{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.251 visninger | Oprettet:

JEG ER HOMO! HJÆLP!<3 {{forumTopicSubject}}

hey allesammen<3.
her for noget tid siden opdagede jeg at jeg var til drenge/mænd.
men mine forældre er meget strikse når det gælder homo'er.
så er der nogle der kender en god måde at sige det på?
det er virkeligt et stort dilemma for mig.

kærlig hilsen mads smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JEG ER HOMO! HJÆLP!<3
  • #2   6. mar 2010 Regn med at miste et par tænder når du siger. smiley

• #3   6. mar 2010 Jannie P
    Giver dig ik rart hvis jeg havde en søn og han sagde han var Homo så havde jeg ingen søn mere

• !!SMIL! !
    !!SMIL! ! Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 15
    #4   6. mar 2010 Sig det som det er!
    Det er deres problem at blive gode igen!
    Hvis jeg havde en søn der fortalte mig det, så kan jeg jo kun støtte ham, for ville ikke miste mine børn, fordi jeg ikke er stor nok som menneske til at acceptere det!
    Min mand ville nok have svært ved det! Men sjovt nok ville han ikke have noget problem med det hvis det var han´s datter!

• #5   6. mar 2010 Min mor har altid været imod homoer, men da jeg fortalte at jeg er bi så sagde hun til mig at det er noget andet når det er ens egne børn...

Men hvis dine forældre ikke kan acceptere du er til dit eget køn er de afstumpede, og uvidende og så har du intet at bruge dem til, man kan ikke selv hjælpe hvad man er til og ikke så op på hesten og ud med det, det vil lette dig og er sikker på du får det bedre når du kommer ud med det !

• #6   6. mar 2010 Hørt båååh, men på den anden side kan man ikke vide hvordan man har det med sine børn når man ik har nogen og da slet ikke når de er små, man kan ikke udtale sig før den dag man står over for sin datter/søn og han/hun fortæller jeg er homo så kan man have en holdning til det !!

Men har slet ikke noget til overs for forældre der vælger deres børn fra på grund af seksualitet

• #7   6. mar 2010 Giver dig helt ret, sagde dig ikke imod, mente bare at de unge her inde som skriver at de ikke vil have komo børn, at det kan de slet ikke sætte sig ind i før de står i det...

Giver dig ret !!

• !!SMIL! !
    !!SMIL! ! Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 15
    #8   6. mar 2010 båååh- Så enig smiley

Jeg har en datter på 11mdr. og hende elsker jeg mere end noget andet!
    Så hvis noget som at ens barn er homo, kan gøre man ikke vil have noget med det at gøre, så er man sq ikke som opgave voksen som forældre!

• #9   6. mar 2010 smiley ja komo børn det er den nye betegnelse smiley

• #10   6. mar 2010 Ghost, Hvad med dine forældre? Har de noget imod retarderede, eller kan de stadig lide dig?

• #11   6. mar 2010 You Know Who '

haha.. nice 1.. Ghost... Du er dum at høre på-- og har en elendig holdning..

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 487
    #12   6. mar 2010 Det er en syg verden vi lever i.

• #13   6. mar 2010 jeg er enig med ghost!

• #14   6. mar 2010 Hvis jeg får en dreng eller pige der siger at de er homo så vil jeg overlade dem til de sociale myndigheder.

Skal sgu ikke have sådan en fejl

• #15   6. mar 2010 der står du er 47 år...

• Julemand .
    Julemand . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 135
    #16   6. mar 2010 Der er ikke meget andet at gøre end bare at sige det til dem.

Nogle forældre skal nok have lidt tid til at sluge den, mens andre er helt ok med det samme.

Det er meget sjældent at forældre går direkte amok over det. Det er i hvert fald sjældent man hører om det.

Så jeg vil da sige du bar skal sætte dig ned sammen med dem en aften og så fortælle det til dem. De skal muligvis have et par dage til at sluge den, men tvivler på at du skal være bange for at de afbryder alt kontakt med dig.

• #17   6. mar 2010 ja det ville ikk være et problem! men nu det heldigvis ikk mig. så hellere lykke! Mini M

• #18   10. mar 2010 I er så fucked i jeres hoveder og jeres holdninger er bare til at lukke op og skide i , i skulle skamme jer så meget at snakke om mennesker på den måde !! I gør mig skamfuld over at være fra samme land som jer OMFG er så chokeret og må i opleve sådan en modgang som ville gøre jeres liv lige så besværligt !!!!!!!

• #19   10. mar 2010 ja men kan sku ik gøre for det! og vilgodt sige jeg ikk har homoforbi ! bare de holder sig væk fra mig!

• #20   10. mar 2010 Tomsens pige smiley L
    detaljen er at jeg ikke snakker om mennesker, men homoer

• #21   10. mar 2010 ej okay David S du er da alt for latterlig det er så vildt, homoer er sku da mere menneskelige end du er lige nu , OMFG

• #22   11. mar 2010 Tomsens pige smiley L
    Nej faktisk ikke.... JEG kan formerer mig det kan de ikke.

