{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.279 visninger | Oprettet:

hej piger har brug for hjælp {{forumTopicSubject}}

hej eller godaften jeg tænkte på om der er nogen piger herinde der vil hjælpe mig . altså læse min dateing profil igennem og så give med noget feedback både ris og ros og hvad ejg skal lave om og hvad ejg kan lave bedre. håber i vil hjælpe mig.

og jeg ser helst at der ikke kommer nogen dumme kommentar ligesom i min sidste tråd. tak.

Med de venligste hilsner Jonatan smiley

ps linket gives først ud når i siger ja til at hjælpe. da jeg godt vil slippe for mobning og den slags.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hej piger har brug for hjælp
  • #1   13. dec 2009 jeg kan godt kigge den igennem er aligevel syg og har derfor intet andet at fortage mig

• #2   13. dec 2009 Jonatan

Tror sq ik du er kommet til det rigtige sted da Baboom er for det meste en stor børnehave så uanset hvor meget du skriver ingen dumme kommentare så er der nogle der nok skal skrive noget beklager men find et andet sted til det..!

• #3   13. dec 2009 Vagn T

det har du nok ret i men tager chance og kan se der er en her og så der en der har skrevet en pb også så jeg håber da smiley

Line P jeg sender dig en PB. og mange tak smiley

• #4   13. dec 2009 Jeg skal nok, keder mig alivel,
    Ja Vagn har du da ret i , fx dig ? smiley

• #5   13. dec 2009 Louise mor til Cecilia <
    Jeg siger tak og jeg sender lige en PB til dig smiley

mvh Jonatan

• #6   13. dec 2009 tak k C PB er sendt

• #7   13. dec 2009 Fuck du har store ambitioner! reparerer cykler?
    Tror lige at du skal have med hvad du har tænkt dig om fx 10 år?

• #8   13. dec 2009 årh typisk . hver person er forskellig og hver har sin smag. tænk over det

• #9   13. dec 2009 det kan godt være, men piger vil have folk med ambitioner

• #10   13. dec 2009 hmm jeg ser mig selv som en der arbejder med cykler om nogle år . er det et problem at jeg har en lidenskab der hedder cykler og ikke fester og hvad andre unge ellers interessere sig for?
    jeg spørg kun

• #11   13. dec 2009 IKKE IGEN HAHAHAHAHAHAHAHA

• #12   13. dec 2009 slap af rudolf, du er 17 år.. smut dog i byen og få noget..

• #13   13. dec 2009 "hmm jeg ser mig selv"
    måske, men det er måske grunden til at du ikke har en kæreste....

PIGER VIL HAVE MÆND MED AMBITIONER

desuden finder du ikke ret mange unge piger på din alder der ikke drikker og kan lide cykler. For dem er en cykel noget man nakker på vej hjem fra byen?

• #14   13. dec 2009 så kan jeg høre vi søger vidt forskellige typer david. og jeg vælger at se bort fra jeres andres nedladene kommentar

• #15   13. dec 2009 Jonatan : Måske sku du bare ta i en ungdoms klub eller lign, det lyder til det er der du høre hjemme og ikke i byen smiley

• #16   13. dec 2009 ellers så ander du INTET om piger, hvilket det tyder på...

Men hvis du vil leve i din fantasi verden hvor du tror at piger ikke vil have mænd med ambitioner eller drikker i en alder fra 15-20 så siger jeg: hyg dig, med din evige fortrængning.

• #17   13. dec 2009 *evige fortrængning = evige fornægtelse smiley

• #18   13. dec 2009 jeg dropper bare det her . når i ikke har noget bedre at sige end det der. og til jer der kunne hjælpe siger ejg mange tak og til jer andre ja. god jul og frem over ligemeget hvad mine tråde er om så drop jeres smarte kommentar bare fordi ejg ikke er som jer

• #20   13. dec 2009 Sille M jeg sender en PB til dig

• #21   13. dec 2009 Jeg er der når du ikk trækker for .
    ok, det kunne godt være, men har sgu aldrig mødt en?

• #22   13. dec 2009 hmm nok fordi vi ikke søer det samme david . og kc hold det for dig selv tak. men david lad mig sige det sådan at den type jeg søger findes der er bare ikke mange af dem da folk der skiller sig ud og er sig selv på min alder bliver provokeret fordi vi ikke er pop/pretty/nexuz og hvad det nu ellers hedder. og julestemningen mangler godt nok herinde synes jeg. er det ikke i julen man skal være rar og flink og sådan over for andre eller har jeg hørt forkert.

jeg er der når du trækker for.

tak for støtte og det kan ikke blive mere sandt end det du skrev

• #23   13. dec 2009 Jeg vil også godt læse den smiley

• #24   13. dec 2009 jeg kan da også godt læse den.

