kan ikke finde ud af hvad jeg føler ;s {{forumTopicSubject}}
tja, altså har lige været i et forhold de sidste 2 måneder, og dne første månede gik det super.. men den sidste månede skrev han pludselig ikke til mig mere, og når vi var sammen var han kold overfor mig.. og i onsdags glemte han min fødselsdag..
men hver gang jeg sagde det til ham, benægtede han..,
så her i lørdags holdte jeg big party og så det som den perfekte mulighed for at han kunne møde mine venner, efter at jeg mødte hans venner 1. dag vi var sammen. men han gad ikke med rundt og snakke med dem, når de så kom hen til ham afviste han dem nærmest..
allerede der havde jeg lyst til at gå hen til ham og spørge ham om han ikke bare kunne smutte fordi jeg gad enlig ikke at han skulle gøre min fødselsdags fest dårlig.. men jeg sagde intet..
så her i søndags valgte jeg at slå op..
men nu føler jeg mig som en idiot. jeg tænkerpå ham konstant.. kan ikke finde ud af om det er det rigtigte jeg har gjort..
håber på seriøse svar tak ..
okt 2009
Følger: 1 Emner: 97 Svar: 142
det lyer mere som om han var ligeglad, jeg syntes du skal glemme ham og bare tænke att det var ham der var en idiot og ikke dig
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 64
mar 2008
Følger: 43 Følgere: 42 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 59
mvh
michael
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 64
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.838
Som Lynet siger, så er spørgsmålet sq lidt dumt, for sådan en klaphat skal bare sparkes ud på alle fire !!!
Get ur self together, og kom videre
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 79 Svar: 312
kan ikke finde ud af hvad jeg føler ;s