Fuck kærlighed! Hvad vil i drenge?! Fuck kærlighed! Hvad vil i drenge?!
Hey alle sammen.
Lad vær med at skriv hvis I ikke er seriøse!
Vil lige starte med at jeg meget sjældent bliver vild med en fyr! Men nu er det altså sket!
Jeg er 19 og han 20.
Vi var i byen torsdags, pigerne havde sagt til ham, at jeg godt kunne lide ham (uden min vilje), så han vidste det og han havde svaret at han også syntes jeg var ret sød.
Nå men jeg blev sku egentlig godt fuld, en af mine veninder hænger op af ham hele aftnen og fortæller så en af de andre piger, at han mener der aldrig vil ske noget mellem ham og jeg, Ved sku ikk rigtig om det passer. Men i mine brandert blev jeg sur og fandt en anden fyr, som jeg kyssede med.
Da vi så skal hjem, tager de fleste af mine veninder toget, og ham fyren køre, han kan lige så godt køre hjem (da diskoteket ikke er langt fra ham,) men i stedet køre resten hjem til mig (Omvej på 50 km. for ham).
Der sover nogle piger på mit værelse, så vi ligger os i min seng, under hver sin dyne!
Han køre først ved aftens tid næste dag.
Jeg er så meget i tvil, vi skriver engang imellem søde til hinanden, men har virkelig forsøgt at fortælle ham, at jeg syntes om ham.
De fleste drenge jeg kender er meget mere "ligetil"!
Måske han bare ser mig som en veninde?
Vi skal på ferie her i efterårsferien, for at feste I italien.
Og en af mine veninder har inviteret ham med, han har sagt ja.
Ved sku ikke rigtig hvad jeg skal gøre?!
Som sagt er det sjældent jeg blir vild med en fyr!
Skal jeg "kæmpe" videre, sige det? Glemme ham? Eller!!!
Mange af mine venner kender ham godt, så det er virkelig akavet a sige til ham: "hey er vild med dig" og hvis han sir "nå, men kan vi ikke bare være venner! , så får jeg sku svært ved at se ham i øjenen igen!
Jeg har været vild med ham fra dag 1! Og har kendt ham nogle mdr. nu.
Har ses max. 10 gange hvor vi har aftalt at gå i byen sammen eller set film.
Hvorfor skal kærlighed være så svært!
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 12 Svar: 62
nov 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 108 Svar: 1.825
vi er jo ikke tankelæsere.
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 86 Svar: 286
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 72
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.043
Du kører et kvindemenneske spil lige nu.
SPØRG HVIS DU VIL HAVE SVAR. Hvorfor tror folk man kan finde svaret uden at lede? Kærlighed er ikke svært hvis du bare er ærlig overfor dig selv og ham.
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.038
Kunne ikke have sagt det bedre selv!
Tag chancen og få det overstået.
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 63 Svar: 572
dec 2009
Marolle: Tak jeg tror det er det rigtige at gøre
Patrik: Jeg tror ikke han så det. Men hvorfor gider han så køre hele vejen med os hjem? Men ja, måske det bare fordi han syntes vi er gode venner.
feb 2009
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.912
Sig det som det er, for er der noget drenge er dårlige til, så er det små hints og sådan noget.
Og så må det sgu briste eller bære, for det kan ende med at han finder en anden, fordi han ikke ved hvad du vil.
jan 2007
Følger: 62 Følgere: 61 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 362
Men ja - kærlighed er sgu pisse besværligt :S desværre !
dec 2009
Og ja, men har bare ikke lyst til han siger, vi kun kan ses som venner, kan bare ikke se ham i øjenen bagefter! Og vi ses jo tit og skal være sammen i 10 dage på ferie!
feb 2009
Og hvad så? Du tænker for meget på hvad andre tænker om dig. Drop det.
Sandheden er ikke altid rar men enten finder du ud af om han kan lide dig eller osse render du rundt og tror kærlighed er besværligt bare fordi du ikke tør spørge ham.
feb 2009
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 365
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 36 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.122
Ja det viser da virkelig bare at du vil ha ham hva
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 12 Svar: 431
http://www.facebook.com/#!/pages/De-32-regler-som-maend-ville-onske-at-piger-kendte/121796471172385?v=app_4949752878&ref=ts
Så ved du svaret.
Sig det lige ud kvinde..
Ellers så fanger han aldrig at du er vild med ham,
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.885
Som de andre siger, så sig det dog til ham!..
- Du kunne invitere ham hjem til en lille middag eller i byen på en restaurant. Biografen er også en mulighed. Så kunne i få talt det ud det og så kan du få langt dine kort på bordet.
Frydt ikke at du ikke vil kunne se ham i øjnene igen, for det skal nok komme efter lidt tid. Dog vil det selvfølgelig være lidt mærkeligt lige efter. Tænk på at du ikke kan tabe noget ved at sige det som det er til ham. Du kan kun vinde, da det også er ulideligt at gå med sådan en uvidenhed...
dec 2009
Og til jer alle, tak fordi I har givet jer tid til at skrive. Det hjælper meget og giver mig mod til det
Vil prøve at få det sagt.
feb 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 47 Svar: 470
jan 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 30 Svar: 475
håber det er gået godt på jeres ferie, og alt er lutter romantik idag ?
men for at svare på spørgsmålet:
For mit eget vedkommende, hvis det var mig der fik den besked fra en pige, "min veninde derovre kan godt lide dig." så ville jeg da blive smigret og glad. Men hvis pigen selv fortalte mig hvad hun føler, så ville jeg være helt solgt.
Og han kan sikkert også lide dig, ellers ville han ikke køre med dig hjem som du skrev.
men nej, vi fyrre er ikke altid med på hvad jeres hentydninger betyder, så sig det lidt mere direkte, i det rigtige situation selvfølgelig
Men fortæl fortæl, hvordan er historien fortsat ???
dec 2009
Dejligt at få en så seriøs og brugbar kommentar
Hvordan er din situration?
Jammen, for at være ærlig er jeg egentlig ikke kommet så meget videre! Vi ses tit, men mest sammen med vores andre venner. Nu vi har vi aftalt en dag i næste uge, hvor det kun er os
Syntes snart jeg har prøvet alt inddirekte.
jan 2007
Det var så lidt, forventer selv art få seriøse svar på et seriøst emne, så det vil jeg jo også selv gøre
min situation kan du læse i min tråd, der kommer lige et link om lidt...
Jeg krydser fingre får dig, når første skridt er taget, falder alle bekymringer til jorden, oplevede jeg selv idag
jan 2007
http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=174017
dec 2009
Kunne ikke lade vær med at smile, da jeg kom til enden af din tråd, hvor dejligt at det gik så godt
Og rigtig meget held og lykke med det fremover!
jan 2007
Fuck kærlighed! Hvad vil i drenge?!