• #25   13. dec 2009 Jeg er der når du ikk trækker for .
    eller måske så er der ligeså mange af den slags piger som der er flyvende biler?

Går i skole og den type har jeg sgu ikke mødt, ALLE drikker og alle har store ambitiorner. Det hedder social arv, men det kan godt være fordi jeg går med folk fra den bedre sociale klasse?

• #26   13. dec 2009 david det sjovt du bliver ved med at føle dig bedre end os andre. kan du ikke bare finde noget andet at lave og ha en fortsat god 13. december ?

og til i to piger kan ejg lige sende en PB

• #27   13. dec 2009 David. Jeg går sku heller ikke op i min kærestes arbejde, for så skulle jeg interessere mig for tagdækning, ikke lige mig smiley Og ligeledes går han jo heller ikke op i sminke, hår og den slags som jeg gør.
    Så synes ikke man kan skrive sådan.
    Han har da en passion, og det er cykler, har du set hans profil?? Der kan du jo se at han faktisk køre på bmx eller hvad det nu var smiley
    Men så er man vel også bare røv nedren hvis man går op i scootere eller biler ? . Tænk før du skriver. For du er jo fuldstændig åndsvag at høre på ..

• #28   13. dec 2009 Jeg er der når du ikk trækker for .
    Det har netop noget med klasser og gøre smiley
    det handler om "klasse kampen" som karl max skrev om...
    Overklassen monopol og proletariatets kamp mod hinanden. Intet andet intet mere.
    "Overklassen" vil beholde sin monopol (dette kan ske ved at have store ambitioner og følge den positive sociale arv
    og proletariatet vil stå sammen, og håbe på en befrielse af "overklassen", og har de "lavere" jobs, som fx tømre.

Dette må betyde at "overklassen" vil have folk med ambitioner, hvor imod proletariatet vil være tilfreds med sit arbejde, og ikke forsøge at bryde den negative sociale arv.

Jonatan K
    Jeg føler mig ikke bedre end andre.... Jeg ER bedre end andre

• #29   13. dec 2009 David; du er da godt nok en nar og høre på!

• #30   13. dec 2009 jeg giver Shieva'Min ! ret og david ja hvad kan jeg sige jeg vil heller lave det jeg kan lide og holder af at lave frem for at side på fx et kontor og så tjene mange flere penge men så ikke være tilfreds alligevel . heller tjene mindre og være glad for sit arbjede end at tjene kassen og så hver arbejds dag bare er et helvede. tænk over det og læs det nu grundigt før du kommer med dine årrh så bedre svar

• #31   13. dec 2009 jeg er ligeglad hvilken klasse jeg tilhøre bare jeg er tilfreds med mig selv og mit liv.

• #32   13. dec 2009 Jeg er der når du ikk trækker for .
    Hvis man reparerer cykler og vil fortsætte med det så NEJ, så tilhører man ikke overklassen.

• #33   13. dec 2009 Jonatan K
    Jeg vil hellere bruge 10 år extra på uddannelse og få mit drømme job end at få et lorte job som jeg ville hade.

• #34   13. dec 2009 david; du går i hvad? 8-9 klasse?

• #35   13. dec 2009 Jonatan K
    ps det argument er nok et af de dårligste man kan komme med det viser bare at man har den latterlige idé at man tror at hvis man "dårlige" job så er man glad for det, hvor imod hvis man har et "godt" job så vil man hade det.
    Tror sgu at det næsten altid er omvendt.

• #36   13. dec 2009 FRK. bageform! *
    Første års på Aarhus Universitet
    Studerer Molekylær Medicin, hvis du vil vide det.

• #37   13. dec 2009 Hvis Jonatan er glad for lave cykler så la ham da det... Det ville da være kedeligt hvis alle sammen var ens..!

