1.301 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hvad skal jeg gøre? Hvad skal jeg gøre?

Hej alle, vil starte mer at sige at det er min venindes profil jeg skriver fra.

Til mit problem, jeg har haft noget med den her dreng i ca 1 og en halv månede. Jeg er dybt forelsket i ham. Vi har haft sex, flere gange, og dov laver vi ikke altid nogwt nåe vi er sammen.. så jeg tror ikke bare han udnytter mig. Jeg vil virkelig gerne have at det bliver officielt, fordi jeg har brændt ballerne så mange gange før når det ikke har været officielt.
Han er derimod blevet svigtet af nogen tidligere kærester, of er bange for det sker igen.
Men jeg vil jo bare have han skal blive min..
Kh Julie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre?
  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 122
    #1   28. mar 2011 tid..

• #2   28. mar 2011 bom bom... det lyder som en jeg kender... kyl ham ud smiley Hvis ikke han stoler på dig, kan du ikke bruge ham til en skid.. og var dælme blevet gal hvis jeg blev sammenlignet med en af hans ekskærester..

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 157
    #3   28. mar 2011 Du er helt sikker på du ikke hedder Amalie, her tænker jeg på :

At du har brændt "ballerne" så mange gange før smiley

• #4   28. mar 2011 Det er min iPhone der laver det om ;b
    *nallerne

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #5   28. mar 2011 Du har selv indledt til at det skal være rent sex, nu skal du jo så ikke trække noget ned over hovedet på ham, han har det sikkert fint kun med sex, hvorimod du har fortrudt, men du har lavet valget, lad ham gå, eller fortsæt med kun at have sex sammen.

• #6   28. mar 2011 Hvis ikke I laver andet sammen, end at knalde... Tja.. Så er der vel ikke mere i det end det..

• #7   28. mar 2011 men det gør vi. Det er sex med følelser fra begges side.
    Nogen gange er det svært at stå imod. Vi laver andet end at knalde-

• #8   28. mar 2011 tak!

• #9   28. mar 2011 Den tur har jeg været igennem nok gange, bare drop ham smiley Har aldrig oplevet der kom noget godt ud af .

• #10   28. mar 2011 Jeg har været vildt med den her fyr.. og vi laver ikke andet end at knalde... og det med følelser i ... efter blot 1.5 måneds forelskelse....

Kh ..... Kvaj ...

Kender du den sang med natasja.. Fie er min... lyt til den... og knap buksemanden din...

• #11   29. mar 2011 Jeg har jo aldrig sagt vi kun knalder.

• .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 119
    #12   29. mar 2011 Altså hvis du bange for han udnytter dig...
    stoler du jo ikke på manden? så hvorfor have sex med en man ikke stoler på for et første....
    og hvorfor ønske et forhold med en du ikke stoler på det sku da ikke en god start...
    som de andre siger med du har blevet udnyttet før når det ikke er officielt.. så ville jeg altså samle benene næste gang MINDST indtil det er officielt... og gerne os en del længere... det sig selv det går udover...

• #13   29. mar 2011 Okay.
    Jeg stoler på ham, men jeg er bare blevet svigtet før så jeg frygter det..

• .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 119
    #14   1. apr 2011 så lad være ind til du føler dig 100% sikker...

Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre?

Annonce