opmuntre til romantik?:) {{forumTopicSubject}}
Jeg har en super dejlig kæreste som jeg elsker rigtig højt
Men jeg er lidt en drenge pige og går op i biler og knallerter selv om det ikke er det der fylder mest så ved jeg en del om det.
Men jeg er som så mange piger romantiker og vil gerne engang imellem at han tog noget anden end jogging- og arbejds bukser på og måske lige satte håret måske enda komme med blomster.
Hvordan kan jeg opmuntre ham til at være lidt mere romantisk?
skal siges det ikke betyder det helt store for jeg elsker ham sku alligevel men det ville være rart engang imellem at blive behandlet lidt som en prinsesse:)
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 413
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 1.454
nov 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 26 Svar: 193
jan 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 96
"Skaaat, du må ikke tage det her som kritik eller noget - men jeg har gået og tænkt lidt... inderst inde er jeg lidt romantisk, så synes du ikke at det kunne være hygge hvis vi lavede lidt romantisk engang imellem?
Fx vi tog ud og spiste engang imellem, eller at vi lavede noget god mad, tændte et par stearinlys og måske endda gjorde os pæne i tøjet, bare for vores egnes skyld? - det synes jeg kunne være megahygge - og så kunne jeg jo tage en kort nederdel på ;)"
Sådan kunne du sige det... det lyder måske lidt plat i nogles øjne, men nu skrev jeg bare lige hvad jeg fandt på hurtigt
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.884
Nogle gør
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.884
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 413
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 26 Svar: 188
Er han ikke romantisk anlagt fra naturens side, så får du ham aldrig til at være det på en ægte måde, han vil side og være ved at kaste op pga underkastelse for kvindens krav og ønsker, og han sidder og ønsker at han var mange andre steder.
Inden du ser dig om har du så ændret din kæreste til en mand uden meninger, der bare følger trop på hva du siger, fordi så er du jo glad. Ergo så ender du med en mand der er under tøflen og en vatpik uden lige, og det er der ingen kvinder der vil ha i længden, hvilket betyder at i går fra hinanden...
Høre man nogensinde en kvinde spørge hvad manden faktisk ønsker???
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.870
Mht. blomster og den slags er det vel bare at fortælle ham at du synes det kunne være rart ind imellem.. Men nu tror jeg mest at det med blomster er noget kvinder har fundet på at mænd skal give dem i tide og utide, for jeg har aldrig kendt et hankønsvæsen, der gik op i den slags
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 26 Svar: 188
Jeg kan bestemt gi dig ret. især det med blomster osv.
Jeg vil dog sige, at når man har et beskidt job, og når man har fri har man et gammelt hus man skal rode lidt i, så er det ikke altid det er nemt at få tid til at gøre en masse. Men så længe man bare ikke glemmer hvad det vil sige at jokke i noget lidt pænt tøj og gøre lidt ud af sig selv, så går det os nok endda.
Man får det os godt med sig selv når man lige gør lidt, hvis hverdagen har været lidt "arbejdspræget"
opmuntre til romantik?:)