{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

Menstruation ? {{forumTopicSubject}}

Det er nok mest piger der kan svare på det her smiley
Jeg har et lille eller skal jeg skrive stor problem, jeg får ikke min menstruation, ville høre om der er andre der har været ud for det samme som mig, jeg har skiftet p-piller rigtig mange gange nu og så for jeg min menstruation hver anden gang hvor jeg skal have den også stopper det igen indtil jeg skifter til nogle nye P-piller også har jeg været på den der p-ring og der fik jeg heller ikke min menstruation men fik rigtig mange smerter og det har jeg også selvom jeg ikke har min menstruation og også selvom det ikke er i den periode hvor jeg ikke skal hvae min menstruation så har jeg smerter. Har været hos min egen læge som jo så ville have jeg skulle skifte til nye p-piller også har han sendt mig til en gynækologiskundersøgelse og det har jeg været og blev skannet der og fik af vide at der ikke er noget galt, også fik jeg af vide at jeg ikke måtte tage nogen form for p-piller, eller p-ting. Men jeg fik nogle smertestillene som jeg skulle tage dagen inden jeg får min menstruation, men ved jo ikke hvornår jeg får min menstruation. Hvad syntes i jeg skal gøre ? Hvis i overhovdet har forstået noget af det her ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Menstruation ?
Kommentér på:
Menstruation ?

Annonce