{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.373 visninger | Oprettet:

Julegave? {{forumTopicSubject}}

Hvad giver man til sin kæreste på 23, som egentlig ikke ønsker sig noget (realistisk i hvert fald)?

Jeg holder mig væk fra alt elektronik (det er både for dyrt og han ved selv hvad han vil have og ikke vil have), jeg har også kigget lidt på oplevelsesgaver.dk , men synes ikke jeg kunne finde noget sådan rigtigt, uden at det koster flere tusinde..

gode råd?

Må ikke koste alverden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegave?
  • #1   8. nov 2010 Har han lejlighed?

Ellers er der altid noget lækkert man kan fylde i skabene... Ellers lidt andet lækkert, der er meget at vælge imellem smiley

• #3   8. nov 2010 gadgets.dk der må du da kunne finde et eller andet.

• #4   8. nov 2010 Nu har du jo været forbi de der oplevelses-gaver, men jeg ved man kan få en helikopter-tur til omkring en 5-600 kr. Det er da rimeligt billigt ikk ??

• Ludvig *
    Ludvig * Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
  • Ludvig *
    Ludvig * Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
    #6   8. nov 2010 Skal han hvertfalde nok finde interessant smiley

• #7   8. nov 2010 _Lemminger _

Hahahahahaha, hvor har du ret.
    Havde sq 1 år hvor jeg havde skrevet sorte sokker på xD
    Alle troede det var en joke og købte et par som side gave smiley

• #8   8. nov 2010 Jeg har også været forbi gadgets.dk og der var egentlig ikke noget der fængede.. sjov og spas - ingen tvivl, men bare ikke julegave smiley

Ja vi bor i hans lejlighed sammen og han har udtrykkeligt sagt at det skal ikke være elektronik (det køber han selv) og det må ikke være tøj eller parfume...

For at gøre det lidt sværere skal det være en gave som jeg rent faktisk skal kunne give til ham når vi holder jul sammen med ham og hele hans familie - ergo sex legetøj er altså udelukket... som det primære i hvert fald smiley

• #9   8. nov 2010 Har i ikke et køkken??
    Tvivler stærkt på det er fyldt med goodies, hvis i ikke er begyndt og tænke i de retninger smiley

Der må da være noget andet end elektronik han sætter pris på?
    Eller har han det godt med at bo sådan lidt random? - dvs. ikke gøre noget ud af tingene? smiley

• #10   8. nov 2010 Hvad med en fotobog med billeder og tekst fra jeres tid sammen og til nu eller en 2011 kalender af dig?
    De kan laves billigt fx på denne hjemmeside:

http://www.myphotobook.dk/

Og hvis det er for "fimset" eller tøset, så må han jo bare åbne kæften og sige noget han ønsker sig;-)

• #11   8. nov 2010 Ja altså sådan noget som kalender vil jeg ikke være så meget til.. det overskrider mine grænser, men vil da overveje det til senere hen smiley

Tja der er meget elektronik han godt kan li, men han arbejder selv i Elgiganten og har styr på hvad han vil have og plejer at købe det hvis han finder noget... så den har jeg droppet smiley

Er bare bange for at det bliver for kedeligt at give ham noget til lejligheden.. det plejer vi jo også at købe sammen..

• #12   8. nov 2010 Altså, nu behøver det jo ikke at være en nøgen kalender;-)

• #13   8. nov 2010 ET SIKKER HIT!!! Giv ham først en lap dance (af dig selv) og bagefter giv ham en ordenlig tur i sengen hvor han bestemmer hvad der skal ske smiley

• #14   8. nov 2010 Cd, Dvd, Manchertknapper til jakkesæt, ur, gavekort, koncertbilletter, minicruise evt?

• #15   8. nov 2010 hmm, ville ellers have sagt en lækker skjorte eller noget, men det er så udelukket kan jeg læse...

men dyrker han noget sport ? måske lidt nyt udstyr til hans sportsgren..?

eller en grill, godt nok lidt ude for sæssonen, men altid lækkert med en grill, hvis i ikke har en.

Har han et "idol" eller en kendis han er glad for, så find evt. en selvbiografi om personen, F.eks. Michael Jackson´s "Moonwalk" hvis han er til ham..?

• #16   8. nov 2010 smartbox. Der kan man få brunch for 2, eller hvis det skal være lidt dyrrer, kan man få hotelophold, eller middag, eller spa-tut.

Øl-smagning hvis hn er til det koster kun 300 kr.

• *Mille* S
    *Mille* S Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #17   8. nov 2010 Køb noget sjovt/lækkert til jer i soveværelset.
    Det gav jeg en gang min kæreste og det kunne han rigtig godt li! smiley
    Noget frækt til dig og så noget ikan bruge sammen...

Kommentér på:
Julegave?

Annonce