1.527 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Er for en gangs skyld stolt.. Er for en gangs skyld stolt..

Jeg ved ikke om det høre hjemme i denne gruppe, men eller små i slette det..

For en gangs skyld i mit liv, er jeg stolt over mig selv..

Jeg er rigtig meget en tryghedsnarkoman, og næsten alle mine beslutninger bliver truffet på baggrund af dette..

Jeg bor sammen med min bedste ven, og at flytte sammen med ham er det bedste jeg har gjort længe.. Han har vist mig hvor godt jeg egentlig kan have det..

Idag var jeg så ude og besøge min eks. Vi snakker fint sammen - gik fra hinanden pga depressioner osv.. Det hele var for hårdt.. (ham der slog op)

Nå men vi sidder så i han sofa, hvor han pludselig begynder at holde om mig osv. Jeg spørger hvad han laver, og han kysser mig så på halsen og siger at han savner mig så forfærdeligt..

Jeg havde, liger der i det øjeblik, bare lyst til at kaste mig om halsen på ham og sige at jeg også savner ham. Men nej, jeg sagde at jeg var smigret og at jeg også savner ham, men at jeg vidste det ville såre mig hvis vi begyndte på noget, vi alligevel ikke ville "fuldføre"..

For første gang i mit liv, gjorde jeg noget som jeg egentlig ikke havde lyst til, kun fordi jeg vidste det ville være det bedste for mig!!

Jeg har virkelig kriblen i maven nu, og for pokker jeg syntes det er svært.. Men jeg er ganske sikker på at jeg handlede rigtigt..

Tak fordi i gad læse min lange smøre, men er bare lidt stolt af mig selv..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er for en gangs skyld stolt..
  • #1   4. sep 2010 Godt Klaret du fortjener sku et klap på skuldren smiley

• #2   4. sep 2010 Ja et stort klap på skulderen fortjener du, det er et tegn, på du er godt på vej, til at få det bedre med dig selv smiley

• #3   4. sep 2010 Man skal ikke gøre noget man ikke vil, så det er det helt rigtige valg smiley
    En gang fuser, altid fuser ? smiley

• #4   4. sep 2010 jow jow - tryghedsnarkoman - kært barn mange navne ...

• #6   4. sep 2010 Skide godt Maria

• #7   4. sep 2010 Dr Perle(fut fut fut freestajlo og ORDBLID) : Hvad mener du?

Og tak til jer andre.. Ved ikke rigtig hvad jeg ville med dette indlæg, men måtte bare ud med det.. Men puha det er sgu da en helt mærkelig følelse jeg sidder med nu... Meget uvant.. Men fedt..

• Torben T
    Torben T Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 130
    #8   4. sep 2010 Uha ja den kan du være stolt over, i modsætning til alle os andre der jo hele tiden gør ting vi egentlig ik vil ! eller ik !

• #9   4. sep 2010 Brød mig sku ikk så meget om Baboom men det skul sådan nogle indlæg her der får en til at smile, Baboom er sku okay smiley

• #10   4. sep 2010 Torben : Hvorfor skriver du egentlig i min tråd?? Jeg har hele mit liv troet at det vigtigste var at alle andre var glade og at jeg bare måtte "nøjes".. Alt hvad jeg har gjort og sagt har ikke været min egen mening, men hvad jeg regnede med andre ville høre..

Så jo, jeg er sgu stolt...

• Torben T
    Torben T Tilmeldt:
    feb 2007

#11   4. sep 2010 Jamen det er da fint for dig !

Kan bare ik lige forstå man er "stolt" over det, da det for os andre da er en helt normal ting.

Eller for mig er det da i hvert fald !

• #12   4. sep 2010 Torben: Men hvis du nu læser hvad jeg skriver, så vil du vel kunne forstå hvorfor jeg er stolt ??
    Jeg er udemærket godt klar over at det for de fleste andre er ganske normalt, men sådan er det desværre ikke i min verden...

• Torben T
    Torben T Tilmeldt:
    feb 2007

#13   4. sep 2010 jo da forstår det skam godt hvis man ser det fra din side af.

