2.774 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Thomas s
Thomas s
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 77

Første gang..! Første gang..!

Hej.
Jeg er en fyr på 16 år der stadig ikk har fået min "sex debut",, Jeg har noget kørende med en pige, og det har varet i snart en måned.
Men vi skal være sammen på lørdag. Hun har sagt at hun kan overnatte, hvis jeg har lyst..

jeg har været i et forhold for godt og vel 3 måneder sidden, hvor det ikk gik så godt,, (ang. sex) da vi skulle prøve. Dvs. jeg kom' før jeg kom op i hende, hvilket nok skyldes et for langt forspil..

jeg har fortalt hende at jeg stadig er jomfru, og hun siger at det ikke gør noget..
men jeg tænker på om jeg kan gøre noget for at det skulle vare lidt længere?

//Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første gang..!
  • Grud :
    Grud : Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 47
    #1   13. aug 2010 Ryk den af et par gange inden hun kommer hjem til dig smiley ..

• #2   13. aug 2010 Så en gang et program på Kanal 4 med folk der havde problemer med sex, og der var også en der kom for " hurtigt " eksperten siger at når du wanker, så lige inden du kan mærke du kommer skal du holde op, og vente 30sek - 1min og så igen og igen og igen.. Jeg ved det ikke, men det lyder jo logisk nok..

- så nu ved du hva du skal lave resten af ugen smiley

• Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

#3   13. aug 2010 benya J
    det vil jeg prøve..

tak

• #4   13. aug 2010 Så lidt :o)

• Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

#5   13. aug 2010 dane M.
    den vil jeg sq ogs prøve,,

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 100
    #6   13. aug 2010 gå ned og køb de tykkeste kondomer på apoteket , det nedsætter følsomheden. tror sku de fleste er kommet aaaalt for tidligt de første gange.

• Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

#7   13. aug 2010 hehe, mange tak, ser om jeg kan nå på apoteket imorgen ;p

• Dennis W
    Dennis W Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 96
    #8   13. aug 2010 Jo hurtigere du kommer, jo flere gange kan du nå.

• #12   13. aug 2010 Forstil dig at det er din lærer du ligger sammen med smiley

Ej tag en spiller inden og ellers øv den teknik der med at holde pause når du kommer..

• #13   13. aug 2010 Wank et par timer før i skal gøre det smiley

Ellers som Benya siger så kan du wanke og stoppe LIGE INDEN du kommer, det er mega svært men gør at du kan holde i lang tid smiley

Har prøvet hvor jeg kun lige nåede at stikke den op og så kom jeg fordi det føltes så godt xD Men Wank før hun kommer er nok det nemmeste smiley

Held og Lykke smiley

• #14   13. aug 2010 Hallo, første gang er første gang... Så lad det dog være pinligt... Hvis du virkeligt kan lide pigen, og hun virkeligt kan lide dig, er det noget i begge kan grine af senere..

og lad da være med at wanke, det var da åndssvagt.. Lad det nu være ægte, du skal sgu da ikke gå hende i møde med øm og slap pik.
    Hvis hun skal overnatte kan i jo prøve lidt efter igen, medmindre hun er kedelig.

• #15   13. aug 2010 René - PRÆCIS !

Thomas - Det du ska gøre er bare og ta den med ro .. Hvis i spiller for meget op fra start sker det måske igen at pigen trykker på de "rigtige" knapper og så det øv .. Men hvis i nu slapper lidt a, ikk går alt for grove til værks så ska det nok blive godt ! smiley

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #16   13. aug 2010 Fortæl hende at du er nervøs og hun ikke må blive skuffet hvis du kommer for hurtigt, du skal bare igang, og så skal du nok holde længere.

• #17   13. aug 2010 Kommer du for tidligt så kommer du for tidligt..
    Det er bestemt ikke verdens undergang og slet ikke ved din første gang..

Sker det så bare tag det med et smil, det er såmænd bare en kompliment til pigen om du tænder på hende..
    Så kan i slappe af, nusse og hvad ellers indtil du er klar på at prøve igen.. Værre er den ikke..

• #18   13. aug 2010 Godt sagt Nadia, det var egentlig os lidt det jeg tænkte men du sagde ku formulere det :b

• #19   13. aug 2010 præcis som nadia siger... der er ikk noget forkert i det... sådan er det nu bare engang... smiley held og lykke... smiler

• #20   13. aug 2010 Jaaa.. som Nadia skriver smiley

Held og lykke..

• #21   14. aug 2010 Altså MIN første gang ramte jeg kuffert nummer 2 , det var hun ikk helt tilfreds med men det var jo bare hurtig ind hurtig ud, tør den a i en klud og videre i akten smiley ! Vi tog det så på INGEN måder stille og roligt, så det jo klart der er chance for en bummert første gang hehe ..
    Go for it kiddo ! Ta den med ro smiley

• Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

#22   14. aug 2010 mange tak for alle de fede tips,, jeg klarre den selv her fra smiley
    /håber sq det går godt smiley

• #23   14. aug 2010 Attention Whore - Nej det gør man nemlig lige med sæbe først.. Der er baktierier i røven der kan give infektion hvis de kommer ind og får lov at sidde i fjabben... det kan give en pænt ubehagelig svamp og andet guf... så der vasker man den altså lige xD

• #24   15. aug 2010 René - DU LYVER !! smiley Har selv spurgt min mor .. Svamp er noget man ser på tv !!

Soulmate - Årh, det så smukt det der :') Jeg skifter mening, er med dig!! Det derfor du min soulmate! Du ved bare ting !! smiley Iiiiihihihihihi !!

• #27   15. aug 2010 Soulmate - Self var det det hehe .. Det lød meget bedre end det jeg selv forslog ham ihvertfald smiley

Flot fyr 18 - Hehe, drej den som du vil smiley

Kommentér på:
Første gang..!

Annonce