{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.764 visninger | Oprettet:

Helle  L
Helle L
Følger: 1 Emner: 45 Svar: 43

Aldersforskel? Vil det gå?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille smule kørende med en, men problemet(hvis der er et) at han er 17, bliver 18 i april, og jeg er 14, bliver 15 i juni..

Jeg kan ikke helt finde ud af om der er for meget aldersforskel.. Jeg ved godt at alderen bare er at tal, men er bare bange for at der er for stort et skridt fra 14 og så til 17..

Han har jo sikkert prøvet meget mere end mig(mig som er jomfu)... Jeg føler mig klar til den første gang, men alligevel skal det være med den rette..

Jeg føler mig selv som ældre end jeg er.. Jeg er ikke ligesom mine jævnaldre..

Hvis jeg tager en snak med ham, og han godt vil være med til at det går skridt fra skridt. Tror i så at det har så meget at sige???

Hvad synes i om det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aldersforskel? Vil det gå??
  • #1   17. okt 2010 Jeg synes ikke det er et problem, hvis han er en fornuftig fyr der ikke overskrider dine grænser smiley

• #2   17. okt 2010 Alders forskel betyder meget i den alder, i har ikke samme venner, i går ikke til samme fester og han bliver træt af at køre rundt med dig når han bliver 18! smiley

• #3   17. okt 2010 i bestemmer vel selv om det kan gå? det er op til jer, ikke andre?

• Helle  L
    Helle L Tilmeldt:
    sep 2009

#4   17. okt 2010 Han kommer aldrig til at køre rundt med mig.. Sådan er jeg slet ikke.. Vi har nogenlunde samme venner jo, men ikke helt, men tæt på.

• #5   17. okt 2010 Det kommer an på hvor moden du er i det, hvis du selv siger du føler dig ældre end din alder er.

Men kan give tim B ret, at han ville sikkert blive træt af at have en på 14 - 15 år. Hvis hans venner får ondt i røven i længden af, at han har en som er yngre end sig selv.

• #6   17. okt 2010 Tja når man er ung skal man prøve alt.
    Så hop du bare ud i det smiley

Du har nok selv nogle fare signaler der skal slå til hvis den er helt gal. Ellers kan jeg ikke se problemet i alderen, men der er vel stadig ting man ikke må med en under 15. Ellers er det mig der er bag efter smiley

• #7   17. okt 2010 Clarivyanten !

Hvad fuck er det for en sammenligning?

• Helle  L
    Helle L Tilmeldt:
    sep 2009

#8   17. okt 2010 Jeg tror bestemt ikke han er sådan en der bare vil bruge mig, og så skride igen, hvis det er det du hentyder til smiley

Men det er os sådan lidt, hvad vil min mor sige til det?
    Jeg har aldrig haft en kæreste/drenge venner med hjem før
    og hun er sådan meget, at jeg skal være 15 før jeg foretager mig noget. Men andre dage er hun ligeglad..

Ville et forhold kunne du hvis vi altid skulle være hjemme ved ham?

• #9   17. okt 2010 Nej det vil det ikke smiley
    Skal det være seriøst bør jeres forældre vide det. Ellers er det ikke andet end "løst".

Hvilket der heller ikke er noget galt i, men det bør man finde ud af fra starten så.

• Ditte
    Ditte Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 28
    #10   17. okt 2010 Jeg er selv 16 bliver 17 i januar, og min kæreste er20 bliver 21 i juli.

Og vi har ingen problemer, han kan med mine venner og jeg med hans, men hvis vi tar til fest sammen er det kun med vores fælles venner på hans alder, smiley

• #11   17. okt 2010 Det er helt i orden, der er intet problem i det, så længe han er god ved dig..

Jeg har haft en kæreste der var 10 år ældre end mig selv smiley

• #12   17. okt 2010 Ja det er kun en 8 måneder mellem damen og jeg, så mærker nu heller ikke det store smiley

• Helle  L
    Helle L Tilmeldt:
    sep 2009

#14   17. okt 2010 Problemet er bare at jeg slet ikke er til fyre på min egen alder.. De er alt for barnlige og jeg gider det ikke..

De skal være lidt voksne, da jeg selv føler mig lidt voksen, indvendig ihvertfald..

