4.515 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Fuck kærlighed! Hvad vil i drenge?! Fuck kærlighed! Hvad vil i drenge?!

Hey alle sammen.

Lad vær med at skriv hvis I ikke er seriøse!

Vil lige starte med at jeg meget sjældent bliver vild med en fyr! Men nu er det altså sket!
Jeg er 19 og han 20.

Vi var i byen torsdags, pigerne havde sagt til ham, at jeg godt kunne lide ham (uden min vilje), så han vidste det og han havde svaret at han også syntes jeg var ret sød.

Nå men jeg blev sku egentlig godt fuld, en af mine veninder hænger op af ham hele aftnen og fortæller så en af de andre piger, at han mener der aldrig vil ske noget mellem ham og jeg, Ved sku ikk rigtig om det passer. Men i mine brandert blev jeg sur og fandt en anden fyr, som jeg kyssede med.

Da vi så skal hjem, tager de fleste af mine veninder toget, og ham fyren køre, han kan lige så godt køre hjem (da diskoteket ikke er langt fra ham,) men i stedet køre resten hjem til mig (Omvej på 50 km. for ham).
Der sover nogle piger på mit værelse, så vi ligger os i min seng, under hver sin dyne!
Han køre først ved aftens tid næste dag.

Jeg er så meget i tvil, vi skriver engang imellem søde til hinanden, men har virkelig forsøgt at fortælle ham, at jeg syntes om ham.
De fleste drenge jeg kender er meget mere "ligetil"!

Måske han bare ser mig som en veninde?

Vi skal på ferie her i efterårsferien, for at feste smiley I italien.
Og en af mine veninder har inviteret ham med, han har sagt ja.
Ved sku ikke rigtig hvad jeg skal gøre?!

Som sagt er det sjældent jeg blir vild med en fyr!

Skal jeg "kæmpe" videre, sige det? Glemme ham? Eller!!!
Mange af mine venner kender ham godt, så det er virkelig akavet a sige til ham: "hey er vild med dig" og hvis han sir "nå, men kan vi ikke bare være venner! , så får jeg sku svært ved at se ham i øjenen igen!

Jeg har været vild med ham fra dag 1! Og har kendt ham nogle mdr. nu.
Har ses max. 10 gange hvor vi har aftalt at gå i byen sammen eller set film.

Hvorfor skal kærlighed være så svært!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuck kærlighed! Hvad vil i drenge?!
  • #1   19. sep 2010 Vi er begge fra fyn og bor ca. 30 km. fra hinanden smiley

• #2   19. sep 2010 sig dog hvad du føler kvindemenneske!
    vi er jo ikke tankelæsere.

• #4   19. sep 2010 Du tænker for meget over tingene, sådan er jeg også selv som dreng.. Men man er bare nød til at komme ud med det, ellers gør du det for hårdt for dig selv.. That's life

• #5   19. sep 2010 hvis han har set dig kysse med en anden fyr, så kan du være ret så sikker på at han ikke vil dig på den måde som du gerne vil have. For så havde han helt sikkert reageret anderledes på det end han gjorde... Jeg vil mene at hvis han havde følelser/planer om at have noget med dig, så havde han reageret meget meget stærkere på at du havde kysset en anden. for det gør man sku bare ikke

• #6   19. sep 2010 Øhh du kunne jo sige " Jeg kan godt lide dig mere som en ven, er det gengældt?"

Du kører et kvindemenneske spil lige nu.

SPØRG HVIS DU VIL HAVE SVAR. Hvorfor tror folk man kan finde svaret uden at lede? Kærlighed er ikke svært hvis du bare er ærlig overfor dig selv og ham.

• #7   19. sep 2010 Andreas Aka. Shitface ! ™

Kunne ikke have sagt det bedre selv!

Tag chancen og få det overstået.

• #8   19. sep 2010 sig det til ham.. det kan være han os er herre vild med dig men ikke er sikker på hvordan du har det?

• #9   19. sep 2010 Tak for jeres svar smiley Og at I gider læse det hele! Det betyder meget for mig!

Marolle: Tak jeg tror det er det rigtige at gøre smiley

Patrik: Jeg tror ikke han så det. Men hvorfor gider han så køre hele vejen med os hjem? Men ja, måske det bare fordi han syntes vi er gode venner.

• #10   19. sep 2010 hov mente "mere end som en ven" smiley

• #11   19. sep 2010 Må erklære mig enig med Andreas.

Sig det som det er, for er der noget drenge er dårlige til, så er det små hints og sådan noget.

Og så må det sgu briste eller bære, for det kan ende med at han finder en anden, fordi han ikke ved hvad du vil.

• #12   19. sep 2010 Kæmp for det, fortæl ham hvad du føler smiley

Men ja - kærlighed er sgu pisse besværligt :S desværre !

