{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udseende... spørgsmål til pigerne
  • #1   7. jun 2010 Det er jo meget forskelligt fra person til person smiley

Men jeg synes selv en fyr er tiltrækkende når han er nogenlunde som dette: Spinkel, gerne med markerede muskler, dog ikke bodybuilder typen. Min 5 cm hår på hovedet, skaldet siger mig intet smiley Piercinger og tattoer er oftest ekstremt sexede. Af indre værdier er det selvstændighed, intelligens, humor og skabe tryghed smiley

• #2   7. jun 2010 Som Katja skriver, er det meget indivuduelt.

For mit vedkommende skader det hvert fald ikke hvis han er mørkhåret, en smule solbrun, har tatoveringer, ikke er en streg i luften - dog heller ikke for pumpet, går pænt klædt.

• #3   7. jun 2010 altid sjovt at se hva pigerne sådan kigger efter smiley

jeg er selv: 192cm, temmelig tusset, 3 m.m hår, piercet div steder, trænet, igang med at blive brun smiley og et lættere større brød at kigge på smiley

så jeg er vidst lidt fra alle steder der hehe.. men skriv endelig videre piger.. smiley

• #4   7. jun 2010 Jeg synes det kommer rigtig meget an på hans personlighed/udstråling. For hvis han er en rigtig smart en, og her kommer jeg type. så kan han være nok så flot, men siger mig abselut INTET,når han ter sig sådan...
    =) Og omvendt kan han være mindre køn at se på, men have en pisse fed personlighed og så kan han sige mig rigtig meget ! =)

• #5   7. jun 2010 Muskler uden at være bodybuilder, kort hår og et glimt i øjet smiley Har intet imod tatoo, bare de ikk er helt dækkede af dem ..

• #9   7. jun 2010 Det jeg faldt for hos min mand, var hans varme øjne når vores blikke mødtes, hans kærlige smil og tilstedeværelse.. Et flot udseende er selvfølgelig et plus, men for mig er det mere afgørende hvad fyren/manden indeholder indeni..

Og en meget vigtig ting er at han skal være sig selv fra start og ikke prøve at være anderledes end han er for at imponere, jeg gennemskuer det, og det holder ikke, på et tidspunkt krakkelerer fassaden..

• #10   7. jun 2010 Gyldenbrun eller lysebrun hår, blå (meget gerne lyseblå!) øjne, lidt krøller. Ingen tusser, men gerne en piercing, ikke pumpet men heller ikke sådan at man kan tælle knoglerne og ikke helt vildt hvid, solbrun er lækkert smiley
    Af det indre er det personligheden der tæller, og at han kan gøre folk trygge ved ham.

Det første jeg kigger på/efter er øjnene, da de siger en hel del...

• #12   7. jun 2010 Hahaha
    "Alle andre øjen farver end blå og brun"

Så er der grøn tilbage?

Der er godt nok mange kriterier

"mindst 190"

Så en på 188 ville ikke gå selvom alt andet passede?

• #13   7. jun 2010 og om så fyren havde 3,5 cm hår på hovedet, blev han skrottet fordi det var 5 mm for langt..

• #14   7. jun 2010 glimt i øjet, personlighed, et dejligt smil og en jeg har det godt og sjovt med, som jeg kan hygge mig med og snakke med om alt. så er udsennet ikke så vigtig for mig :o) self må han da gerne se godt ud og være lidt trænet, men vil heller have en fyr der er knap så model lækker, men som har nogle brikker og flytte med end en model smuk fyr der er dummere end et bræt smiley

• #15   7. jun 2010 Usa vs Danmark hmmm Ja det er det samme xD

• #16   7. jun 2010 Jamen tillykke til dig eller noget o_0

• #17   7. jun 2010 Så nu skær du lige alle piger over en kam? Du skal nok blive populær xD

• #19   7. jun 2010 CALLA.. Øøøh nå? Tror du ik du skriver til den forkerte?

• #20   7. jun 2010 Kun fede grimme mennesker der kan have opfundet at det er det indre der tælder.

• #22   7. jun 2010 Slapper helt af. Men det var B Ø D D E L der skrev det med øjnene så ved ik lige hvorfor du svare mig? o_0

• #24   8. jun 2010 en der fanger mig med de ting ham siger om han er tyk eller tynd det er lige meget og han skal ikke gå i solarie da jeg ikke gør det så jeg vil ikke ligne en blegfis xD ellers bare sød og dejlig og han skal holde af mig som jeg er ..

• #25   8. jun 2010 en der fanger mig med de ting ham siger om han er tyk eller tynd det er lige meget og han skal ikke gå i solarie da jeg ikke gør det så jeg vil ikke ligne en blegfis xD ellers bare sød og dejlig og han skal holde af mig som jeg er ..

• #26   8. jun 2010 Han må genre have natoveringer og pircinger, men når de begynder at smører sig selv ind i alt muligt står jeg af

• Hr M
    Hr M Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 102
    #28   8. jun 2010 Slap af en omgang overfladiske tøser..
    Jeg synes en pige skal have en sødt smil, og ikke være fed, og ellers bare være livsglad og have humor.. Om deres øje er lilla er grønne er da ligegyldigt, bare man bliver varm indeni når man ser ind i dem, det er jo det vigtigste smiley og hår farve, who gives a crap, bare de ikke er skaldede smiley

• #29   8. jun 2010 Hr M
    Nu fik vi jo spørgsmålet om hvad vi synes er tiltrækkende ved <b>udseendet</b> på en fyr jo smiley

• Hr M
    Hr M Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 102
    #30   8. jun 2010 Er jo selvfølgeligt rigtigt smiley

• #31   8. jun 2010 Bo A
    Vi laver en klub for de udstødte ;D

• #33   8. jun 2010 Bo
    Det bliver en mega klub med gang i ;D
    Partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!

• #34   8. jun 2010 Pølseklub :-|

• #35   8. jun 2010 Jeg gider ikke være sammen med en tøs hvis ikke hun er 175cm høj, har langt kruset blondt hår ned til hendes lille perfekte runde røv, blå øjne, D skåls kasser med små puffy nipples, en fuldstændig flad mave, ingen moders mærker nogen steder, en naturligt brun og fræk hudfarve og en IQ på over 140. Desuden skal hun bruge størrelse 38 i sko og må ikke bære noget tøj i olivengrøn eller bordeauxrød, for ellers kan jeg altså bare ikke holde ud at kigge på hende. Alle der ikke passer på denne beskrivelse er bare 2talt klamo!

• #36   8. jun 2010 Hr M
    Det er da ikke overfladisk ?! Det er blot hvad man kan lide ? smiley Det er jo tit, man ender med en, som er stikmodsat af hvad man ønsker.
    Desuden forstod jeg spørgsmålet som udseende og ikke noget personlighedsmæssigt, så derfor er beskrivelsen kun af udseende..

• #37   8. jun 2010 Twisted !: Det er jo lige mig på en prik!!! HA HA HA HA NOOOT!!!

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 282
    #38   9. jun 2010 Blå øjne, dyb stemme (måske ikke under udseende, men stadig), mørkt hår, brun
    men ikke overdrevet (selvom jeg absolut intet har imod lidt mullat/sort/indvandre-
    glød, da det kun er frækt!), muskler (uff!)... og gerne lidt højere end 180 smiley

• Josefine K
    Josefine K Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #39   21. jun 2010 langt hår, høj, ikke for pumpet,frække smilende blå øjne, fræk som en slagterhund, skævt smil, gerne småskæve tænder...bare for at være anderledes smiley

Kommentér på:
udseende... spørgsmål til pigerne

Annonce