2.503 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 46 Svar

Det var så dét... Av av av :( Det var så dét... Av av av :(

Hej..

Så blev min jul lige skudt i stykker...
I formiddags var jeg ude ved kæresten, og havde glædet mig, da det var et par dage siden sidst. Vi startede med at gå en tur, ned til vandet, hvor hun så fortalte at hun ikke havde de samme følelser for mig, som jeg har for hende. Og at hun kunne fornemme at jeg gerne ville have et fast forhold, og det kunne hun ikke tilbyde. Så det var så dét, med et blev mit hjerte slået itu, kunne slet ikke sige alt det jeg gerne ville smiley

Heldigvis har vi ikke været sammen særlig længe, vi startede d. 1/11 i år, så det var stadig nyt. Men jeg var/er hamrende forælsket i hende, hun er i mine tanker konstant, så det var et hårdt slag synes jeg... ved jo godt at det går over med tiden, og at der kommer en sød pige forbi igen, men for dælen, det var jo hende jeg vil ha´...
Er bare glad for at hun siger det nu, og ikke venter længere tid, så havde det bare gjordt endnu mere ondt, og er glad for at hun sagde det til mig, ansigt til ansigt og ikke over facebook/sms...

Puha, det sku ik sjovt lige nu, tror jeg vil sætte noget hård rock på anlæget nu, får en kammerat på besøg omlidt, håber han kan få mit humør lidt op igen...
Jeg skulle bare lige ud med det, og for mig er det lidt nemmere at skrive det ned, end at sige det med ord, så det blev jer der står for skud... sorry...

I må da gerne give et svar hvis i har lyst, men drop nu de flabede svar og støddende bemærkninger, dem har jeg ikke gavn af... Og nej, det er ikke en opmærksomheds tråd, skulle bare ud med det...

Mvh. Anders B.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det var så dét... Av av av :(
  • #2   15. dec 2010 føler med dig mate, men som du selv siger bliver det bedre med tiden (:

• #3   15. dec 2010 føler med dig! op på hesten igen smiley

• #4   15. dec 2010 Hej Anders. Jeg vil godt noget fast med dig.

• #5   15. dec 2010 23 år og tuder over et forhold der har varet i 1½ måned... Arrrh Sømand, kom nu ind i kampen!

• #6   15. dec 2010 Henning-Hugo .

prøv nu at vis lidt respect det er sku da synd for ham

anders B

det er træls det er sku sørgeligt sådan noget

• #7   15. dec 2010 Gå ud og smæk din honda i vtec, så får du et smil på læben igen! smiley

• #8   15. dec 2010 Op på ponyen igen dude, der er flere søde piger derude et sted smiley
    Er rigtig ked af at høre du er blevet droppet, ble jeg selv for en måneds tid siden, 4 dage før min fødseldag.. -.-

Men det var da heldigvis ikke så lang tid, og det var da rart hun er ærlig og siger det nu.. smiley Well, op på ponyen og rid som vinden! smiley

• #9   15. dec 2010 Linette rider ALT ALT for meget...

• #10   15. dec 2010 føler 100% med dig. min søns far er også lige skredet fra mig. og til februar 2011 kunne vi ha været sammen i 3 år.
    vi bor stadig sammen, så det er ekstra hårdt at gå side om side med en man elsker men ikke er gengældt smiley
    Heldigvis flytter jeg i lejlighed her fra den 1. så ser rigtig meget frem til det.
    Julen skal bare overståes. Og det så typisk, da jeg havde kæreste, var alle mine veninde singler, nu er jeg single og nu har mine veninder kærester, så jeg kvæles i kærlighed rundt omkring. baaaah smiley

• #11   15. dec 2010 Shit happens indeed

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 125 Svar: 469
    #12   15. dec 2010 Lyt til e milli med L.O.C smiley det skal nok gå det hele selvom det er hårdt!

• #13   15. dec 2010 Dorh nej, siger man ikke pony? mmmh..

Og ja, Mr. X, men du kan lide det!

• #14   15. dec 2010 Tak for alle svarene, det er rart med lidt skulderklap...

