4.023 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Frække corsager :) Frække corsager :)

Hej Baboom..

Jeg kunne faktisk godt tænke mig, at hører hvad både piger og drenge synes er frækt ved corsager og, hvordan de skal se ud hvis man skal forføre en fyr..

Håber at i kommer med mange gode svar som jeg kan bruge til noget, da jeg skal købe to men ikke er sikker om det er frækt nok til at forføre ham..

Hilsen Sandra Marielle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frække corsager :)
  • #1   8. sep 2010 Det er frækt nok -;p

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389
    #2   8. sep 2010 det er Pænt frækt.. og så lige med nogle Hofteholder ove i.. og selvsiddene strømper og højhæle.. så tror jeg alle fyre bliver tændte smiley

• #3   8. sep 2010 Toby - Det er noget i den retning jeg har mine tanker faktisk.,.

Men jeg tænkte på om der var nogle som kendte nogle gode sider hvor det heller ikke er for dyrt :)..

Jeg har kigget lidt på den so, hedder: www.narremissen.dk er der nogle af jer der kender den side ?

• #5   8. sep 2010 IKDD ! - Mange tak skal du have smiley

• #6   8. sep 2010 Toby: Hvad skal men med en hofteholder hvis man skal ha' selvsiddende srømper på?? :-D.

• #7   8. sep 2010 Er du ikke sikkert på om det er frækt nok til at forføre ham?
    Lyder næsten som om han ikke gider dig..

For jeg har altså ingen problemer med at forføre selv i et par store hullede beskidte bukser og stor herre-hættetrøje.. Det gjorde jeg så sent som igår..

• #8   8. sep 2010 Joo, det kan jeg godt, men jeg vil godt bare gøre det på en fræk måde ..

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389
    #9   8. sep 2010 Miss. Behavin *div. annoncer *
    Du har sq rei i noget der haha... Normalt kommer min øjne jo ikke så lang ned smiley
    Men så strømper der går op til midten af lårbasserne og så skal de holdes af hofteholderne.. (er en Mand, jeg har ikke forstand på den der slags, siger bare hvad hun skal ha på smiley )

• #10   8. sep 2010 Personligt ser jeg corsage som et frækt stykke tøj og ikke noget forførende.. Jeg kunne nemt tage i byen med det på i hvertfald.. smiley

Jeg ville nok nærmere tage en babydoll på, netstrømper, hofteholder og meget høje stiletter..

Sidst jeg ville forføre en på den måde var det min X.. Det blev en bundløs rød netdragt, knaldrød læbestift, tårnhøje stiletter og en smøg i hånden.. Så var han solgt..
    Men kendte også præcist hvad der tændte ham jo..

• #11   8. sep 2010 Toby .: Jeg vidste jo heller ikke om du var en af dem der går med "livrem og seler";-) så det kunne jo godt være, det var det der tændte dig:-) he he..

• #12   8. sep 2010 Så sidder man her og læser... Og kommer frem til Nadja er røv kedelige, citat;

For jeg har altså ingen problemer med at forføre selv i et par store hullede beskidte bukser og stor herre-hættetrøje.. Det gjorde jeg så sent som igår..

Hun lyder da ikk særlig fræk..

Så læser man videre og kommer til hendes næste indlæg, hvor man faktisk må sluge de grumme ord i sig igen og sige PUHH, en frækkert;

Sidst jeg ville forføre en på den måde var det min X.. Det blev en bundløs rød netdragt, knaldrød læbestift, tårnhøje stiletter og en smøg i hånden.. Så var han solgt..
    Men kendte også præcist hvad der tændte ham jo..

Fy for den Nadja smiley

• #13   8. sep 2010 Hanmissen - Kan du ikke lige stave mit navn korrekt.. smiley
    Og det kommer altså ikke an på hvad man har på og man kan forføre en fyr.. Tøjet ryger jo alligevel af.. smiley

• #14   9. sep 2010 De sad mest på mine knæ..
    Der var ingen huller nogle intime steder, så kunne jeg ikke drømme om at have bukserne på..

• Bibi J
    Bibi J Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Svar: 4
    #15   26. jun 2014 Det er da med til at peppe hverdagen lidt op tænker jeg - hvilken fyr ville ikke sætte pris på at du gjorde noget særligt ud af det smiley ?

Jeg kender også godt naremissen - de har nogle sjove ting. Ellers er der http://hotshoplingeri.dk/ - synes selv de har nogle frække ting, som ikke er deciderede usmagelige! - Det synes jeg nemlig personligt selv, at nogle af de ting på nettet man finder på nettet er!

Kommentér på:
Frække corsager :)

Annonce