{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Inspiration til julegave til kæresten {{forumTopicSubject}}

Nu nærmer vi os julen, så vi skal i gang med gaverne.
Jeg har gået og spekuleret lidt over, hvad jeg vil give hende - og hvad hun giver mig! Jeg har tænkt på at købe hende et armbånd fra Georg Jensen, men vil give hende en ting mere, bare for at være lidt kreativ smiley
- Jeg er på det sidste begyndt at male en del, så det kunne måske være et sødt maleri.
Har i nogle ideer, og hvad køber i jeres kæreste?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Inspiration til julegave til kæresten
  • #1   12. nov 2009 Jepp og har også fået den.. Fik en ny habit hehe

• #2   12. nov 2009 jeg køber en parfume + 2 bio biletter + popcorn + sodavand og krydser fingere for at han tager mig med smiley

• #3   12. nov 2009 præcis! smiley

• #4   12. nov 2009 hvorfor skulle vi tage det negativt?
    vis man bliver fornærmet over det, skal der da ingen ting til?

• #5   12. nov 2009 min kæreste for en mobil, også overvejde jeg at kave en papmache sparegris til ham os.... så har jeg så os malet et billede til ham.... ik fordi jeg er skide go til at male, mine malerier er lidt mere sådan noget, 4 klasse haløj...hehe.... sidste år fik han et billede jeg malede med os hvor vi var i zoo med en masse dyr. blev han nu super glad for...

Kristian T - Jeg ville blive glad, ville sgu nok nærmere bliver ked hvis han ikke gav mig en push-up bh, for så ved jeg jeg aldrig ville bruge den.
    push up bh er da lykkes for piger der ikke har verdens største bryster, som ik gider gå og se helt flade ud. ihverflad min mening.

• #6   12. nov 2009 gav min eks en flot holmegaard skål i julegave sidste år og hun havde føzdag den 25 dec så rosen blade på sengen det falder fandme i god jord også fik hun da også lige en pakke kalender fra body shop...... dyr for nøjelse når forholdet sluttede 1.5 månede...... men go gave var det

• #7   13. nov 2009 casper M

Sådan er livet jo, man må leve i nuet...
    Jeg tror det bliver en ring eller mobiltelefon...

• Rudi R
    Rudi R Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 37
    #8   13. nov 2009 Jeg giver kæresten en Wellness ophold på et hotel lidt syd for grænsen..
    Bare sådan noget afslappende og hygge med god mad og et romanisk værelse... Tror den går godt ind...:P

Kommentér på:
Inspiration til julegave til kæresten

Annonce