1.988 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 56 Svar

lene j
lene j
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 22

mænd er svin :( mænd er svin :(

jeg er single men har den fantastiske kammerat jeg nu var faldet for....det er gået dejligt og vi var begyndt at sige ordet jeg elsker dig til hinanden hvilket der ska meget til før jeg vil bruge og ja sexen er bare fantastisk ligesom jeg troede vi havde det, men men men så går jeg på facebook i aftes og ser så at han har ændret status til i et forhold...come on svin hvor fedt er det at vide du har spillet dobbelt spil ? blev fandme så gal og ved godt det ikke er fair over for hende men jeg elskede virkelig ham her som jeg aldrig har gjordt ved nogen før og ser jeg hende for hun fande en på kassen for hun tog ham jeg ville ha...ved sku ikke engang om hun ved at vi har haft noget kørende samtid med samme fyr....
min konklusion ud fra dette er at mænd er svin.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mænd er svin :(
  • #2   27. jul 2010 Mænd er nogle svin, og alligevel er det HENDE du vil give en på kassen ?
    Amen jeg kan godt se at hun skal bakke ud, fordi du kunne lide ham :S

• lene j
    lene j Tilmeldt:
    jun 2010

#3   27. jul 2010 han for sku også en næste gang jeg ser ham....nem det vil jeg sku ikke kalde mig selv da jeg har 2 børn og tænke på også

• #4   27. jul 2010 Sådan er livet... du havde din chance men han gad jo så tilsyneladende ikke dig.

• #5   27. jul 2010 jeg havde lappet ham en og fortalt hans kæreste alt så kunne han stå alene ude i kulden

• #6   27. jul 2010 Tror du ikke bare du skulle være glad for du fik noget!, du jo ikke skønheden selv.

Og hvad fanden har hun gjort, hun kan bare noget du ikke kan og derfor tager han da hende.

og du burde ikke slå hende men sige til hende at du har været sammen med ham imens de var sammen, men kun hvis du kan bevise det for elllers siger han bare du lyver fordi du gerne vil have ham igen.

Du virker heller ikke skide skarp når det eneste du fik ud af dette er at mænd er svin.

• #7   27. jul 2010 Okay, men hvad har hun gjort dig ??
    Hun har fundet sammen med en fyr hun er forelsket i - hun skal da ikke tage hensyn til dig når hun ikke kender dig!!!
    I så fald burde du også tage hensyn til hende.

Man kan sagtens være nem selvom man har 2 børn.

• #9   27. jul 2010 B & G - Ud fra et mini billede kan du sige at ts ikke er skønheden selv ??
    Jeg er imponeret.

• #10   27. jul 2010 Chris.. hvornår er du blevet Dr.Phil???

• #11   27. jul 2010 lene J

Ja Lene, så spørger jeg lige hvem der rent faktisk er tåben her. Haha.

SELVMÅL.

• #13   27. jul 2010 Nu siger du mænd er nogle svin, men fej lige for egen dør først! Kvinder er nu heller ikke dem med renest mel i posen!

• #14   27. jul 2010 undskyld smiley

• #15   27. jul 2010 Er da ligeglad om mænd er svin. Ikke mig der skal være sammen med et smiley

• #16   27. jul 2010 C K H - du kan jo bare kigge på hende på det billede du kan se kropsformen det fortæller ligesom en del.

• lene j
    lene j Tilmeldt:
    jun 2010

#17   27. jul 2010 det var ham der startede med at sige jeg elsker dig, jeg vil ha du ska føde mine børn og jeg vil giftes med dig....tak for at ha hjælpen ham når hans røv har hunget i vandskorpen....ka så bare lave om at fyre fra nordjylland er ikke til at samle på

• #18   27. jul 2010 lene J

Jeg tror du er lidt mere naiv end gennemsnittet.

• #19   27. jul 2010 Hvis mænd tidligt i forholdet snakker om ægteskab og børn er der da helt sikkert et eller andet i vejen... Det er jo der, du skulle have været skeptisk i stedet for at æde hans ord råt...

• #20   27. jul 2010 B & G - Du er satme overfladisk.

• #21   27. jul 2010 Tøs med 2 børn som var nem at komme i bukserne på bare man smider en 'jeg elsker dig' af og til, til man finder noget andet, eller en tøs... umiddelbart uden børn.... Jeg ved sgu godt hvad jeg ville vælge.

Måske du skulle, for dine børns skyld, lade være med at kneppe med dine venner... det er der virkeligt ingen fremtid i.
    Af hvad jeg kan høre har du bare været for nem. I var venner, du har børn fra et tidligere forhold... en ven får dig med i kassen. Tror du virkeligt det holder? Tror du virkeligt en bolleven kan være en andstændig stedfar? Du er 26, det er ikke alle folk på din alder der er klar til at gå helt i stå og sætte sig ned og være familie.

