{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.402 visninger | Oprettet:

Mads  .
Mads .
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 31

Arrh, går amok! {{forumTopicSubject}}

Hejsa BB.
Jeg er så pisse sur på en kammerat!

det er anden gang min kæreste møder en af mine kammerater til en fest.
Første gang hun mødte ham, sagde jeg inden vi gik ind hjemme os ham at han vil ligge meget an på dig. For sådan er han bare..
Men så igår - der sad han hele tiden og smilede til min kæreste og spurgte om hun ikke vil med udenfor og ryge. Hun gik med så med ham ud for at ryge. Snakkede så med hende bagefter for at høre hvad de havde snakket om osv. Hun sagde at min kammerat havde sagt '' Jeg har så meget lyst til og kysse dig og han er blevet vild med hende. Og om hun egentlig godt kan li mig'' Kæresten har selvfølgelig bare sagt at hun kan li mig osv.. Så der intet problem der.

Nå' la os komme til sagen. Jeg har bare så meget lyst til og gi ham en på hovedet - seriøst, hvad fanden skal jeg køre i denne situation? ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arrh, går amok!
  • #1   9. jul 2010 Læg en lort på hans hoved.

• #2   9. jul 2010 smæk ham en !

• #3   9. jul 2010 dejlig kammerat! Hvad skal man så med fjender??

• #4   9. jul 2010 kammerat? han er da en idiot uden lige, hvis nogen sagde det til min kæreste havde de sgu fået en på hovedet

• #5   9. jul 2010 jeg ville som din kæreste selv smække ham en og vise der ingen interesse var og at han skulle vise noget respekt overfor sin ven (dig)..

og som dig, ja.. jeg ville også give ham en ret alvorlig advarsel og hvis han ikke fattede det, en på hovedet..

• #6   9. jul 2010 Selvfølgelig skal han da have en på hovedet, så er man jo SÅ meget bedre selv.

- Jeg havde bare smidt ham af helvedes til, det er ikke en ven jeg kan bruge til noget.

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 56
    #7   9. jul 2010 Er du sikker p at han er en god kammerat, hvis han begynder at lægge an på din kæreste, og også når det ikke kun er første gang han gør det.

Hvis det var en af mine kammerater, ville jeg tage en snak med ham, så han kunne forstå det og hvis det ikke ville hjælpe, ja så ville jeg droppe kontakten til ham, for så er han ikke værd at have som "kammerat"...

• Mads  .
    Mads . Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 31
    #8   9. jul 2010 Jeg har faktisk altid synes mega dårligt om ham... Og vil bestemt heller ikke kalde ham en kammerat mere da...

Min kæreste siger jeg skal la vær med at skrive til ham ( vil bare skrive jeg synes han er idiot) men det synes damen er dårlig ide. For hun ville blandes ind i noget som helst...

• #9   9. jul 2010 havde sgu klappet ham i jorden.
    og sagt, at det var sgu det venskab..

han er sgu slet ikk i nærheden af at være en kammerat..
    nærmere end der skal have klø.

• #10   9. jul 2010 forstår ikke din kærestes måde at reagere på det, det gør jeg godt nok ikke..

• #12   9. jul 2010 du kan ikke give hele skylden til din ven når din kæreste er selv med på den.. man kan ikke klappe med et hånd,
    er du sikker på i er kærester for ellers må du være blind og ikke kan se hvad der foregår

mit råd, drop hende før hun dropper dig og løber væk med din ven.. !
    der findes andre fisk i vandet !

• #13   9. jul 2010 nak ham

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 69
    #14   9. jul 2010 Har din Kamerat respekt for dig, ville han aldrig sætte dig i den situation. Han har ikke respekt for dig dvs. du betyder nada for ham...

Skriv en sms til ham: Tak for venskabet, men det slutter her .. Du ved godt hvorfor .

Slut færdig..

Vold løser ingenting, selvom man ofte tænker de værste ting.