• #14   19. sep 2010 Zangar: Forstod det godt. Tak for din hjælp smiley Tror du har ret!

Og ja, men har bare ikke lyst til han siger, vi kun kan ses som venner, kan bare ikke se ham i øjenen bagefter! Og vi ses jo tit og skal være sammen i 10 dage på ferie!

• #16   19. sep 2010 Tine T
    Og hvad så? Du tænker for meget på hvad andre tænker om dig. Drop det.

Sandheden er ikke altid rar men enten finder du ud af om han kan lide dig eller osse render du rundt og tror kærlighed er besværligt bare fordi du ikke tør spørge ham.

• #17   19. sep 2010 Du gør det kun selv besværligt smiley

• #18   19. sep 2010 tror bestemt ikke det bedste score tricks er at gå over til en anden fyr... ja det er da klart han siger det overfor dine veninder, han vil jo ikke tabe ansigt hvis det går i vasken. men du skulle nok aldrig ha snavet med ham den anden fyr

• #19   19. sep 2010 "Men i mine brandert blev jeg sur og fandt en anden fyr, som jeg kyssede med"

Ja det viser da virkelig bare at du vil ha ham hva smiley

• #20   19. sep 2010 har du læst gruppen på facebook?
    http://www.facebook.com/#!/pages/De-32-regler-som-maend-ville-onske-at-piger-kendte/121796471172385?v=app_4949752878&ref=ts

Så ved du svaret.
    Sig det lige ud kvinde..
    Ellers så fanger han aldrig at du er vild med ham,

• #22   19. sep 2010 Tine T

Som de andre siger, så sig det dog til ham!..
    - Du kunne invitere ham hjem til en lille middag eller i byen på en restaurant. Biografen er også en mulighed. Så kunne i få talt det ud det og så kan du få langt dine kort på bordet.
    Frydt ikke at du ikke vil kunne se ham i øjnene igen, for det skal nok komme efter lidt tid. Dog vil det selvfølgelig være lidt mærkeligt lige efter. Tænk på at du ikke kan tabe noget ved at sige det som det er til ham. Du kan kun vinde, da det også er ulideligt at gå med sådan en uvidenhed...

• #23   19. sep 2010 Alexander: Hvor er du sød, tusind tak for dit svar!

Og til jer alle, tak fordi I har givet jer tid til at skrive. Det hjælper meget og giver mig mod til det smiley
    Vil prøve at få det sagt.

• #24   27. sep 2010 find en jyde. det slår aldrig fejl:-)

• #25   1. nov 2010 Tine T - nu ved jeg godt det er en lidt gammel tråd nu, men læste den lige (da jeg selv søger lidt gode råd i samme boldgade)...

håber det er gået godt på jeres ferie, og alt er lutter romantik idag ?

men for at svare på spørgsmålet:
    For mit eget vedkommende, hvis det var mig der fik den besked fra en pige, "min veninde derovre kan godt lide dig." så ville jeg da blive smigret og glad. Men hvis pigen selv fortalte mig hvad hun føler, så ville jeg være helt solgt.
    Og han kan sikkert også lide dig, ellers ville han ikke køre med dig hjem som du skrev.
    men nej, vi fyrre er ikke altid med på hvad jeres hentydninger betyder, så sig det lidt mere direkte, i det rigtige situation selvfølgelig smiley

Men fortæl fortæl, hvordan er historien fortsat ???

• #26   1. nov 2010 Hej Anders.

Dejligt at få en så seriøs og brugbar kommentar smiley

Hvordan er din situration?

Jammen, for at være ærlig er jeg egentlig ikke kommet så meget videre! Vi ses tit, men mest sammen med vores andre venner. Nu vi har vi aftalt en dag i næste uge, hvor det kun er os smiley Så må vi se om jeg tør sige noget.
    Syntes snart jeg har prøvet alt inddirekte.

• #27   1. nov 2010 Tine T

Det var så lidt, forventer selv art få seriøse svar på et seriøst emne, så det vil jeg jo også selv gøre smiley

min situation kan du læse i min tråd, der kommer lige et link om lidt...

Jeg krydser fingre får dig, når første skridt er taget, falder alle bekymringer til jorden, oplevede jeg selv idag smiley pøj pøj med det.

• #28   2. nov 2010 Tine T - min tråd...

http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=174017

• #29   2. nov 2010 Hej smiley

Kunne ikke lade vær med at smile, da jeg kom til enden af din tråd, hvor dejligt at det gik så godt smiley
    Og rigtig meget held og lykke med det fremover!

• #30   2. nov 2010 mange tak Tine, håber på det bedste for jer smiley

Kommentér på:
Fuck kærlighed! Hvad vil i drenge?!

Annonce