1.812 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Michael .
Michael .
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 113

kan jeg sende dette her til hende ? kan jeg sende dette her til hende ?

Hej søde kristina jeg har tænkt en del over det, jeg holder rigtig meget af dig, og jeg kan ikke have at du er ked af det, jeg vil have at du er glad og smilende du fortjener alverdens, jeg vil hente månen for dig hvis det var det som du havde brug for, jeg holder rigtig meget af dig, søde. du har en nøgle på dig som ingen andre kan tage. det er nøglen til mit hjerte. du har fået et plads i mit hjerte og i mit sind, og du kan på en hver tid banke på min dør, og du er altid velkommen... jeg har virkelig fået følelser for dig, og det har jeg haft længe, og det ved du nok, eller har måske fundet ud af, jeg kunne virkelig godt tænke mig mere end venskab mellem os 2, fuck hvad andre siger, dem er jeg ligeglade med.. har du ikke de følelser for mig, vil jeg gøre hvad som helst for at du får dem

ja en stor romaner er jeg ikke så bær over mig klokken er 2 om natten og skal op klokken 7 og på arbejde, så fejl er der mange af,,

men kunne jeg godt sende det her til hende eller skal der stå noget helt andet ? har virkelig brug for jeres mere viden her på BB da der altid er delte meninger, ville endda være over lykkelig hvis i evt kunne redigere i det,,

Fortsat rigtig god aften, og i må sove godt når i kommer derhen til

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan jeg sende dette her til hende ?
  • #1   18. sep 2010 Altså jeg vil sige du sagtens kan sende sådan en besked..
    Men alt efter hendes følelser kan du jo ikke vide resultatet af det..
    Hvis jeg havde en kammerat der sendte den besked så ville jeg blive glad, men jeg falder aldrig for mine kammerater..
    Men giv det en chance..

• #2   18. sep 2010 Ville godt nok ikke skrive sådan..
    Der går lidt for meget plathed i det, månen, nøgler osv, også skriver du også "fuck", det skal være med stil mester.

• #3   18. sep 2010 Overvejet bare at tage hen og sige det til hende med med middag?

• #4   18. sep 2010 Maroccan - Har en kammerat jeg kan skrive sådanne beskeder med, altså ikke lige forholdsmæssigt, men dybe filosofiske beskeder.. Og jeg elsker det og æder det råt når han begynder..
    For mig er han netop den perfekte mand fordi han er i kontakt med den side af sig selv + pisse intelligent og meget mere.. smiley
    Så syntes da bare han skal springe ud i det..

• #5   18. sep 2010 Det var da meget godt, :0).
    Jeg synes bare det virker lidt plat, også det der med "fuck", han blander pære og bananer.

• #6   18. sep 2010 Marcan - Tænker bare lidt på at hvis det er den måde han er vant til at snakke og skrive med hende, så er det helt i orden ordet "fuck" kommer med ind i det hele..
    Det skal jo stadig være ham og hans personlighed der skriver..
    Jeg kan selv godt lave en ligende besked.. Dog bliver det på venskabeligt plan eftersom jeg ikke har nogen at sende overstående besked til.. Men der kan fuck altså også godt komme ind i det hele..
    Som min førnævnte kammerat der blev droppet af kæresten.. Der fik han sgu en sød besked og ordende fuck hende.. Og der mente jeg fuck hende.. Og ikke et sødt ord..
    Ligesom han mener fuck hvad andre tænker..
    BTW er det jo også ligegyldigt hvad alle andre tænker om en.. smiley

• #7   18. sep 2010 Tja, som sagt JEG ville ikke skrive det :).
    Sådan nogle beskeder siger mig ingenting.

• #8   18. sep 2010 Maroccan - Undskyld, men hvis en muskelmand som dig skrev sådan noget så tror jeg faktisk jeg ville begynde at grine.. smiley
    I min verden hænger det bare ikke sammen..
    Jo større muskler - jo mindre hjerne.. Ej just a joke.. smiley

• #9   18. sep 2010 Haha jeps, folk der har lidt muller har en lille pik pga steroider, ingen hjerne, det et krav at have en IQ under 15 for at pumpe, og vi tæsker vores kærster halvt ihjel, og sniffer en masse coke i weekenderne :0)

• #10   18. sep 2010 Den typiske sterotype.. smiley
    Dem kender jeg faktisk nogle stykker af..
    Men kender også dem som er det modsatte til trods for både krudt og træning..

