{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  til piger
  • #1   15. feb 2011 Har hørt om nogen der helt er sprunget over det før.. Det kan også være fordi hun er netop er nervøs for at være gravid, det kan også udsætte det..

  • #2   15. feb 2011 At en graviditets test ikke er 100% korrekt.

  • #4   15. feb 2011 Skyldes formentlig stress, især tanken om at man måske er gravid kan udskyde menstruationen længe:)

  • #5   15. feb 2011 Nu skriver du VI tog en test, sådan fungere det desværre ik.. Måske fejlen stammer derfra smiley

    Sry couldent stop myself smiley


  • #6   15. feb 2011 hvis hun nu skulle være gravid er hun nok så tidligt henne at den ikke viser positiv endnu, men hvis den stadig ikke dukker op så prøv igen om en uges tid eller tag til læge.

  • #7   15. feb 2011 Lei

    God Humor smiley


  • #8   15. feb 2011 Det er altså fuldstændig normalt, at piger går over tiden, så der er intet at være nervøs for smiley
    Der er bare mange piger, som flipper helt ud, hvis de ikke får deres mens, som de plejer. Men hvis testen er negativ, så er der meget lille sandsynlighed for, at hun er gravid smiley


  • #9   15. feb 2011 at hun nok skal tage en test igen om en uges tid hvis det ikke er kommet. Det er ikke sikkert at der er nok graviditets hormon ikke kroppen endnu, til at måle det med en test.
    Det kan også være stress som andre skriver.
    Håber udfaldet bliver som i vil have det :o)


  • #10   15. feb 2011 ....-hun er ikke gravid. det udskyder sig fordi hun er bange for hun er gravid smiley

  • #11   15. feb 2011 overgangs alderen he he

  • #12   15. feb 2011 Hun skal gå til lægen.

    Mit bud ville være at hun ikke er gravid, men grundet nervøsitet, udsætter hendes krop hendes mens.

    MEN, hun KAN også være gravid, og skulle det ske, og I ikke ønsker at beholde barnet, er der ikke længe til de 12 uger.
    Så hun bør få en tid hos lægen, som kan tage en blodprøve og teste om hun har HCG i blodet..

    Man kan teste falsk negativ, men aldrig falsk positiv.


  • #13   15. feb 2011 min har altså lige været 3 uger forsinket og har testet på livet løs for kunne ikke forstå det.. men så indrømmede jeg at jeg var stresset og så er den kommet idag smiley
    Måske hun bare skulle slappe lidt af. der behøver ikke være noget galt og lægen gør nok heller ikke noget.. gjorde de heller ikke ved mig.. de kan jo ikke trylle vores mens frem


  • #14   15. feb 2011 der kan gå op til tre uger før man kan se om man er gravid, det bedste ville være at hun gik til lægen og blev tjekket, menustrationen kan også blive udskudt i fald af stress eller lignende..eller hvis hun tænker meget...det kan skyldes meget, men et besøg ved lægen kunne bestemt give mere klarhed..

  • #15   15. feb 2011 Jeg oplevede på et tidspunkt at min mens ik kom 2 gange, og det var fordi jeg var flyttet hjemmefra for først gang, så hvis der er sket nye ting i hendes liv, kan det også skyldes det. : )
    Men ja også stress


Kommentér på:
til piger

Annonce