* Lillelund * - Ja det troede jeg også selv, kom bag på mig smiley

Henning-Hugo . - ja ved godt det lyder dumt, for dem som ikke kender mig.. men det gør sku ondt når man er forelsket, til op over begge øre, og at alle ens drømme og glade tanker, bliver revet i stykker med en enkelt sætning...

MINIBIL sælges . - tak, ja min forelskelse var/er 100% ægte, derfor det gør nas... og hun er en af den slags piger som er værd at ofre alt for, virkelig en vidunderlig pige, håber det bedste for hende...

Kristian T - hun er 20 og jeg er 23..

jONAS > - Det gjorde jeg hele vejen hjem, det hjalp ikke...

Linette : * - tak.. pony eller hest, jeg forstår meningen...

Pernille<3 . - Tak, jeg læste godt nok din tråd for et par dage siden, vidste ikke helt hvad jeg skulle svare så valgte at lade helt vær´, men jeg føler med dig og din søn, jeres situation er jo meget værre end min. Håber det bedste for dig og din søn..

• #15   15. dec 2010 Trist at høre smiley Håber, at du trods alt får en dejlig jul. Jeg vil ikke fortælle dig, at der er mange andre piger derude, for jeg ved selv, hvor træls det er, at få det at vide. Det er jo ikke alle de andre, du gerne vil have. smiley

• #16   15. dec 2010 Kevin - hvis jeg havde "game" var hun slet ikke faldet for mig til at starte med... du kender hende jo ikke...

• #17   15. dec 2010 Anders - Det går nok. smiley
    tjaa værre og værre, vil jeg nu ikke sige. smiley Det gør jo altid ondt at miste en man elsker lige pludselig. uanset hvad smiley

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 125 Svar: 469
    #19   15. dec 2010 Er det ik ham rapperen;)

• #20   15. dec 2010 Charlotte K - tak ska du have... ja præcis, det var jo HENDE... Julen bliver nok lidt trist i år, men vil da forsøge at tænke på noget andet smiley
    God jul til dig også smiley

• #22   15. dec 2010 Slå hovdet fra tænk ikke mere over hende, selv om det svært. Hun var ikke god nok til dig alligevel, sådan noget sker bare engang imellem. Men der ik kun en spand fuld men et land fuld ;o) Så du træder bare ind i et nyt år og starter forfra ;p Tænk på hvor skrapt du endeligt står som en 23 årige istedenfor ;o) udannet kok + været i beredskabsstyelsen ;P <-- mange pigers drøm min ven.

Men God Jul og Godt Nytår champen !

• #23   15. dec 2010 * Lillelund * - ja præcis, er "glad" for hendes ærlighed, det sagde jeg også til hende. Hun sagde det på den bedst mulige måde, hun var også helt ked af det...

Tommy T - tak smiley jeg prøver, men det er ikke så nemt lige nu...
    og tak for din opmuntrende besked, kan du ikke sende den til hende også, hehe..

• #24   15. dec 2010 Minibil - tro mig, jeg håber at julen og nytåret går pænt stærkt, for så skal jeg lige love dig for at jeg er væk. nej hvor jeg glæder mig.
    Glæder mig til at kunne bestemme over hvor tingene skal stå, glæder mig til at kun at skulle rydde op, vaske tøj og lave mad til 2 personer. Glæder mig til at kun at skulle rydde op efter mig selv og min søn og ikke en forkølet møgunge der er vant til at få det hele serveret. ! smiley

har allerede været igang med at tænke mig til hvordan det skal se ud! smiley

• #25   15. dec 2010 mange tak ! smiley

• #26   15. dec 2010 Nej er slet lige komemt over min krise efter et forhold på 3½ år ;D så ved præcis hvor du står champ ;o) men du ved jo præcis hvad du skal ;P men gå ik tilbage til en fuser smiley gør bare mere ondt næste gang, du skal bare ud og hygge dig istedenfor, tage det stille og roligt og nyde dit singel liv så længe det vare ;o) før du får set dig om så der sgu, kone børn villa og vovse ;o)

• #27   15. dec 2010 Tommy - puha, det lyder også hårdt, 3 1/5 år er sku lang tid... hvor længe er det siden ?
    Ja jeg ska bare ud og hygge med vennerne lidt mere nu, og med min søster, hun er lige kommet hjem fra Afrika, så hende har jeg ikke set i lang tid...
    Good luck til dig også smiley

• #29   15. dec 2010 det omkring 1 år siden nu ;o) men jeg valgte flytte starte livet på en frisk, flyttede fra Nordjylland til Øen smiley så det var noget af en rejse jeg tog mig ;o) men efter noget tid begyndte det jo gå frem af igen ;p

• #31   15. dec 2010 Jeg føler sgu med dig!
    Selvom i ikke var sammen længe så kan hun jo godt have vækket nogle ukendte følelser i dig..

