{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

iM
iM
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 295 Svar: 1.135

Totalt skudt i hende? {{forumTopicSubject}}

Har skrevet frem og tilbage med en pige jeg er totalt skudt i hende, tog så toget op til hende i går aftes, vi holdte i hånden og lå og krammede der skete så ikke mere end det, hvordan får jeg fat i hende uden at det går alt for hurtigt så det ikke går galt, har prøvet at give hende komplimenter, men hun har ikke rigtigt taget dem til sig. Håber nogle ved hvad man kan gøre?

- Kenned smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Totalt skudt i hende?
  • #1   17. jan 2010 Endelig ikke for mange komplimenter,
    det kan virke for sukkersødt og kvalmende..
    Giv hende lidt tid & fortæl hende evt hvad du føler?

• #2   17. jan 2010 Pas endelig på ikke at gå 'amok' med komplimenter osv til hende lige med det samme, så kan hun hurtigt komme til at tro at du virkelig er desperat efter hende..

• #3   17. jan 2010 Hun skriver også søde ting tilbage, men det er som om hun ikke mener det? :S
    Har kendt hende i ca. 2 uger vi har så set hinanden ca 5 gange på de 2 uger smiley

• #4   17. jan 2010 Ja det er derfor jeg ikke vil gå for hurtigt frem smiley

• #5   17. jan 2010 Det er faktisk næsten altid hende der kontakter mig smiley

• #6   17. jan 2010 lad være med at skriv
    Skat, smukke, dejlige, skønne, frække, søde, osv efter hver sætning i beskederne. Lad i det hele taget være med at bruge dem smiley
    Vær lidt kølig og interesseret og pas på med at sig hun er smuk og dit og dat hele tiden.

• #7   17. jan 2010 Ja okay kom nok til at skrive lidt for søde ting lidt for hurtigt, kan bare ikke slippe hende igen smiley

• #8   17. jan 2010 du skal også bare passe RIGTIG meget på, at hun ikke føler, at det hele er for nemt. sådan.
    hmmm. ham der kunne jeg godt tænke mig at score, så sender hun 1 sms og så er den hjemme. aaaarh..
    lidt modstand, men heller ikk for meget. smiley

• #9   17. jan 2010 Det er bare besværligt at være så meget sammen, går i skole hele tiden og efter det så arbejder jeg som en gal, så det er kun weekenderne hvor vi kan smiley

• #10   17. jan 2010 Det er hårdt, men jeg prøver at styre mig..

• #12   17. jan 2010 Det er bare som om at hun virker sur somme tider, vil bare håbe at der kommer gode resultater ud af det smiley

• #13   17. jan 2010 Så bliver hun endnu mere sur har jeg på fornemmelsen :S

• #14   17. jan 2010 Jeg vil da prøve smiley

• Tonni S
    Tonni S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 96
    #15   17. jan 2010 det er ok at give komplimenter, men du skal finde nogle hvor du smigrer hende....

et hvor du kan se på hendes ansigtsudtryk at hun blir lidt forlegen...

og så ryk lidt på hende næste gang... kys hende næsten gang smiley

• #16   18. jan 2010 FRiiiTA, hvad betyder den der :i -smiley? Jeg er jo gammel og forstår ikke alt det nymodens snak... smiley

• #17   18. jan 2010 joe joe joe... hør nu efter... der er ingen løsning på hvordan du får hendes følelser til at blomstre.... :)? sad but true..

tag det stille og roligt man. du vil gerne have hun skal kunne li dig.. jamen så først og fremmest så skal du være nede på jorden og tage det roligt.. det nytter ikke noget at presse på, for det forvirrer tit piger. og så står du med nogle følelser du ik kan bruge til en skid bagefter, og er ked af det... Du skal osse passe på det ik er one way kommunikation. altså så det kun er dig der skriver hele tiden..
    For at få hendes opmærksomhed, og også finde ud af om hun overhovedet intereserer sig for dig er at lægge din mobil lidt på hylden og se om hun kontakter dig...
    Bomber du hende med sms'er hele tiden, så skal hun nok hurtigt blive træt af dig... Tag dig tid, se om hun kontakter dig, gør hun det ik jamen så ud og fang en anden fisk i søen...

• #18   18. jan 2010 Som jeg siger tidligere så i de fleste tilfælde er det faktisk hende som skriver til mig smiley

• #19   18. jan 2010 Gi det tid.. og ellers som Christian B skriver smiley

Held og lykke..

Kommentér på:
Totalt skudt i hende?

Annonce