1.341 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

samvittighed argh samvittighed argh

Åh ha burde jeg have dårlig samvittighed.. som jeg har nu.

har hjulpet min sviermor i to hele dage nu med rengøring, indkøb og madlavning fordi der kommer julegæster og hun er meget syg, så jeg er lidt træt nu og vil gerne slappe af. men min kæreste har et firness center som skal lukkes og gøres rent men jeg gad virkelig ikke tage med ned og gøre det idag. selvom jeg ellers tit tager ned og gør det for ham eller sammen med ham ..

spørger ham om han bliver muggen hvis nu jeg ikke gider idag, det siger han nej til.

lige inden han går ud af døren siger han" jeg gider heller ikke, men sådan er det jo. men vi ses.. ja ved ikke lige hvornår for det kommer til at tage dobbelt så lang tid idag end igår hvor vi var to"..

så nu sidder jeg med dårlig samvittighed.. og kan ikke finde ud af om han mente det som om han var fornærmet eller han bare lige havde lyst til at sige det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  samvittighed argh
  • #1   23. dec 2009 Han er en lort, men han glemmer hurtigt hvad han har sagt
    Så nej - han ved vel hvor meget du har hjulpet moderen

• #2   23. dec 2009 Det tror jeg sku ikke du skal tage så tungt det han sagde.

• #3   23. dec 2009 Det sagde han da kun fordi han var sur over du ikke gad og ville have at du skulle føle dig som en røv over at han skulle klare det selv.

• #4   23. dec 2009 ja han ved godt hvor meget jeg har hjulpet for han har lavet hendes badeværelse færdig i de to dage også.. så.

• #5   23. dec 2009 han sagde det af ren had. du skal tage det som et "fuck dig, nu går jeg ud og knepper alle mine x-kærester".

• #6   23. dec 2009 dude jeg skrev det var min kærestes fitness center. ikke mit (: så det er hans

• molly b
    molly b Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #7   23. dec 2009 tag røven på ham og giv ham en suprise , havde det været mig så ville jeg overrasket ham og måske være lidt fræk over for ham fordi rengøring kan jo godt formuleres på en anden måde det er også med til at styrke jeres forhold med uventede men positive ting hihi smiley

• #8   23. dec 2009 Giver Molly B ret

Du skal ikke ha dårlig samvittighed, og selvom han nok er lidt en sur en, så overrask ham.. smiley Det ville jeg gøre, og ja det ville styrke forholdet yderligere.:)

• #9   23. dec 2009 Det bedste havde jo nok været at i første omgang lige gi den en sidste skalle og så hjælpe kæresten. Du vil selv ha det bedre med dig selv bagefter og din kæreste vil være taknemmelig. Besides kan det være at din kæreste bare synes det er hyggeligere at gøre det sammen med dig smiley

• molly b
    molly b Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #11   23. dec 2009 jeg glemte lige at tilføjde du skulle suse ned til fitness centret hvis det blev aktuelt smiley hihi tror din kæreste ville tænke wtf!

Tak for opbakningen vikki lund smiley

• #12   23. dec 2009 Du kan evt sige til ham når ham kommer hjem. (hvis du også ville ha hjulpet med at gøre rent hos din mor så ville det ha taget halvt så langt tid)
    Så kan han jo tygge på den smiley

• #14   25. dec 2009 Hey!!.. er det dit fitnesscenter job??? .... pardon pardon .. men skal du til at tjene hans penge??? .... N I K S.. : )! ..

Du skal ik have skyldfølelse, det er ham der har et problem... hans center hans job! end of story...

Jeg ville aldrig be nogen om at tage mit arbejde.. ellers var der jo ingen grund til jeg havde det.. smiley ?

• #15   25. dec 2009 Lav en overraskelse til ham da!

Kommentér på:
samvittighed argh

Annonce