score pige med barn? {{forumTopicSubject}}
Har mødt den sødeste pige, vi klikker helt vildt godt og hun har en fantastisk dreng på 3år.
Men syntes hun er svær at komme helt tæt ind på, ved selvfølgelig at hun bliver nød til at tage stilling om jeg er den rigtige både for hende og hendes søn, noget jeg evt kan gøre for at overbevise hende om at jeg er klar til at tage mig af hendes søn og hende selvfølgelig
vi har dog kun lige mødt hinanden for 3 uger siden, men de sidste 2 uger er det lige så stille blevet mere og mere seriøst men syntes lidt at vi står stille lige nu som om hun ikke rigtig ved hvad hun vil, og det gør mig usikker når jeg ikke ser hende mere end et par gange om ugen...
skal jeg bare tage det roligt og lade det gå, som du det nu går eller skal man ligge lidt pres på?
skal jeg næste gang vi ses spørge ind til hvad hun vil og hvad hun føler?
Håber i kan hjælpe
jan 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 387
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 27 Svar: 535
Men der kunne vel ikke ske noget ved, at hører hende ad hvad hun føler at hun søger i en evt. kæreste, og hvad hun føler om dig.
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 143 Svar: 604
jan 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 387
jan 2007
har overvejet at tage dem med ud og spise på restaurant en dag og det er selvfølgelig kun hende og hendes søn og mig der skal med der..
jan 2007
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.039
Tag det heeeeeelt stille og roligt. Du er inde på det rigtige om at hun tænker på sig selv og sit barn. Og sådan vil det også være det næste stykke tid.
Så mit råd er bare at tage den med ro og lade tingene udvikle sig langsomt.
Lægger du først pres på hende, så er løbet kørt.
Jeg taler af bitre erfaringer
jan 2007
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 131 Svar: 1.662
går det ikke med dig så skal hans mor ud og finde en ny fyr igen.
vent 3 måneder ca med at møde hendes barn. efter den tid burde i vide om det er seriøst.
i kan ikke vide om det er seriøst efter 3 uger. er kun små teenagere der tror sådan noget..
slå koldt vand i blodet
jan 2007
jeg tager det stille og roligt med dem begge
maj 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 60 Svar: 615
Syntes for det første at det er DYBT uansvarligt at du allerede har mødt hendes søn når du kun har kendt hende i 3 uger!
For det første pga barnets alder. Hvis det ikke går mellem jer, og hun begynder at date igen, og det heller ikke går, kommer barnet til at møde MANGE mænd i tidens løb! Det er sgu synd.
For det andet syntes jeg at i skal prøve at tage på nogle dates uden børn. Jeg ved hvor distraherende det kan være at barnet er der imens man prøver at lære nye mennesker at kende (er mor til 2 og har selv været enlig mor).
Tag den med ro. Hun har maaange ting om ørene, som hun sikkert ikke er klar til at dele med dig. Det er svært at være enlig mor, der er mange overvejelser før man lukker nye mennesker ind i sit liv. For det er ikke kun hendes liv, det er deres.
dec 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 362
Min søn møder dog kun folk som venner og det mener jeg ikke han er forvirret af. Det ville ikke være muligt at lære en fyr ordentligt at kende, hvis jeg kun skulle se ham hveranden weekend.
Sådan kan det sagtens lade sig gøre, uden at barnet bliver indraget i det. Men det kommer selvfølgelig an på hvor tit hun i forvejen ser andre mennesker med sit barn.
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 271
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 6 Svar: 1.451
Har da også bogen om den værste seriemorder i usa's historie men det gør mig sgu da ikke til en dårlig mor...
dec 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 362
jan 2007
feb 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 47 Svar: 470
feb 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 47 Svar: 470
score pige med barn?