Der er så mange gaver? HJÆLP Der er så mange gaver? HJÆLP
Hej baboom.
Ja jeg søger lidt hjælp, da min kæreste og jeg har kommet sammen i en måned, men vi har kendt hinanden utrolig længe, og har længe haft noget kørende.
Vi havde så månedsdag for lige knap en uge siden, hvor jeg fik et par øreringe, som jeg havde ønsket mig.
Jeg selv gav ham ikke noget på dagen, da gaven ikke var kommet hjem fra udlandet (et specieldesignet armbånd)
Men ''problemet'' er, at vi har jo lige haft månedsgave, og nu er det jul, også har han fødselsdag i februar. Det er så mange gaver. Jeg vil selvfølgelig gerne gi' ham en god jule- og fødselsdagsgave, men alene armbåndet har en værdi af knapt 1000 kr. !!
Så hvad pokker skal jeg give ham i julegave? Fødselsdagsgaven har jeg fundet (et par sko, som han ønske sig). Men julegaven? Hm. Den skal stadig være god, og være noget, som han bliver glad for, men heller ikke aaaaal for dyr. Det skal helst være en gave KUN til ham, da vi laver meget sammen i forvejen
HJÆLP HJÆLP HJÆLP !
Hilse Tina P
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 102 Svar: 600
nico A: Nej det er vi ikke. Og ja jeg ved, at det er tanken, der tæller. Nu nævnte jeg også, at det gerne måtte være forholdsvis billigt.
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 149 Svar: 723
Der er så mange gaver? HJÆLP