Distanceforhold? {{forumTopicSubject}}
Hej Baboom
For en 3 måneder siden mødte jeg den her pige, som bor godt 100 km fra hvor jeg bor. Jeg kan ikke sige at vi kommer sammen, men vi har haft noget kørende hele tiden, og jeg håbede virkelig det kunne blive til et forhold.. Vi har snakket sammen stort set hver dag siden vi mødte hinanden, så vi kender hinandens liv rimelig godt - problemet er bare distancen, som gør at vi kun kan ses 2-3 gange om måneden.
Hun har dog gennem hele forløbet været mere eller mindre i tvivl om hvad hun følte for mig, og derfor har det svinget sådan lidt op og ned.. Her for nylig sagde hun så at hun var virkelig forelsket i mig, og fandme om jeg er i hende!! Vi sidder på cam nærmest hver dag så snart vi kan komme til det, og får derfor også snakket en del sammen.
Her denne aften da vi sad på cam sagde hun så at hun altså ikke troede at hun ville føre det videre til et forhold, da hun har haft et sådant distanceforhold før, og hun synes mere det var en pinsel end det var godt...
Jeg blev virkelig forvirret og skuffet da hun sagde det, for hun sagde samme aften at hun måske troede hun elskede mig...
Da jeg aldrig har følt for andre som jeg føler for hende vil jeg virkelig kæmpe for hende! Jeg synes bare jeg er lidt på bar bund, da vi begge er i gang med en gymnasial uddannelse (vi er begge 17), og vi bor så langt fra hinanden...
Mangler råd
Hun betyder virkelig meget for mig!!!!
maj 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
maj 2008
maj 2008
nov 2007
Følger: 67 Følgere: 77 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 918
Jamen vi sørgede bare for at ringe sammen hver dag, skrive sammen, sende billeder osv..
Og så tog jeg til København og var sammen med ham der og han kiggede fordi mig sommetider.. Nu havde han et autotransport firma og var sommetider i Jylland og som sin egen chef så kan man jo nemt kigge forbi damen..
Jeg har heller ikke problemer med langdistance forhold, finder det faktisk nemmere.. Har personligt brug for meget frihed og det får man når kæresten ikke er i nærheden hele tiden..
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.479
Bare husk at nogle weekender skal altså forbeholdes til vennerne, og kun vennerne.
Forestil dig dette:
Når i ses har i længtes efter hinanden, det bliver awesome og i er glade.. og så lige inden man når at være 'for meget sammen' og trætte af hinanden, skal man skilles... så kan man gå og skrive søde beskeder og savne hinanden, og så bliver det awesome næste gang i ses igen. I får begge et liv udenfor forholdet, med vennerne i stedet, i hverdagene, og så al den savn og længsel der har hobet sig op gennem ugen kan blive til glæde og lykkelighed når i ses.
Umiddelbart kan jeg ikke se det som andet end godt, at der er lidt afstand.. ellers bliver man så trætte af hinandens småfejl så ualmindeligt hurtigt. Se det som noget positivt, og prøv at give hende en positiv oplevelse ved distanceforhold... du kan jo starte nu. Lade jer savne hinanden, og så gøre det til glæde når i ses..
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 46 Svar: 1.323
Hun virker som om hun vil have nærhed ( fysisk ) og det er der problemet ligger.
Besøg hinanden de weekender i kan . Det kan hjælpe meget.
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 45 Svar: 285
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 57 Svar: 506
Min kæreste tilgengæld er 16, så hun tager altså bare toget
Det er en smule besværligt, men det er jo op til sig selv om det er det værd.
maj 2008
Men ja, hun går meget op i fysisk nærkontakt, hvilket jo er et stort plus i sig selv, men det bliver jo til et lille minus når afstanden er så stor...
I sit tidligere forhold var hun også træt af at hun savnede ham hele tiden, og måtte give afkald på alle sine weekender med vennerne og veninderne for at få ordentlig tid til at se ham... Jeg kan godt følge hende i det, men for satan, jeg ville gøre alt for den tøs
jul 2010
Men det er jo også en stor beslutning at flytte .. hvis det så viser sig at forholdet ikke kan holde , af den ene eller anden årsag.
Tænk dig godt om.. og husk ( Kærlighed gør blind ) .. held og lykke på jagten
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 143
vi har været sammen 1½ år nu.. men alle ferei må ofres på forholdet, og så ellers ses så tit som muligt
maj 2008
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
jan 2007
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
jul 2010
jan 2007
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 57 Svar: 506
Bare fordi at dit/dine distance forhold ikke holder, så er det jo ikke ensbetynde med at alle ikke holder.
Har været sammen med min kæreste de sidste 6måneder, og vi har planer om at flytte sammen inden for det næste halve år.
jul 2010
jul 2010
jul 2010
jan 2007
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.870
jan 2007
Følger: 62 Følgere: 61 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 362
Det kan være hårdt til tiden pga. afstanden, men den kan bestemt også være en positiv ting...
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 29
Og som så mange andre siger, så handler det om at kunne stole på hinanden, ellers er det simpelthen for fucked :b
- Man kan hvad man vil!
Distanceforhold?