Jeg kan ikke finde ud af det !! :( {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har min kæreste som jeg har været sammen med i 7 måneder - men jeg er meget generet af hans sms og msn samtaler med alle andre tøser, fordi han flirter og snakker om sex (med dem) samt at mødes osv .. og jeg forstår det ikke han har jo mig?!
Min psyke kan ikke holde til det, og hver gang jeg konfrontere ham med det så bliver han meget sur og råber op om at jeg ikke stoler på ham og han ikke skjuler noget for mig .. hmm jeg må ikke se hvem han skriver med eller hvad de skriver om! Han har meget kontakt med hans eks kæreste som kun er udepå at ødelægge det mellem mig og ham ..
Årh ved ikke hvad jeg skal gøre, han siger han ikke vil vælge!
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 25 Svar: 102
Han er simpelthen intet værd (;!
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 196 Svar: 1.516
Jeg ville da også selv blive mega irriteret, hvis min kæreste ikke stolede på mig!
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 143
Jeg har bestemt mig for at snakke med ham idag og så må det briste eller bærer
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 9
Det er ikke fair du skal behandles sådan.
Men det er da slet ikke godt at han ikke vil snakke stille og rolig med dig om det, det viser da at der måske sker noget som ikke skal ske.
Hvis jeg var dig, ville jeg komme ud af det.
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 36 Svar: 730
Ville aldrig acceptere en kæreste der glor min mobil igennem, ikke fordi der er noget at skjule men mere fordi at selv i et par forhold har man brug for at være sig selv også. Så det handler nødvendigvis ikke om at han er utro som det lyder til din tankegang peger hen imod. At skulle dele ALT finder jeg dybt barnligt.. Men nok bare mig der er gammel der måske..
Tror mere det handler om du er for omklamrende og at han har brug for lidt luft, og det gør ikke hans usikkerhed bedre at du ikke stoler på ham, så skal det da kører op i en spids med råb og skænderi.. Men kender selvfølgelig ikke begge sider af sagen.
Det eneste der lige skiller sig ud er at han flirter, hvis du ikke synes det er okay er det respektløst han forsætter med det.. Så lige på det punkt bør han tage sig sammen! Snakker også om sex med mine veninder, men det da ikke om sex med dem jeg taler om, nok nærmere for at joke og have lidt sjov, men kun bogstaveligt talt.
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 40 Svar: 1.490
ville godt nok ikke bruge min tid på at skælde min kæreste ud fordi hun ville se hvad mig og en anden pige skrev om.. men hvis det er HELE tiden at hun vil se.. så lader jeg hende ikke se, fordi så er jeg irriteret over at hun SKAL glo med hver gang man ikke er alene med hende
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 16 Svar: 305
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 4 Svar: 257
At du vil snakke med ham lyder som en fornuftig ide meeeen set med mine øjne så skal han have et spark ud af døren og ikke vende sig om og kigge tilbage. Det er måske ikke særlig fedt og gøre men det og stole på hinanden skal komme fra begge sider. Når han som jeg læser det himler op i en spids med det samme du nævner noget om det tyder på at han laver noget han ikke er så stolt af eller også har dummet sig og fortryder det. Mennesker er noget af det nemmeste i verden og læse hvis man gider sætte sig en lille smule ind i psykologi og menneskelige træk efter min mening. Et førstehåndsindtryk kan være rigtig godt men man lære først personens rigtige jeg og kende med tiden og det lyder til du har stødt på det.
De bedste hilsner her fra og håber du finder en løsning.
/Kent
sep 2007
sep 2007
sep 2007
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 143
Det hjælper meget, også at det ikke kun er mig der er helt galt på den med hensyn til det med eks kærester
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 40 Svar: 591
sep 2007
Ekskæreste = Fuser. Går man tilbage til en fuser? NEJ og der er en grund til det hedder en eks.... min mening generelt
feb 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 47 Svar: 470
jun 2009
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 2
Jeg kan ikke finde ud af det !! :(