Tænk dig dog om ..

• #22   27. jul 2010 Hvorfor er det så mange piger ikke kan acceptere at de bare var et knald....

• #23   27. jul 2010 MÆND ER SVIN det er der sq intet nyt i , de tænker kun med deres pik..
    og jeg var gået totalt amok på ham og fortalt hans kæreste hvad han havde gjort

har en gang før oplevet at flirte med en fyr som så gav mig ting og sådan, og pludselig ser jeg så på facebook at han er i forhold med en anden, flippede totalt ud på ham, og skrev til hende hvad han gjorde

• #24   27. jul 2010 Lene lad mig hjælpe dig der. Du har nu skåret ned til nordjylland. Måske skal du skære endnu mere ned, og nøjes med at sige at ham fyren ikke er værd at samle på, for med mindre du har været hele nordjylland rundt, (hvilket nok ikke ville hjælpe ret meget på det her) aner du faktisk ingenting.

Mon ikke du burde komme videre i livet, og finde en at være sammen med så dine børn får en ordentlig barndom, hvis ikke for din egen skyld, så for deres.

Og tænk dig grundigt om før du pander nogle ned...

• Hr M
    Hr M Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 102
    #25   27. jul 2010 lene J: hehe, 26 og to børn? Bare det var mig der kunne score dig.. eller.. Forstå nu at vi ikke gider børn fra alle mulige, i har knaldet med uden kondom..

• Hr M
    Hr M Tilmeldt:
    apr 2009

#26   27. jul 2010 Pernille B S: havde han sagt at det kun var jer 2? Er man automatisk i et forhold hvis man giver en pige ting?? sikke en omgang f..

• Hr M
    Hr M Tilmeldt:
    apr 2009

#27   27. jul 2010 HAHA og det er sjovt nok altid de "pæne" piger der siger at mænd er svin hahaha smiley

• #28   27. jul 2010 ALPHA, det kan de nok også, hvis der bliver spillet med åbne kort... I dette tilfælde, lyder det jo som om hun er blevet holdt lidt for nar... Naivt af hende at tro på det, ja, men hvis han ville have at hun skulle vide at hun var en engangsting, ville han jo ikke have smidt om sig med løfter om ægteskab og børn, vel?

• #29   27. jul 2010 Helt enig Chris!!

Lene: Det er sgu noget af det dummeste jeg længe har hørt. Hvad hjælper det at slå hende? Som alle de andre skriver, så kan DU ikke vide, om de har haft noget kørende før dig osv. Det er heller ikke til, at vide, om hun ved, at I to har været sammen. Selvfølgelig er det ikke fedt for dig, at stå i denne situaton. Men sådan er livet sgu en gang i mellem. Kærlighed gør ondt.
    Men du burde da være voksen nok til at se, at det ikke hjælper noget at slå!
    Og lad nu være med at konkludere, at alle mænd er nogle svin. Det er de sgu ikke allesammen.

• lene j
    lene j Tilmeldt:
    jun 2010

#30   27. jul 2010 føler mig virkelig holdt for nar....mine børn har samme far....føler måske bare han sku ha mandet sig op og så sagt det til mig face to face istedet for at man sku læse det andre steder

• #31   27. jul 2010 Lene - Jeg forstår udemærket godt at du føler dig holdt for nar, uden tvivl - men du skal tænke over hvordan du skriver det - det nytter ikke noget at kalde alle mænd for svin, og true med at slå den nye kæreste.

• #32   27. jul 2010 Du er sgu lidt sart - på en eller anden måde, kan jeg godt forstå ham

• #33   27. jul 2010 Jeg ved ik om det er mig der er forkert på den ...
    Meen jeg sys sgu ik altid det er drengene/mændene det er galt med ... vi piger kan sguda være lii såå gode til det som de kan ?
    eller?

• #34   27. jul 2010 haha du er 26 knepper dine venner og har to børn

du er satme da ikke for kvik..

get over it.. '-.-

• #35   27. jul 2010 et at han har skrevet at han er i forhold på facebook men er du nu os sikker på der er en anden pige skriver han da os navn på hende måske og er du sikker på det eventuel ikk er dig han mener at han har forhold til samt kunne det måske være han har skrevet det for ikk at få alle mulige underlige flirte beskeder fra fremmede piger

så vis jeg var dig ville jeg da lige forhøre mig om der var en siden at han skriver at han er i forhold eller hvorfor han har skrevet det inden du begynder at flippe sådan ud og sige han er et svin osv inden du overhovde har snakket med ham og ved hva grunden er til det

• #36   27. jul 2010 Hold da op folk dømmer satme hurtig en.