• #15   9. jul 2010 Jeg er enig med Kasper H!

Det er Så latterligt sådan noget!
    Har selv været der en gang..

Var vild med den har pige, og hun var os vild med mig, og vi begyndte så småt at ha noget kørende.. blev ikke kærester havde bare noget kørende, smiley
    Så spurgte en af mine kammerarter om han ikke måtte møde hende? og jo self. måtte han da det.

Da jeg så rejste på ferie i Grækenland og ødelagde min mobil der nede, så jeg ingen kontakt havde til folk fik jeg afvide da jeg kom hjem at de var blevet kærester..

(Jeg havde kontaktet ham via min far's mobil og fortalt ham hvordan og hvorledes og at han gerne måtte sige det videre til hende.. (jeg kunne hans nummer i hovedet))

Da jeg så kommer hjem finder jeg ud af at han har fortalt hende alt muligt lort om at min mobil virkede fint, viste hende beskeder skrevet fra "min mobil" hvori der stod at jeg ikke gad hende mere og at hun bare skulle holde sig fra mig, men hvis hun skulle gøre mig glad så skulle hun finde sammen med ham..

Beklager romanen.
    Men syntes lige det skulle med..
    Jeg gjorde som Kasper H skriver... skrev tak for lort! Det var så det venskab.. Hav et godt liv!

Og har ikke snakket med ham siden..

GO Weekend!

• #16   9. jul 2010 Hun knepper ham.

• #17   9. jul 2010 Jeg forstår din vrede men vold løser intet ville bare droppe venskabet til ham...

Jeg står så i den anden situation, min kærestes ven lagde an på mig . Min kæreste var meget fuld, og var gået i seng jeg sad aå og snakkede med hans ven, hvor han så begynder at lægge an på mig osv. Jeg afviser ham og bliver sur og går så ind i seng. Her snakker jeg så med kæresten som ikke sover, men har lyttet og har hørt noget af det. Han er sur og vil fortælle ham det dagen efter... Men dagen efter husker han slf. ikke så meget, og siger han ikke gider rippe op i det nu... Jeg er så i tvivl om jeg har gjort ret i at holde min mund, og ikke fortælle kæresten alt, hvad han gjorde.??
    Jeg vil jo ikke være den sure kælling der ødelægger deres venskab, og slet ikke fordi jeg er i tvivl om han vil tro mig da han ved jeg ikke kan lide vennen...

• #18   9. jul 2010 Haters - Jeg ville skrive ... at hun ikke vil blandes ind i det, ville få mine klokker til at ringe.

Jeg ville skrive til ham, og så håbe at HVIS din kæreste er gået lidt længere end hun har fortalt at det så kommer ud.

• Julemand .
    Julemand . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 135
    #19   9. jul 2010 Vold er ingen løsning nej, men jeg var sku nok blevet så ransende i den situation at jeg ikke ville kunne holde mig tilbage...

Jeg forstår hellerikke hvorfor din kæreste ikke gør et større nummer ud af det end hun gør. Jeg ville sku forvente at min kæreste gjorde et eller andet ved det...

• #20   10. jul 2010 min kæreste HAVDE sådan en ven engang... så begyndte han at ligge op til mig til og kommenterede mine bryster osv (også da jeg havde født og sad og ammede..selvom jeg sad i den anden ende af stuen skulle han lige kommentere dem).. da vi så havde en krise kom han forbi igen..ik for at snakke men min kæreste..næh han henvendte sig kun til mig og ville ha mig med til sin fest osv..da jeg afviste ham et par gange fattede han det dog. Så den dag idag hører vi ikke fra ham, og det er jeg kun glad for, for han var da en dør af den anden ende (han har før mig nakket en af mine kærestes tidligere kærster..spade)

• #21   11. jul 2010 har prøvet det samme... klap ham en på skallen og kald ham aldrig for en kammerart igen..

Kommentér på:
Arrh, går amok!

Annonce