mig og min eks {{forumTopicSubject}}
min kæreste slpg op med mig i tirsdags pga hun havde for mange problemer, hun skal starte til phykolog og hun er begyndt og gå op i sin anoreksi igen, og det var det hun sagde til mig at hun ikk magtede at have en kæreste, men jeg fórstår hende bar ikk for jeg vil jo hjælpe hende i alt, men hun siger hun ikk vil udelukke at komme sammen med mig igen om en måneds tid når hendes problemer er dæmpet lidt.
men jeg kan bar ikk finde ud af hun virkelig vil mig, for hun siger hun gerne vil, men jeg kan bar ikk rigtig mærke det på hende, hun opsøger mig ikk eller skriver så meget, kan ikk finde ud af alt det her, hva vil i mene?
skal jeg bar give hende noget tid til og hville sig lidt eller er det fordi hun bar ikk vil mere og bruger det som undskyldning?
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 69 Svar: 1.021
feb 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.404
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 1
har selv haft en kæreste med sådan problemer, og du er heldig at du er sluppet ud af det ..
så .. godt for dig
aug 2009
Følger: 13 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 121
hvorfor kan kærligheden ikke holde fordi hun har en lidelse?????
ll .
hvis du virkelig elsker hende og holder af hende, jamen så giver du hende det plads hun ønsker, og så skal du bare være der for hende den dag hun ringer og er klar til dig...
den RIGTIGE måde at være overfor et andet menneske er at være forstående og være der for dem når tingene brænder på
det kunne jo ske at det gjorde jeres forhold stærkere til næste gang der skete noget, det kunne jo være dig der kørte galt og blev syg og sådan, og skulle passes, en ting er 112% sikkert, hun vil IKKE glemme at du har været der for dig da hun havde det svært, og hun vil næsten med sikkerhed gengælde den tiltro og støtte du ydede hende da hun havde det svært
så louise jeg er HELT med på line med dig
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 365
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 43 Svar: 240
Jeg er sku helt ene med dig,
vis ikke en psykisk syg ikke kan have en kæreste/mand så skulle min kone sku forlængs have funde sig en anden og vi har sku da vær gift i 13 år nu og har 3 unger
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 4 Svar: 257
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 21 Svar: 424
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 43 Svar: 240
jeg er sku Enig med dig
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 130
DU HAR RET RET RET RET..!! tager mig sku til hovedet når folk skriver den slags...!!
sep 2007
Følger: 1 Svar: 27
Hvis tøsen virkelig elsker dig ville hun sku også holde fast i dig og tage imod den støtte du kan give hende.
Du skriver selv at hun ikke tager kontakt til dig og det viser jo helt klart manglende interesse - hun dropper jo ikke kontakten til hendes veninder og familie vel.
Bid i det sure æble og kom videre med dig - det er du bedst tjent med i længden.
Det var så lige de vise ord fra en der har en hel del mere livserfaring end gennemsnittet herinde.
jul 2009
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
jul 2009
aug 2009
og at du hvis hun ønsker det, ikke vil kontakte hende medmindre hun selv skriver
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 42 Svar: 309
min eks har os psykiske problemer... han virker som din. han kontakter mig hellere ikke rigtig.
jeg tror det eneste man kan gøre er at gi dem tid. og så se om de vender tilbage. men jeg tror man skal være klar over at det vil være sådan i perioder. og kan man selv holde til det?
psykiske syge må gerne ha kærester........ men nogen gange tror jeg bare de sku finde sig nogen som dem selv. måske de forstår hinanden bedre og kan hjælpe hinanden på en anden måde.
jul 2009
feb 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
jul 2009
jul 2009
jul 2009
aug 2009
folk eneste hensigt og det letteste at skrive er at du skal droppe hende
men giv hende dog den chance, hvis følelserne er der for hende
bliver hun hos dig fremover, så er det jo kanon, finder hun en anden, jamen så har hun bare holdt dig for nar, men tag dog chancen mand
jul 2009
er også bange for hun er mere vild med ham mike :s
aug 2009
og smutter hun så over til ham, jamen så lad ham døje med hendes problemer
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 188
så gi hende den tid hun har brug for.
og om min kæreste duskede andre mens vi ikke var sammen var og er jeg ret ligeglad med, for vi var jo IKKE sammen der..
men det er bare hvad der lige skete for mig og vi har det ret godt og flytter snart sammen igen
mig og min eks