{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.372 visninger | Oprettet:

Rasmus P
Rasmus P
Tilmeldt:
18. maj 2007
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 77

Piger/xer? {{forumTopicSubject}}

ja har sku lige nogle spørgsmål til pigerne?(nogle drenge kan sikkert også svare)

1.har i en regl med man ikke er sammen med xen´s veninder?
hvorfor tror i at bare fordi i bliver jaloux gør vi alt hvad i siger?

og til sidst er det ikke pænt billigt at ta over og bo hos en et par dage(kan jo regne ud hvad der sker) bare fordi man bliver jaloux hehe:D

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piger/xer?
  • #1   31. jul 2007 jeg synes det er drenge der hurtigst bliver misundelige, og begynder på alt deres shit smiley

  • #3   31. jul 2007 der er da mange drenge der også gør det ?

    hvorfor tror du kun det er os der kan være kællinger smiley


  • #4   31. jul 2007 M E P :

    se så siger de ikke så meget de drenge der smiley !


  • Rasmus P
    Rasmus P Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 77
    #5   31. jul 2007 Morten n... vi er jo ikke sammen mere?

    ville bare høre om der var andre som også 2 over til en bare fordi man var jaloux på sin x? kan ikke rigtig se ideen med det..

    det er det eneste..

    trunte siger ikke drenge gør det men denne gang var det lige en pige;) derfor spørgsmålet til jer...


  • #6   31. jul 2007 jeg har det sårn med mine kammerater at vi plejer at spørge henanden om vi sys det okay at vi sammen med xén

  • #7   31. jul 2007 Jeg er sgu enig med Natascha her...

    Man kan ikke eje forever, men lige efter.. Arh det er dårlig stil fra venindens side.. Hun skal jo være der for at hjælpe og trøste en.. Og det vil jeg ikke sige hun ligefrem er ved at gå over til ens eks lige efter man har slået op..

    Well hvis hun har et crush on him, kan hun jo selvfølgelig ikke gøre for det.. Men jeg ville nok selv vente til min veninde var kommet videre.. Og så bestemt snakke med hende om det inden jeg lå og rodede rundt med ham..


  • #8   31. jul 2007 Nicolaj.. Se det syens jeg sgu er god stil... Ikke fordi de egentlig kan gøre noget ved hvis man har følelser for hende og de kan jo heller ikke bestemme det.. Meeen man kan godt vise lidt respekt..

  • Rasmus P
    Rasmus P Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 77
    #9   31. jul 2007 Natascha og tanja.. det er ca 1 måned siden HUN slog op. ugen efter var hun sammen med en ny og så når jeg er ærlig og fortæller hende at jeg kyssede på hendes veninde bliver hun stik sur og har så valgt at prøve at gøre mig jaloux på den måde som jeg har beskrevet...

    så personligt kan jeg ikke selv se hvad hun har ondt i numsen over?


  • #10   31. jul 2007 nemlig Tanja P

    har det bare sårn at jeg sys at vennerne er mere vigtige end en dame.. ikk fordi jeg har noget med piger hehe men sys det er 10 gange svære at få en rigtig god kammerat en det er og finde sig en pige


  • #11   31. jul 2007 Nicolaj.. Helt rigtigt! Selvfølgelig skal den så også gå begge veje.. Altså hvis man er fuldstændig skudt i vennens eks og man snakker med ham om det, må han også kunne se det fra ens vinkel.. Hvis du forstår.. Man er det bare for et knald fordi eksen nu lige er lidt lækker.. Den holder sgu ikke synes jeg.. Så er der masser af andre fisk i søen end lige netop vennens eks..

  • #12   31. jul 2007 Altså de sidste to kærester jegf har haft har set deres eks kærester indimellem mens vi kom sammen.. For de forsikrede mig om at de kun var venner og der slet ikke var noget mellem dem mere, men så lige pludselig ligger de og knepper.. Og så bliver man droppet.. Og det gør satme pisse ondt hver gang..
    Det har så gjort at jeg konsekvent ikke vil have at nogen af mine fremtidige kærester ser eller snakker med deres kærester..
    Jeg ved godt det nok ikke er fair, men jeg tør simpelthen ikke..


  • #13   31. jul 2007 Hov 'ekskærester


  • Rasmus P
    Rasmus P Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 77
    #14   31. jul 2007 Paw o: hmm syntes jeg høre den historie mange gange..
    der er åbenbart noget med at når piger finder en ny bliver deres x spændene igen:S


  • #15   31. jul 2007 Rasmus P:

    Ja det må være noget i den stil.. Ikke til at blive klog på.. Men jeg har nok bare været uheldig.. Der skal nok være nogle piger derude som ikke er sådan..


  • Rasmus P
    Rasmus P Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 77
    #16   31. jul 2007 ja det må man sku da håbe ellers er det bedst at være en x og kan jeg ikke rigtig tro.

  • #17   31. jul 2007 Hehe.. Nej..


  • #18   31. jul 2007 Well, man er ikke sammen med eks'ens veninder hvis det er hendes tætte veninder - men omvendt set, er det nok også de færreste tætte veninder på din eks, som vil være sammen med dig, i frygt for at blive uvenner med din eks.

Kommentér på:
Piger/xer?

Annonce