Jeg går selv og er møg bange for mit forhold er på ved ned i afgrunden.. 1½ års forhold og en baby til februar.

Følelserne påvirker både humør og selvtilliden

• #32   15. dec 2010 ¤ CNN - BABYLOVE ¤ - Dét gjorde hun nemlig, har aldrig følt sådan før... havde lyst til at droppe alt for hende, give hende det hele, bruge al min tid med hende... jeg bliver nød til at skrive til hende eller tale med hende igen, for der er sku så mange ting jeg vil sige til hende, de fylder op i mit hovede lige nu...
    Uha, det lyder ikke sjovt at gå med den fornemmelse, få talt om det med ham så i ikke neder med at drive længere fra hinanden.

og ja følelserne påvirker i dén grad selvtilliden, følelsen af ikke at være tilstrækkelig, er forfærdelig...

• #33   15. dec 2010 Vi skændes efterhånden hver dag så han er klar over problemet.. det synger på sidste vers hvis ikke der sker noget positivt for jeg magter ikke et ulykkeligt forhold og en nyfødt baby

Gik hende lidt pusterum, måske bliver hun klar?

• #34   15. dec 2010 CNN måske snak med ham om det alligevel, nogle gange opfatter vi mænd ikke skænderier som deciderede problemer, da vi føler de er overstået når de er overstået :b

• MILF H
    MILF H Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #35   16. dec 2010 Anders: Øv, hvor trist - jeg føler virkelig med dig - det er hårdt at være forelsket, og det ikke er gengældt smiley Jeg håber, du trods alt får en god jul smiley

• #36   16. dec 2010 Skod tøs og så lige op til jul... DOH!

• #37   16. dec 2010 Ved hvordan du har det..

Min dame (som kommer fra polen) er blevet fyrret så hun tager hjem til polen igen her den 23. dec...
    Så ja en lorte jul kan vi 2 da blive enige om det bliver smiley

Lifes a bitch!

• #38   16. dec 2010 Lei.
    Kan hun ikke bare finde et andet job? smiley

• #39   17. dec 2010 Er ik lige jobs som der er allermest af her i dk for tiden..

Og da slet ik de jobs hun skal bruge..
    Så desværre nej.. Og mig i polen er et no go det har vi prøvet før..

• #40   18. dec 2010 Nanna - Tak.. Ja det er ikke ret sjovt for tiden. Når man har kendt en pige i et par måneder, og er blevet rigtig forelsket, og var sikker på at hun også var rigtig glad for mig. Vi har taget det stille og roligt, så kun noget kysseri og putte foran pejsen, og jeg har mødt hendes forældre, hun har mødt mine bedste venner.. og så 3 dage senere, får man at vide, at hun ikke føler noget for en.. dét gør sku rigtig ondt, og man føler sig dum og utiltrækkende...

lyder lidt mærkeligt at han kan blive sur over dét..? der er sku da ingen i den alder, der skal komme i nærheden af disse ting..! Håber i finder en løsning..

• #41   18. dec 2010 Det er satmer ikke sjovt sådan noget.. Men i det mindste er hun ærlig at sige det til dig og tør sige det face 2 face..
    Du skal nok finde dig en sød pige igen.. Tro mig.. For husk der er ikke kun en spand fuld men et helt land fuld.. smiley

Ønsker dig nu en god jul alligevel selvom det måske er lidt hårdt.

• #42   18. dec 2010 Carina - Nej det er bestemt ikke sjovt smiley
    Tak for de opmuntrene ord smiley Selvom det nu er lidt irriterende at alle siger "du finder jo en anden", det kan da godt værre, men det er jo hende her jeg er forelsket i...

