1.879 visninger
|
Oprettet:
skal man sige det lige ud? {{forumTopicSubject}}
Godaften alle sammen.
Jeg har en i min vennekræs jeg har fået et godt øje til (eller hvilken sammenhæng man nu en gang skal sige )
Mit spg. er kan drenge godt lige man siger lige ud ?
Eller hvordan skal man gribe det an?
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 40 Svar: 648
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 52 Svar: 69
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 342
apr 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
sep 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Emner: 505 Svar: 8.659
aug 2007
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 137
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 86
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 86
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 159 Svar: 4.054
SKAL VI KOMME KÆRESTER
JA_____
MÅSKE_____
NEJ_____
PS giv den til sidemanden eller kast kuglen videre, når den er udfyldt korrekt!
aug 2010
Følger: 1 Svar: 1
Men ja, spørg om i skal lave noget en dag og så se om der er nogen kemi Og om han ligger op til noget eller kan du prøve lige så stille selv, jeg har ladet mig høre at fyrer også kan lide, når pigerne ligger op til dem og at det ikke hele tiden skal være omvendt
Kom igang !!!
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 18
men hvis i skriver sammen kan du begynde at skrive Søde til ham svare han også med søde kan du efter noget tid opgradere til Sødeste, dejlige, Smukke, min og så til Sidst Skat, Basse eller hvad for nogle sære ord i piger normalt kalder os drenge.
Hvis han følger op ad trappen af ord og begynder at kalde dig dejlige, så er han lidt lun på dig, men du skal også bare fange hans blik så i kommer til at side og kigge hinanden i øjnene, det super godt hvis i kan holde øjnkontakt lidt.
Husk du må ikke være totalt desperado, men spil lidt kostbar, det kan virkelig få en dreng til at komme kravlende og så føler vi drenge også vi har lidt at kæmpe for.
er nok ikke lige mit speciale hvordan man scorer Drenge, men ja dette plejer at virker på begge sider af bordet eller hvad man nu siger
skal man sige det lige ud?