve med det.
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.886
eks. kæreste.