Tak, god jul til dig også smiley

• #44   18. dec 2010 Kender det godt.. Havde det på samme måde med min eks..
    Efter min mening var han den eneste ene, men han kørte mig bare langt ned i et sort hul som så har resulteret i en depri..
    Men er ved at komme ovenpå igen takket værd min dejlige kæreste som jeg har nu.. smiley

Men ved godt det er irriterende at alle siger "du finder en anden" når man er helt skudt i den person der lige har knust ens hjerte.. Men det er jo sandt det folk siger.. smiley Der kommer altid en eller anden valsende forbi en som bare fanger ens blik igen.. smiley

• #46   18. dec 2010 lillelund - lige præcis.. det er netop det jeg har i øjeblikket efter 8mdrs helvedes forhold..

• #48   18. dec 2010 * Lillelund * - Jeg har gået og tænkt og tænkt her de sidste par dage, over de ting hun sagde, og jeg er kommet lidt i tvivl om det er mig der har overfortolket det hun sagde, eller om det bare er ønsketænkning, nu hvor jeg jo går og savner hende...
    Men har skrevet en mail til hende, som jeg håber hun svare på, på et tidspunkt. Kunne godt bruge at få en ordenlig samtale med hende, om alt det her. For jeg kørte ret hurtigt hjem i onsdags, da hun gjorde det forbi, da jeg var ret ked af det lige der, så der fik vi ik snakket så meget...

Carina - trist at høre, men kærlighed gør jo blind, og nogen gange kan man ikke helt genkende sig selv, når folk beskriver hvordan man har ændret sig, i den gode eller negative retning... Men godt at du er ved at komme ovenpå igen, så må det være en mand der vil dig det bedste smiley

Ja det gør der jo nok, ellers ville det da værer endnu mere trist, hvis man kun fik 1 chance hver...

• #50   18. dec 2010 Er også virkelig glad for ham..

Min eks var sådan en der hellere ville drikke sig i hegnet torsdag, fredag og lørdag end at bruge tid sammen med mig..
    Sankt Hans i år kaldte han mig for en luder i hans brandert som resulterede i at det gik i sort i mit hovede så jeg smadrede glasset i hans hoveddør med mit ben så jeg har et ar efter 24sting bag på det ben jeg er tusset på..
    1 mdr efter skred jeg fra ham fordi han sagde jeg var mindre værd end en hund..
    Og oven i det fandt jeg ud af at han var mig utro med en eller anden grim trunte der bliver kaldt for Dumbo pga. hendes ører..
    2mdr efter jeg skred fra ham skriver han at han elsker mig og vil have mig tilbage, og 2 dage efter det er han forlovet med den kost han var mig utro med..

Det er desværre først idag at jeg kan se at han var et svin overfor mig, men jeg er blevet den "erfarring" rigere nu og ved hvad jeg skal holde mig fra..
    Idag har jeg en skøn kæreste og en dejlig stedsøn.. smiley

• #52   18. dec 2010 * Lillelund * - Det var virkelig pænt sagt, tusinde tak.. det luner faktisk...
    Har lige læst din tekst i din profil, og tror da at du også er med på samme vogn..

• #53   18. dec 2010 lillelund - Kunne jeg godt forestille mig.. Men kærlighed gør blind.. Og desværre så jeg bare ikke hvilket svin han var før det var forsent..

• #54   18. dec 2010 Carina - puha, han lyder som en rigtig skidt "mand". hvis man ikke har respekt overfor sin elskede/samlever, så har man et seriøst problem, i mine øjne...
    Men ja, rigtig godt du har fundet din nuværende kæreste så smiley

• #55   18. dec 2010 Anders - Lige præcis.. smiley skulle bare have lyttet til min ene søster fra starten af.. smiley Men det er altid lettere at være bagklog.. smiley

• #57   18. dec 2010 Carina - Ja bagkloge er vi alle sammen. Ja nogen gange skal man lytte til hvad ens nærmeste siger, selvom det er stik modsat af hvordan man selv opfatter tingene...

Lillelund - Hehe, ja de gemmer sig godt de piger, de kommer ikke af sig selv.. træls med dine eks´er...

Nå men jeg vil smutte til køjs nu, ska arbejde 11-24 i morgen +/-...

Kommentér på:
Det var så dét... Av av av :(

Annonce