{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.749 visninger | Oprettet:

morten j
morten j
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Fået Verdens sødeste pige men gravid?! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har fundet verdens sødeste smukkeste pige hun er sjov og den perfekte. Men hun har lavet en masse lort inden mig og er gravid om et halvt år føder hun barnet og hun vil godt ha noget mere seriøst. Hun er 17 og jeg er 19 og snart udlært og den største drengerøv med en bil jeg ikk kan undvære og en masse venner som jeg heller ikk kan undvære. Hun har ingen indtjening men hun vil beholde barnet. Tror ikk jeg kan opdrage et barn og føler mig jo slet ikk klar. Men hun er pigen. Hvad gør jeg?Og ka det gå?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fået Verdens sødeste pige men gravid?!
  • skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336
    #1   24. jul 2007 Puha den er slem.. Men når du selv siger, at du ikke klar.. Du skal jo nærmest være "far" så.. Jeg ville nok takke nej.

• #2   24. jul 2007 er det ik' tit sådan at man vil ha' det man ikke kan få?

• #3   24. jul 2007 Nu det ikke for at være "ond" eller noget som helst lign.
    Det en hård en du er på vej til er.
    Men jeg vil sige det sådan, at hvis du virkelig ved at det ER hende og du ved at det er jer 2 for evigt. Ved du også godt selv om du vil ha det barn eller ej smiley

For hvis man virkelig elsker den pige (for den sags skyld "person") stytter man og hjælper man også med alt lige fra børn til bumser på ryggen smiley

Men håber da du finder ud af det smiley

Hvis du syns vi kommer med nogen latterlige kommentar som mange af os nok gør, så syns jeg du skal kontakte en professonel !! En der virkelig har forstand på sådan noget med forhold osv. Jeg ved ikke lige i hoveet hvor du kan få fat i en henne, men der står vidst i en telefonbog, eller er der sådan et læserbrev i Hjemmet vidst smiley

• #4   24. jul 2007 Synes det er flot hvis du magter at tage ansvar for et barn, der ikke engang er dit eget....
    Ved bare at jeg ikke ville kunne gøre det, når det ikke var mit barn..

• morten j
    morten j Tilmeldt:
    apr 2007

#5   24. jul 2007 Syns slet ikk det nogen dumme kommentare. Tak folkens. Det har hjulpet men ska stadig tænke mig om. Frygter lidt at miste det fede liv. Og hun er vel ikk den eneste inde hvis det ødelægger ens "liv"?

• #6   24. jul 2007 Ronni K
    en ordenlig mand smiley

• #7   24. jul 2007 Uuuuha pas nu på!........

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

#8   24. jul 2007 Det helt rigtigt ibski..

Som jeg også har fået sagt: Du har hele livet foran dig..

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

#9   24. jul 2007 Men hvis det var mig, ville jeg da helt klart have mit eget "barn"..

• #10   24. jul 2007 du er kun 19 livet foran dig.

hvis du føler hun er pigen, så tag chancen men fortæl hende tingene som det er. nogle ting vil du ikk give afkald på. kan jo være hun forstår dig.

men samtidig du burde virkelig kunne mærke på dig selv hvis det er hende der er den du mener er den rigtige.
    og så ved du osse hva du skulle gøre.

det er jo ikk fordi du skal føle dig forpligtiget. det er jo ikk dit barn. ..

lad ik andre råde dig. følg kun dit eget hjerte... det er der det tæller mest.

• #11   24. jul 2007 Ibski - minus 50,5 kg
    min veninde var 15 da hun fik hans dreng smiley

• #12   24. jul 2007 Et barn er jo ikke nødvendigvis enden på alt godt.. Det er da tværtimod begyndelsen på noget godt.. Selvom barnet ikk er ens eget kan man godt elske det som sådant alligevel.

Hvis hun er den eneste ene for dig er det vel bare at klø på. Fortæl hende evt at du er bange for din ungdom ryger sig en tur. I kan jo evt lave en aftale om at du kan tage i byen nu og da.Når barnet blir større ( måske 4 mdr) kan hun jo evt tage med.. Det kunne jo være i kunne indgå jeres helt eget kompromis ang. lysten til at feste m.m

• morten j
    morten j Tilmeldt:
    apr 2007

#13   24. jul 2007 Er helt vildt med hende men det ikk seriøst endnu. Og det det hun vil ha nu med barnet. Hvis barnet ikk var der ville jeg være verdens lykkeligste. Lyder ondt. smiley men er bare en kæmpe uoverskuelig ting og ja børn er ikk lige mig men det er hun:( men tak for jeres svar.

• #14   24. jul 2007 hvis børn ikke er dig er hun jo nok i sidste ende heller ikke.. Barnet blir jo en del af pakken. Det kan du ikke vælge fra - og hun vil ALTID vælge barnet fram for dig....

• morten j
    morten j Tilmeldt:
    apr 2007

#16   24. jul 2007 Er helt vildt med hende men det ikk seriøst endnu. Og det det hun vil ha nu med barnet. Hvis barnet ikk var der ville jeg være verdens lykkeligste. Lyder ondt. smiley men er bare en kæmpe uoverskuelig ting og ja børn er ikk lige mig men det er hun:( men tak for jeres svar.

• #17   24. jul 2007 Hvis du ikke vil stå i bleer og sutter til knæene og have barnesæde i bilen om et ½ år ! Så er det helt sikkert nu du skal trække dig for begge jer 2 skyld...

