1.018 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Is it wrong to do ?? Is it wrong to do ??

Hey BB´s brugere! er sq lidt i en hovedpine!

her for ikk så længe siden var man til noget fødselsdags fest med en masse venner, og mødte en pige jeg ikk havde set længe, det viste sig så at hun er ulykkelig gift med en på fyn som har mishandlet hende og været yderst grov overfor hende. Har været sammen med hende i juledagene op til jul og d. 24 dec. om natten hos en fælles veninde. hun vil gå fra ham nu for at være hos sin familie og venner som alle befinder sig i området mellem Randers og Viborg.

Men har dog et problem med mig selv. Er ikk så satans go til forhold længere grundet en meget uheldig tidligere episode. Er dette rigtigt at gøre ? at få hende i "sikkerhed" og "hjem" til hendes familie og venner hvor hun er glad og for at vi kan være sammen ? eller ska man bakke helt ud, og lade hende være hos hendes mand på fyn, hun er 22 og han er 31, og hun kender ingen mennesker på fyn, kun hans venner og de er i forvejen ikk glade for hende.

Har sq brug for nogle svar folkens, og jeres meninger om denne sag!

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Is it wrong to do ??
  • #1   28. dec 2009 Gi'r det ikke lidt sig selv?

• #2   28. dec 2009 hvis han mishandler hende bør du hjælpe, hvis hun selvf. selv er med på den.

• #3   28. dec 2009 / Vestergaard - Veden /

Frivilig mishandling?.

Well den har jeg sgu godtnok ikke lige hørt før haha.

• #4   29. dec 2009 J/C

Det er bare svært at hjælpe en som ikke ønsker hjælp, selvom hjælpen fra vores synspunkt nok vil være det rigtige.
    Men hvis hun så derimod stikker af fra sin kæreste, tror jeg ikke han bliver mindre voldelig, hvis han ser hende igen. Hvis hun siger til ham "hej jønke, jeg slår op" kan hun også resikere at få tæsk, for hen gentlemændsagtig lyder han jo ikke til at være.

Sygt nok du opfattede det andet som en joke.

Kommentér på:
Is it wrong to do ??

Annonce