Det skal lige siges at jeg ikke sidder og drikker rød sodavand, og at jeg har prøvet flere ting i mit liv, end lige så mange andre på min egen alder..

• #15   17. okt 2010 MiSSW0RLD
    Hvad jeg syntes om det? ULOVLIGT

• #16   17. okt 2010 Hold da op 3 års forskel er sku da ingenting. Gå i seng og stå op 1095 gange så er den der. Det er da ingen tid.

Det kunne da være de bliver super lykkelige resten af livet smiley

• #18   17. okt 2010 David. Hvornår er det blevet ulovligt at få kæreste på? smiley

• Lea A
    Lea A Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 55
    #21   17. okt 2010 Jeg vil sige, at jeg synes det er lige på grænsen.
    Men igen, det kommer an på hvordan du er, og hvordan han er.
    Jeg er 18 og er sammen med min kæreste på 23, jeg mærker stor forskel.
    Og vi er begge enige om, at vi synes det er mange år der er mellem os.
    Men alligevel, så har vi taget chancen, og ja. Nu bor vi sammen og venter vores første barn. smiley

Så mit råd er, at du føler rigtig godt efter, og tager chancen. smiley

• #22   17. okt 2010 Altså moden og mentalt kan man sku ikke sætte op i en alder.
    Så er jeg da stadig 16 smiley (hvilket enda er en overdrivelse).

• #23   17. okt 2010 Intet problem, overhoved.. Så bare spring på vognen du smiley

• #24   17. okt 2010 Lyt til hjertet. Er det den rette så det jo bare good 2 go.

Aldersforskellen er en ting som er pisse lige meget. (Inden for lovens rammer) Man skal sku være sammen med den man kan li. Så må man bare lære at hænge ud med de venner personen nu har og udvikle sig socialt på den måde.

• #26   17. okt 2010 Nu må jeg have fyret den af smiley

Der er dem som bliver ældre og mere moden, og så er der os andre som har det meget sjovere smiley

• #28   17. okt 2010 Der er jo heller ingen der siger de behøver at hoppe i seng sammen lige med det samme vel. De kan bruge den tid på at lære hinanden at kende noget bedre. Hvis han ikke kan vente så er det vist ikke det værd. Så find en anden smiley

• #29   17. okt 2010 Jeg kom sammen med en fyr på 19 - blev 20 i vores forhold, og jeg var selv "kun" 13, da vi startede.! Det holdte i lidt over 10 mdr, kunne sikkert have holdt længere hvis jeg ikke var startet på efterskole. (:
    Men, ja. Livet går ud på at tage chancer og lære af sine fejl, så jeg ville sige GO FOR IT. Hvis I begge føler at det er det rigtige, og han ikke overskrider dine grænser OG behandler dig ordentligt, så skulle der ikke være noget galt i det.(:

• stauer
    stauer Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 135
    #30   17. okt 2010 For fyren gælder følgende tommelfingerregel: Divider din alder med 2 og læg 7 til! Det er minimumsalderen på pigerne, man vil score smiley (dvs. for en 17 årig fyr = mindst 15 år, hvis man runder ned smiley
    Men who gives a damn? Du skal jo lære lidt om livets goder før eller siden, så hvorfor ikke lade ham gøre det?
    M!

• #31   17. okt 2010 Den lille aldersforskel er ikke af så forfærdelig stor betydning .... self lige i de år ka det ha en betydning men tro mig hvis i vil det går det! Jeg har døjet med en del større aldersforskel .... alt for stor mange gange men sårn er vi alle forskellige ... men det er da værd at prøve ... går det så går det og hvis ik ... tjaaa så det jo sårn det er ... Du lærer jo ik noget hvis du ik prøver ...

• #32   20. okt 2010 Min kæreste er kun halvandet år ældre end mig, - og bare det har han et problem med. Så han er en af dem der aldrig kunne finde på at være sammen med en der er 4 år yngre.

- Selv føler jeg mig moden af min alder (er 15) og har på et tidspunkt haft en smule kørende med en 18-årig. men der var det mig der synes det var for sært. og på en eller anden måde synd for ham...

Kommentér på:
Aldersforskel? Vil det gå??

Annonce