{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.885 visninger | Oprettet:

skype sex ha ha ha {{forumTopicSubject}}

Nu skal jeg lige ud med mit grineflip... Jeg sidder over skype og spiller HoN (heroes of newearth) men en rigtig god kammi.....

Vi slutter spillet af, han siger jeg går i seng ven.. fair nok.. kan hører han forlader computeren, men lukker ikke skype.....

hmm..

nå tænker ikke mere over den, og jeg hører lidt musik frem og tilbage...

pludselig kan jeg høre lidt lyde, og blir først bange for min søn er vågnet og græder .. smider mine hørebøffer render ind og kigger til ham....

han sover som en sten.... fack... hmm.. nå smider bøfferne på igen, og lydene kommer igen...

går ind i skype, fyrer input max op... ER DU GAL EN STØNNEN smiley ........

Jeg text'er min kammi, og skriver jeg elsker dig!!!!!!

så kommer afslutningen ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH

intet svar på beskeden... så skriver jeg : hold kæft du brøler

nå ... stadig intet svar.. smider en besked mere : "luk skype næste gang"

venter og venter.. what.. hvad sker der..

min kammi kommer over mod computeren med veninden, og så kommer den " Vil du eller skal jeg først på toilettet"

Så smider jeg en besked mere "forhandler i om hvem der skal først ud og skide?"

får intet svar.. ringer til min kammi, han tager den.. og siger Hey hvad så .. troede du sov..

mig: var det med vilje det der (smiler) :D?

zyl: Hvad? med vilje..... hva snakker du om

mig: hold nu kæft.. check lige dine sms...

Han læser og læser.. og siger ja ja hold nu kæft... den er god med dig...

Så sætter han sig foran pc'eren... zyl: WHAT... det løgn... så tager han mikrofonen FUCK DIG.. DU ER FANDME SYG I HOVEDET....

mig: Næste gang kan vi så ikke få webcamera på .... det lød ikke så tosset...

zyl: Ej 2 seks.. "Natasja.. han har hørt det hele"

Natasja : What... hvordan det..

Zyl: jeg har glemt at lukke computeren...

Flad af grin... Har hørt om telefon sex.. men det her... det slår sku det hele... =D Det er live stream for alle pengene....

Så kommer det næste når jeg skal til at kigge min ellers søde veninde i øjnene og holde grinet tilbage...

,

Men kæft det var god afslutning på dagen!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skype sex ha ha ha
  • #1   21. dec 2010 hehe xD

• #3   21. dec 2010 smiley

bare grin for det der er er maks go griner.... smiley

• #4   21. dec 2010 Jeg ringede ham op tidligere idag og sagde hva så kan vi gøre det der igen.. bare med kamera på? ...

Nu står jeg i den situation jeg mangler en ny ven, for jeg er en i mindretal...

• #6   21. dec 2010 dav pumpstardlux

• #8   21. dec 2010 david s -> hey you

• #9   21. dec 2010 hahahaha :D..:!!

• #11   21. dec 2010 Jens Lyn, du kan ikke se det sjove? Overhovedet? Slet ikke trække på smilebundet??? Det mindste??

Jeg synes satme det er en sjov historie!! smiley

• #12   21. dec 2010 hahah fuck hvor godt smiley

• #13   21. dec 2010 Man har det jo osse sjovt når man laver nytårspranks... Men.. Der er åbenbart nogen der vil mene det er babarisk og ude af tone at lave sådanne drengekneb i disse moderne tider... Vi sidder stadig med hjul telefonen og drejer alle tallene rundt når vi skal ringe rundt. og ikke kan have det sjovt på andres bekostning... Det er alderen der trykker! desværre ....

• #14   22. dec 2010 ha ha hvor fedt

• #15   22. dec 2010 Det bliver da endnu sjovere, når du ser ham næste gang hahahaha

• #16   22. dec 2010 Kristian T -> Det var en pinlig scene... og ret komisk. sjovt nok er der 100 andre mennesker der syntes det er sjovt, mon ikke det er dig den er gal med i sidste ende? ... Nu nævner du et link, det måske du kan anbefale? *vink vink* Du lyder ih og åh så voksen, men er det mig eller dig der stadig leger med plastik skydevåben?? og sidder og disser andre fordi at de ikke er gamle nok til at eje et plastik skydevåben-- come on din bongotromme, find på noget bedre end at spilde min tid, du ku lukke øjnene og lade være med at kigge på mit emne, dit hetz kan jeg bruge til 0 og en skid.... Du er mega tynd... Tynd som en pind, og om lidt folder jeg dig, og RYGER dig... ;0)

• #17   22. dec 2010 smiley

• peter m
    peter m Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 79
    #18   22. dec 2010 Christiano . haha godt sagt :b ellers grinern historie xD

• #19   22. dec 2010 Så vågnede du.... var det med en finger i røven, i tro om du var ring forlovet? ... come on... hvorfor have så ondt i røven ?? *vink vink* ... At du gider bruge tid og kræfter på at lade dig irretere over små ligegyldige ting kan kun få mig til at grine af dig... du er stemplet 4 good som klassens duks... Be honest with your self pal' ... is this really you??? ... spring dog ud af skabet og få det overstået.. Det vil jeg kun give dig street cred for, fremfor at prøve at være en smart dario, som du desværre ikke engang har kroppen eller udseendet til...

• #21   22. dec 2010 Kristian T -> Igen må jeg rette dig .... for regler har du jo intet kendskab til.. Min tatovering er IKKE ulovlig... dog er det som tatovør i danmark ulovligt at udføre arbejde på hænder / ansigt m.m ... Men flot don corleone.. Nu fik du for 3 gang vist hvor ufattelig dum du er ... wannabeen? undskyld hr.. For det første kender du ikke min baggrund.. jeg er græker.. for det andet.. så kan du ikke modsige dig nogen af de ting jeg har skrevet i de første kommentarer... Du gir mig 0 at arbejde med.. total talentløs flummeren adopteret intetvidende skabslurer som dig skal man fandme lede længe efter på de gule sider... Ærgeligt du er og forbliver Nr 2... Men Hey Joe... Nr 2 er altid den første taber.. så noget blev du 1st i ... sturt kram til DaJJJ

• #22   28. dec 2010 Kristian T - Hvorfor ødelægger du ALLE tråde med dit umulige ugyldige ligegyldige entydige blabble bare fordi du selv er bange for at få en tus?

- btw Christiano, god griner :> hva hedder din acc i HoN smiley

• #23   28. dec 2010 du skriver længere oppe at du er en ven i underskud. er det fordi han har droppet dig nu bare pga at du lavede lidt sjov med ham. fordi han glemte at logge af skype.

• #24   28. dec 2010 Levi S ... ha ha .. det var mere i sjov.. smiley men vi var lidt uvenner over det i et par dage.. smiley

• #25   30. dec 2010 Alle spiller HoN batman vidste du ikke det? smiley

Kommentér på:
skype sex ha ha ha

Annonce