• #23   11. mar 2010 Hold nu kæft

• #24   12. mar 2010 Tomsens pige smiley L
    Hvorfor? Jeg har da ligeså meget ret til at sige min mening som dig? hvis ikke mere

• #25   14. mar 2010 Du har sku da ikke mere ret til at sige din mening end jeg har det er da lidt latterligt .. ja du må gerne have din mening men jeg har da ret til at synes det er en total afstumpet mening at have og det fortæller jeg , for synes da virkelig du har en forkert holdning til tingene !!!!

• #26   14. mar 2010 Tomsens pige smiley L
    Alle har ret til at have deres egen mening.... Min er bare den rigtige......

• #27   14. mar 2010 Du er så dum at høre på, du kan ikke lide bøsser fordi er anderledes end dig, klart en fin holdning at have OMFG

• #28   14. mar 2010 Mr. Criminal .
    AMEN

• #29   14. mar 2010 Tomsens pige smiley L
    Faktisk efter at jeg har læst din profil, så kan jeg godt forstå din holdning....

Lad mig komme med et kvalificeret gæt.
    Du har været tyk/fed hele dit liv
    Du har været udsat for mobning
    Du har været "klassens tykke pige", hende ingen gad at snakke med
    Du har haft få, men nære veninder
    Du har haft meget få kærester. Og har aldrig haft one nights stands

Nu hvor du er voksen prøver du på at forsvare de "svage og anderledes" fordi du selv var det som barn.

MEN "pop drenge/piger", "populære piger/drenge" eller bare folk der umiddelbart har det bedre end dig afskyer du, fordi det minder dig om din forkvaklede barndom.

Dog så vil du prøve på at beskytte de anderledes fordi du selv var anderledes som barn. Og dem der minder dig om dine mobbere skal bare lukke røven.

Tjo sørgeligt liv må jeg sige..... Du giver folk lave og middel over BB fordi... Ja.. Hvorfor gør du det? Du har ikke nogen anden grund end jalousi.

• #30   14. mar 2010 Ps dem der ikke så meget inde i psykologi så taler jeg om "Projektion"

• #31   14. mar 2010 Mr. Criminal .

du sej hva ? ....

• #32   14. mar 2010 Tomsens pige smiley L
    Du benytter dig også af "Devaluering" og bare dit navn viser at du prøver at vise at dit liv er perfekt og du er glad og harmonisk..... Hvilket nok ikke er tilfældet

• #33   15. mar 2010 ved du nu hvad efter dit såkaldte kvali gæt ja kan jeg jo se hvor afstumpet du er og hvor meget mere jeg kan rumme smiley Gider ikke begynde forsvare mig over for sådan en ikke for kvik person som dig, føler ikke jeg skal forsvare de svage, ser ikke homoer som svage og anderledes mennesker men lige så normale som jeg selv!! nå men måske bare denne diskussion slutter her for mere fornuftigt kan der vel ikke komme ud af din mund... og det med at give lave eller middel til folk her inde er jo min ret hvis jeg synes de fortjener sådan og du som går op i hvad en tyk trunte som mig giver dig, burde have noget bedre at tage dig til !!

• #34   15. mar 2010 Tomsens pige smiley L
    " såkaldte kvali gæt ja kan jeg jo se hvor afstumpet du er og hvor meget mere jeg kan rumme smiley Gider ikke begynde forsvare mig over for sådan en ikke for kvik person som dig"

HAHAHA jeg er sgu klogere end du nogensinde bliver... Hvis du er så klog så ville du også vide at de fleste følelser enten er fortrængte eller ubevidste.. ifg. anerkendte psykologer.

• #35   15. mar 2010 Flot

• #36   17. mar 2010 Det er da godt nok utroligt, at nogle herinde ligefrem skriver hvor dumme de er David S, Mr criminal, jaja j, jeps jer jeg tænkte på.
    Man kan godt se på hvad i skriver, at i ikke er ret gamle, og slet ikke modne nok til overhovedet at bare tænke på at få børn. Jeg tror da nok at man bare skal være glad hvis man får et sundt og rask barn, om så barnet senere hen, vokser op og bliver "bøsse/lesbisk" er da totalt ligemeget.
    Det er satme godt nok smålige ting at gå op i, få jer dog et liv tøsedrenge.
    Bare rolig mini, du kan sagtens sige det til dine forældre, de kasserer dig da ikke fordi du er "homo", har selv to børn, og hvis en af dem kom og fortalte at de var bøsse/lesbiske ville det da ikke få mig til at elske dem mindre af den grund.

michael.

• #37   4. aug 2011 David S. .
    Jeg er sgu glad for at være en såkaldt fejl i mine øjne, heller det en at være som dig, du er jo total gal i hovedet .. !

JEG ER HOMO, JEG ER FANDME STOLTE OVER JEG IKKE SKAL HAKKE NED PÅ ANDRE FOR AT FÅ SELVTILLID .. At JEG KAN VÆRE MIG SELV....!

• #38   15. jan 2012 Hej Mads.

Jeg er til Homo og havde det rigtig svært ved at skulle fortælle familien og venner det.!

Jeg sagde til mig selv, du er den du er og der er ingenandere der kan lave om på det, du er født i den krop du lever i, du tænder på sammen køn. men afligevel er ud et godt menneske,

Jeg sagde til min familie, jeg er til fyre, og hvis i ikke kan leve med det. så skal i holde jer på afstan fra mig, for jeg er den jeg er.

Kommentér på:
JEG ER HOMO! HJÆLP!<3

Annonce