• #12   18. sep 2010 jeg høre nok til det sidste :0)
    Her er det sku en livsstil, bruger 24*7 på at spise ordenligt, træne ordenligt osv. Er sku ikke diskopumper der skal vokse lidt for at spille smart på IN

• #13   18. sep 2010 Åhh nej.. Så længe du bare også kan have andet på hjernen end træning..
    For ellers får man virkelig pip af en person..

• #14   18. sep 2010 min ærlige mening er at det er liiiiidt for sukkersødt skrevet...
    Du kan sagtens få samme betydning med i det uden at det er SÅÅ sødt... Det kan nogle gange godt virke for overvældende at få sådan en smøre...

synes uden tvivl du skal gøre hende opmærksom på hvad du føler for hende... helt sikkert... men du skal nok overveje hvordan du formulere dig....

• #15   18. sep 2010 Gad ikke lige læse de andres svar, MEN Drop det her: fuck hvad andre siger, dem er jeg ligeglade med.. har du ikke de følelser for mig, vil jeg gøre hvad som helst for at du får dem......... Resten er ok, men også kun ok, noget af det er FOR romantisk og læser du det igennem igen, så finder du ud af, hvad jeg mener.
    MEN sig det dog til hende under 4 øjne, det andet dur bare ikke.

GL smiley

• #16   18. sep 2010 Og gider altså ikke læse i morgen at du kun har set hende i 3 uger, for så trækker jeg ovenstående indlæg tilbage smiley

• #17   18. sep 2010 Nicolai S - Vil give dig ret i at det med at har du ikke følelser for mig, så vil jeg gøre alt for du får dem, er for meget..
    Man kan desværre ikke påtvinge nogen at få følelser for en.. Så bliver det ofte for omklamrende og derved skubber man personen væk..

• #18   18. sep 2010 Nadia J : Præcist!! Men vi ved jo ikke, hvor længe de har set hinanden og man skriver jo bare ud fra det man læser.

• #19   18. sep 2010 Vil give dig ret i at det med at har du ikke følelser for mig, så vil jeg gøre alt for du får dem, er for meget.. <-- stalker.

• #20   18. sep 2010 Tag hende med hjem, så kan hun se hvad du vil og vis du virkelig har villet haft fat i hende og hun har ladt lidt til dig så sig det da bare lige ud.. Jeg elsker dig, og hun betyder alt i din hverdag..

og så lig hen og se om hun vil give et kys:)

ellers skal du bare drikke hende fuld det virker hver gang:P

• #21   18. sep 2010 Man kan nemt falde for en ven, det gjorde jeg da og vi har kendt hinanden i 27 år nu.. Jeg syntes det er et fint digt eller kæreste-sms . Du har lavet . Får du en anden til at skrive den , jamen så er det jo netop ikke dig der har skrevet den , den må gerne have karakter af småfejl ( hvis man da kan kalde det fejl ) , så som fuck- månen etc: , Det viser at den netop ikk er skrevet af en digter , men af dig. = Den ægte vare

• #22   18. sep 2010 Michael du er 23 år.. Så du gammel nok til at sige det til hende og ikke skrive det.. Det sgu noget man gjorde da man var 13-15 år max..
    Samt bliver det også langt mere personligt..

• #23   18. sep 2010 Oev skulle til at skrive hvad Steffan B sagde.

Men ja, 23 og sende kaerligheds sms'er lol. Er hun 14 hende du proever at score?

• qu z
    qu z Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 176
    #25   18. sep 2010 som nævnt syntes jeg nok også du skulle sige det personligt så kan du ligesom også fornemme hvordan hun tager det. prøv og find ud af noget med noget mad og vend den med hende ... held og lykke men HUSK det jo er op til dig hvad du vil og ikke vil.

• #26   18. sep 2010 ..

• Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 57 Svar: 113
    #28   26. sep 2010 nå den er ikke sendt,,,,,,

Kommentér på:
kan jeg sende dette her til hende ?

Annonce