Fordi man er blevet forelsket i en ven, betyder det ikke at man knepper alle vennerne.

Fordi man har 2 børn betyder det ikke at man er løs på tråden.

Og Bette - MC ! lyder bare ikke for klog.

• lene j
    lene j Tilmeldt:
    jun 2010

#37   27. jul 2010 ja der står et helt andet navn

• #38   27. jul 2010 Hvor jeg dog bare elsker Baboom og uvidenhed!
    Damn et nice emne hahaha

• #39   27. jul 2010 PS sig det er en joke for ellers :S

• #40   27. jul 2010 Lars S
    NEJ! Det hedder midlertidig pengeliderlig ;D

• #41   27. jul 2010 okay men hør hva han har gang i og vis han ikk har nået fornuftigt at sige så nøjes med kun at være venner eller drop ham helt

• #42   27. jul 2010 Syntes sgu det er lidt for ringe af dig at generalisere mænd, pga én mands opførelse!

• kim j
    kim j Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #43   27. jul 2010 hvis alle mænd er nogen svin så er du en tyk trunte.

• #44   27. jul 2010 Hvis du nu havde været lidt smart, havde du fortalt ham hvad du følte, istedet for bare at være hans hyggeven. Hvis du har sagt - jeg elsker dig- først, kan det jo ske han bare har følt sig nødsaget til at sige det samme, eller ment det på "venneplan" , som du jo selv skrev i var i forvejen.

Tænk på den gode sex, og lad ham og hans dame være. Der er ingen grund til at lave hans liv om til Paradise Hotel, med alle dets intriger. Vær glad på hans vegne, og find dig en anden. Hvis det ellers er muligt.

• #45   27. jul 2010 C K H - nu forstår jeg hvorfor du skriver sådan, så også lige dine billeder. så jeg med.

• #46   27. jul 2010 B & G - i det mindste har jeg billeder. smiley
    Så er der vist ikke mere at sige der.

• #47   27. jul 2010 Nej jeg synes også det er synd for de andre at du har billeder. men der er sikkert nogle der har den (type) smag.

så tillykke med det.

• #48   27. jul 2010 B & G - det må der jo være, ja.

• lene j
    lene j Tilmeldt:
    jun 2010

#50   27. jul 2010 undskyld jeg søgte råd i dette forum....bad ikke om at blive svinet og talt nedladende til...hår det jo dårligt nok i forvejen

• #52   28. jul 2010 Er kvinder så fejlfrie... det var da godt for jer.. Lene J , jeg mener også at det ligesåmeget er din egen skyld.. der skal 2 til en tango. smiley enten er det hans skyld eller også er det din.. eller jer begge, det kan IKKE være hans dames fejl

• #53   28. jul 2010 Nana O ..

Jeg kan forstå hun har en offday.. Men det rigtige ville være at tale med ham " stodderen" og hvis det ikke hjalp ville jeg prøve med en veninde eller 2 at få snakket det igennem.. men at gøre det her er jo en sikker gang til at blive rakket ned... fordi folk ikke tænker sig om inden de svare

• #54   28. jul 2010 Bestemt .. klart at alle ikke lige har nogen man kan snakke med.. men forummer kan være noget nasty stuff.. Jeg er helt sikker på at Lene J , nok skal kommer videre.. i værste fald Lene så ta det som en oplevelse som du lærte af.. go vind

• #55   29. jul 2010 mænd er ikke nogen svin. piger er bare for dumme. i tror på alt hvad vi siger til jer, selv når i vil have beviser så kan vi fake det og få jer til og sprede bendene.
    i er vist ikke helt det mest inteligente køn alligevel hva??

• #56   29. jul 2010 sikkert ikke men det siger jo ikke så lidt om dig efter som jeg alligevel er kvik nok til og tag røven på jer;-)

• #57   29. jul 2010 Louise S hehe. hop i havnen

• #58   30. jul 2010 Det tror jeg også i gør Nana O smiley

• #59   30. jul 2010 Nana O gør i måske nok. men mon ikke vi i det fleste tilfælde får det ud af det vi gerne vil:-). hehe det kan godt være vi nogen gange griner fjollet men vi ved sku godt hvad vi griner af;-)

• #60   30. jul 2010 Nana O smiley

• #61   30. jul 2010 Vi er sgu det svage køn her..... giver Nana ret...

Kommentér på:
mænd er svin :(

Annonce