Men det betyder jo netop os at der har været noget "galt" med dig !

Sådan ser jeg det i hvert fald, intet negativt i det

• Tonni S
    Tonni S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 96
    #14   4. sep 2010 Maria:

jeg synes sgu det er flot..

Det betyder at man tænker langsigtet og rationelt - og det er en rigtig god ting, for det er en voksen beslutning, og det udvikler en til at tage en voksen beslutning igen på et andet tidspunkt i livet, når det er endnu mere vigtigt smiley

• #15   4. sep 2010 Tager det skam ikke negativt, for er godt klar over det.. Har desværre en mor der lige fra jeg var lille har lært mig, at det er det værste i verden at være alene, og at det vigtigste er andre folks mening om en... Det er rimelig svært at bryde med, men nu er jeg igang!!! (Skal bare lige lære den der med at det faktisk er ok at være alene en gang i mellem ;))

• #16   4. sep 2010 Torben T

din fede idiot hun er stolt af sig selv fordi hun har overvundet noget hun absolut ikke vidste om hun kunne...

• #17   4. sep 2010 Tak Tonni.. Det var hårdt om en i helvede, men jeg er sikker på at det var det rigtige lige nu...

• #18   4. sep 2010 Tak Rasmus smiley

• Torben T
    Torben T Tilmeldt:
    feb 2007

#19   4. sep 2010 rasmus C

Luk da røven din spadser !

Min mening har jeg skrevet, det er sådan jeg ser det, at du ik har samme mening er dit problem og ik mit.

Men puha du er lidt sej når du kan skrive så groft da .

Gå ind til mor og hyl dig ud !

• #20   4. sep 2010 Yo yo torben, dér ! Lige for at få det på plads - spasser, er uden d .. det er ikke en spad-ser, vel ?

Hvis du er så ligeglad med det maria fortæller om, hvofor så overhovedet kommentere ? Og hvorfor gøre det så flabet, når pigen fortæller om noget hun har overvundet i sit liv ? Hvad med at vise lidt respekt, og hvis du synes det er plat og åndsvagt osv at hun skriver det, så ignorer det dog, i stedet for at komme med sådan en gangsta-kommentar !

• #21   4. sep 2010 Det er super godt, Maria! smiley

• #22   4. sep 2010 Hey der skal være plads til alle og Torbens holdning er i mine øjne ikke værre end alle rygklappernes. Man må vel gerne ytre sin mening og skal vel absolut ikke tie eller springe tråden over hvis man ikke er enig/positiv.

Maria
    Din alder taget i betragtning og alle dine undskyldninger omkring din person - så er det da ret heldigt for dig du er nået til den erkendelse at kunne tage en beslutning/standpunkt selv ...

• #23   4. sep 2010 I behøver bestemt ikke være enige med mig allesammen, eller være ryg-klappere.. Jeg tænker bare at det måske skinnede igennem at jeg ikke er så skide stærk psykisk? Ved ikke med jer andre, men fornemmer jeg at en person ikke har det optimalt, tier jeg hellere end at sige noget der kan være sårende?

Og min alder har vel ikke rigtig så meget med det at gøre.. ? Sagen er vel at det idag er lykkes mig at gøre noget godt for mig.. ?

-correct me if im wrong....

• #24   4. sep 2010 torben - OMFG!
    når man er nede i kulkælderen skal der ikke så meget til før man er stolt over noget.

fx dem som har tvangstanker eller angst som ikke tør at gå ud for en dør. og den dag de endelig går et skridt udenfor - det er stort MEGET stort.
    du må selvf gerne ha din mening! men synes bare du skal tænke på nogle af dem som har det svært.

jeg synes det er utrolig flot af dig Maria. kan også huske at jeg gjorde sådan med min eks kæreste. nøj det føles godt! smiley

• #25   4. sep 2010 *klapper*

• #26   5. sep 2010 Torben T
    har da af at se på det her forum lært at nogle gange kan man godt bare holde sin mening for sig selv...

Kommentér på:
Er for en gangs skyld stolt..

Annonce