• #19   24. jul 2007 hej jeg var 19år da jeg fik mit første barn , jeg har 3 børn den dag idag og har både kæreste og børn endnu .

men vil sige at du skal ikke dit hjerte komme ivejen for kærligheden , der er jo stadigvæk plads til venner og biler osv osv .

min menig er at du kan jo prøve og går det så går det, går det ikke går det ikke.

jeg har ikke fået ødelagt mine ungdomsår tvætimod har det været dejligt med sådan nogle spillopper i huset

• #20   24. jul 2007 Hvis barnet er et peoblem - SÅ HOLD DIG VÆK!
    Hellere det end på et seneret tidspunkt såre hende, hvor hun måske har regnet med dig som en del af pakken...
    Bak ud, og find ud af hvad du vil, før du involverer dig mere..

• #21   24. jul 2007 *problem

• Marc C
    Marc C Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 14
    #22   24. jul 2007 Uha 19år og skulle være stedfar til en nyfødt.... Kunne jeg sgu helt sikkert nok ikk klare... Men tro mig, hvis du føler du er en drengerøv og ikk kan undvære pengene, bilen og social livet tror jeg sgu at du ska passe på med at involvere dig for meget....
    Du kan hurtigt komme så tæt på hende at hun mske også forventer at du vil være der for hende... Og der ska du så være klar til at tage ansvar hvis det er, på trods af at det ikk er dit barn...

• #23   24. jul 2007 Hvilken rolle spiller den biologiske far?

• morten j
    morten j Tilmeldt:
    apr 2007

#24   24. jul 2007 Den biologiske far spiller ingen rolle overhovedet da han er en kæmpe idiot og ikk ska ha mulighed for at opdrage det. Han ved det ikk. Hendes afslutning.

• morten j
    morten j Tilmeldt:
    apr 2007

#25   24. jul 2007 Den biologiske far spiller ingen rolle overhovedet da han er en kæmpe idiot og ikk ska ha mulighed for at opdrage det. Han ved ikk at barnet er hans. Hendes beslutning.

• #26   24. jul 2007 han kommer da til at vide det på et eller andet tidspunkt - det skal du/I være klar over. Der skal udfyldes faderskabs papirer hvor man SKAL oplyse om hvem faderen er. Og faderen kan i den forbindelse også opkræves for børnepenge. Og har selv krav på samvær med barnet

• #27   24. jul 2007 man kan da vælge at sige faderen er ukendt..

har selv muligvis en kusine hvor man ikk ved om faderen er min onkel, eller to andre fyre...
    der står der på papirene at faderen er ukendt..

• #28   24. jul 2007 nej det kan man ikk.. Faderen eller mulige fædre SKAL oplyses

• #29   24. jul 2007 Giver fluen på væggen ret - mulige skal oplyses, og hvis der tror du taler usandt ryger du i retten! Hvis der er flere mulige, bliver det fastslået via blod/dna prøve.. Så en rigtig god og vandtæt historie er nok den eneste mulighed for at skrive ukendt..

• morten j
    morten j Tilmeldt:
    apr 2007

#30   24. jul 2007 Det ska ikk oplyses. Har ikk sat mig ind i lige det men det blir ikk oplyst der kommer til at stå ukendt

• #31   24. jul 2007 Det er kun i helt specielle tilfælde at man får lov til at skrive ukendt.. Nok ikk fordi faren her er en klaphat smiley
    Moderen risikerer en bedragerisag og at skulle betale børnebidrag tilbage til kommunen. Og det kan altså være ret mange penge eftersom det er omk 1100 om måneden som minimum

• #32   24. jul 2007 Morten J - skriver hun ukendt på ryger hun igennem hele møllen....
    Dvs en tur i Statsamtet for at forklare sig og have at vide hvile konsekvenser det vil få for hende senere hen. Fortæller hun det ikk der ryger hun en tur i retten..
    Men fordi han blir anerkendt som værende far er jo ikk ens betydende med han nødvendigvis skal have noget at gøre med barnet...

• #33   24. jul 2007 på hendes papir står der ukendt..
    men hendes mor har altid sagt min onkel (eller farbror) er hendes far..

• #34   24. jul 2007 Sonne reglerne er lavet om i 2002.. Så jeg formoder hun er fra før 2002 smiley

• morten j
    morten j Tilmeldt:
    apr 2007

#35   25. jul 2007 Oka ved det virkli ikk men så der da os mere at bekymre sig om.

• #36   25. jul 2007 hehe ja, hun er fra 1987.. så det må man sige hun er.. smiler..

• #37   25. jul 2007 morten J
    Lad være med at bekymre dig om det - en tæt historie; og så går det;)
    Hun kan evt. ringe til mødrehjælpen - de har gerne nogle forslag!

• Anders J .
    Anders J . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 46
    #38   25. jul 2007 Man kan SAGTENS skrive ukendt, også bliver der ikke gjort mere ved det.

• #39   25. jul 2007 Orla - selvfølgelig kan du ikke skrive Ukendt på.. Sidder jo ikke og skriver det her for sjov vel.. Jeg har netop lige selv siddet med faderskabs papirene - og ved at du ikk kan skrive det længere..

(link fjernet)

• #40   25. jul 2007 hvis hun var den eneste ene, så ville du slet ikke have overevejet at oprette denne tråd :)!

- tænk dig godt om , barnet skal have en god opvækst, og du skal ikke opgive dine drengedrømme for tidligt og blvie far i en for ung alder :)!

• #41   28. jul 2007 Det lyder farligt smiley
    For det første er det da lidt halv tidligt at binde sig så meget som det lyder som om.
    Og så er barnet ikke dit, hvilket også vanskligøre det.
    Jeg havde nok 'takket nej' og trukket mig. smiley

• #42   12. aug 2007 altså hvis hun bare er den rigtige så må du gå ind som far os, dog er det lidt trist det er en anden som er farén

Kommentér på:
Fået Verdens sødeste pige men gravid?!

Annonce