Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TIL PIGERNE
  • #1   8. nov 2009 Jeg søger ikke efter noget bestemt.. at jeg er sammen med min nuværnde kæreste (på 3. år og med næsten 6 mdr gammel datter) var det lidt af et tilfælde smiley Han hjalp mig med at flytte og til indflytterfesten faldt vi så for hinanden smiley

• #8   8. nov 2009 Louise.
    Så må jeg nok skuffe dig lidt.
    Har ingen hvid hest, men har en sort, eller rettere 200 af dem. smiley

• #12   8. nov 2009 jeg går efter en MAND.
    jeg vil ikke have en fyr der går i byen hver fredag lørdag. hellere en der kan være derhjemme sammen med mig. en man kan lave mange ting sammen med, dele sin hverdag med.
    går selvfølgelig også efter udseendet. der er ikke noget bedre end en stor fyr med tattoos. en man føler kan passe på en. (:

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #13   8. nov 2009 I kan bare skrive en PB for MSN, nummer osv. ladies smiley

• #15   8. nov 2009 Jeg er nok også overfladisk når det kommer til kæreste..
    Jeg vil grne ha en der træner og har en flot krop, et flot smil, god røv og gerne tattoveringer.. Rigtig bad-ass typen og endnu bedre hvis der er asiater i ham, så er jeg helt solgt..

Derfor falder jeg ofte for de forkerte fyre!!

• #16   8. nov 2009 udseenet betyder nok også noget for mig. han må sgu gerne se godt ud, og hvis han er sådan lidt udlandsk, så er det da kun godt. smiley
    men personligheden, kommer nok allerførst.
    Han skal være sød, sjov og romantisk. Men stadig lidt bad ass agtig.
    og så skal han ikke spille smart hvis han ikke har noget at ha' det i.

• #17   8. nov 2009 Udseendet betyder noget - det kan man jo ikke komme udenom. Men det er klart det indvendige der er det vigtigste - en knap så pæn fyr kan sagtens have det mest charmerende glimt i øjet, som gør ham uimodståelig.
    Når jeg "kigger" efter en fyr, skal han være moden. Jeg har en lille søn og det er vigtigt for mig, at en fremtidig kæreste kan forstå hvad det betyder og ikke tro at livet går ud på at feste. Han skal dog være ung nok til at være spontan. Han skal være sød, sjov og romantisk - gerne lidt bad ass, uden at være for "smart" smiley

Og så skal han have en god røv smiley - og være højere end mig smiley

Kommentér på:
TIL PIGERNE

Annonce