• #38   13. dec 2009 Det vil sige at du mener at et job som tagdækker er et lavt job ? smiley
    Aj ,, tror slet ikke du er klar over hvor meget de tjener .. ¨
    Og fuck da den laaaange uddannelse, hvis det ikke er det man vil skal man vel heller ikke gøre det smiley Men det er da dejligt at du er så godt igang, det er så lækkert med en mere at grine af, tror du at du er større end andre ? smiley Så lad mig sige dig en ting pomfrit, med den attitude kommer du til at leve et virkelig ensomt liv, men ja nok med mange penge, men er det penge der gør en lykkelig ? NEJ !!
    Men jeg vil så pænt fortsætte med min uddannelse som dyrepasser, og derefter veterinærsygeplejerske. Sikke en taber jeg er smiley

• #39   13. dec 2009 david . altså du lave om på det jeg siger. jeg skrev jeg vil heller have et job jeg synes om end et der er bedre betalt som jeg ikke syens om.
    er det så svært at forstå hvad jeg mener. og hvad nu hvis cykelmekaniker som det nu hedder er blandt mine drømme jobs. det ligger nok som det mest realistiske af mine drømme job . og man kan nu godt tilhøre overklasse selvom man laver cykler. din forretning skal bare gå godt tænk over det . alle jobs kan udvikle sig så man når et trin højer på listen over klasse som du nu går så meget op i . og må vi så høre hvad du vil uddanne dig til?

• #40   13. dec 2009 david? du vil et eller andet lægeligt? og han vil noget med cykler? jeg vil noget med ja, det ved jeg ikke... men hvor er du lav altså

• #41   13. dec 2009 det handler jo ikke om penge det handler om at man skal være glad for sit arbejde. og oliver du har fat i noget alle er ikke ens og det er der en grund til . verden vil ikke funger hvis vi alle var ens. og hvad min uddannelse tager 3,5 år og det er fint for mig jeg behøver ikke være uddannet forsker for at lave cykler. og hvis jeg nu ville kunne jeg have taget htx inden og fortsææte på alle de finde steder derefter men for mig er det spild af tid jeg vil have min uddannelse og komme igang med næste trin i livet

• #42   13. dec 2009 læser da den os gerne igennem, hvis du gerne vil have det smiley

• #43   13. dec 2009 nemlig smiley

• #45   13. dec 2009 sille det er da utroligt han over hovedet skrev i min tråd når der står piger hjælp mig .når man læser til noget så fint må man da vide hva køn man er og til jer andre drenge er det ikke ondt ment i forstår mig i det mindste.

• #46   13. dec 2009 Jonatan K
    Jeg kommer nok til at forske i medicin, altså fx antidepressiv... Mit job bliver nok at ændre lidt på de antidepressiver der er altså forbedre dem. Gøre dem kraftigere og sørge for at der er færre bivirkninger som så også er mere overkommelige

sille M
    faktisk er det ikke medicin jeg læser, men mere hvordan man laver dem.... Det er lidt svært at forklare. Men grin bare

Penge er måske ikke lig lykke, men en mangel på penge er ihvertfald lig ulykke

Hvis rigdom er værd at stræbe efter her i livet, hvad er da rigere end visdommen, som frembringer alt?

• #47   13. dec 2009 Shieva'Min !
    Ps jobmulighederne for en med bare en cand. mac i Molykylær medicin er store og lønnen er meget høj hvis man kommer ud i en privat virksomhed, hvor man sa.sy får aktier.

Og så ska vi slet ikke snakke om hvis man får en p.hd

• #48   13. dec 2009 dejligt du virker som en anden person nu og okay det lyder godt hvis man er til den slags . hvis du forstår hver sin smag som man siger.

• #49   13. dec 2009 Jonatan K
    eller også så forstår du mig nu? smiley

Scientia est potentia

• #50   13. dec 2009 Jonatan K
    Men tilbage til Topic, jeg ville skrive hvad jeg ville lave i fremtiden, fx egen butik eller sådan noget.
    Altså vise at man har noget at stræbe efter/opnå med dette viser man også at man vil kæmpe for at "få det godt"

• #51   13. dec 2009 prøver u nu at være overklasse igen. vi har vidt forskellige holdninger til det emne vi diskuter og vi kan blive ved med det her i lang tid . skal vi ikke bare blive enige om at du lader mig være og omvendt. forstår vi hinanden nu?

• #52   13. dec 2009 let's agree to disagree

• #53   13. dec 2009 "Jeg er uenig i hvad du siger, men jeg vil til døden forsvare din ret til at sige det!"

• #54   13. dec 2009 det er bare i orden og ja vi vil forblive uenige hehe

Kommentér på:
hej piger har brug for hjælp

Annonce