{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.181 visninger | Oprettet:

? Til fyrene {{forumTopicSubject}}

Inspireret af et andet indlæg hvor piger snakkede om vamsede fyre og six pac, med hvad de var til...

Så nu er jeg nysgerrig!
Hva er i til fyre, tykke, tynde, smalle, formede høje lave, store kasser, små kasser, stor røv, lille røv... Kom frem
Med det fyre, hvordan skal en kvinde være...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ? Til fyrene
  • #1   13. apr 2011 en pige med ekstra kg hist og her, gidder ikke de der knoglede pinde der ser ud som om de knækker når de fået et kram ^^
    altså der må godt være lidt mave smiley
    kasserne i mellem str men liger meget bare der ikke er kæmpe forskel på dem xD
    og røven ikke for xxL :P.
    men atdig med former og ikke bare cirkel rund eller pære formet ^^. og ikke højere end mig smiley

• #2   13. apr 2011 Den "overfladiske fyr" vil sige: Tynd, store kasser og en lille røv.

Alt dette er bare ikke særlig tiltrækkende hvis det indre ikke er der til at gøre det smukt.

Det ydre forandres med tiden, det gør det indre ogs, men slet ikke i samme stil, så find hellere en som har et smukt indre og det ydre må da gerne være der, men det skal bare ikke være alt.

Skulle jeg være total overfladisk ville jeg sige. Trænet, ikke sixpack og muskuløse, og en C-skål måske og en fast røv men former og ikke total flad. smiley

• #3   13. apr 2011 jeg vil sige altså udsendet kommer også i anden række smiley
    og en overvægtig pige kan sgu også flot smiley

• #5   13. apr 2011 Jeg er til alle slags.

Har haft høje, tykke, tynde, ingen patter, kæmpe patter, mini røv og ladeport, og jeg har sq tændt på dem allesammen...

Men må sige at min nuværende kæreste er min favorit

lille, store patter, lidt flæsk, medium røv og ja...mørke øjne som er meget frækt...

Så jeg er en allrounder:-)

• #6   13. apr 2011 vil helt klart hellere have en dame på 75-80kg end en på 50kg har været sammen med begge dele og kunne sku bedst lide dem med love handels:-)

• #7   13. apr 2011 jo og dem med lidt for mange kilo, der følger jo stort set altid nogle gode store patter med smiley me like

• #10   13. apr 2011 Personligheden og kemien er altafgørende for om jeg overhovedet gider at bruge min tid på pigen.

• #11   13. apr 2011 Men når jeg er i byen...kigger jeg sq kun på de uopnåelige...

Så er jeg sikker på at jeg ikke laver noget lort:-P

• #12   13. apr 2011 Hmm.. Som der er mange af de andre der skriver, så er udseenet ikke alt. Hvis hun ikke er sød og spændende og nede på jorden, kan hun være nok så smuk, jeg holder mig væk...

Men nu spørger du jo til udseenet, det er svært at komme med ét svar, men vil da forsøge: Jeg er nok mest til slanke piger, som dyrker sport eller bare går lidt i fitness, men helst ikke six-pack og muskuløs, det er usexet. Hun ska være lavere end mig. Brysterne og mumsen skal bare passe til resten af kroppen, hverken for stort eller for småt smiley

Men når alt kommer til alt, er kemien og gnisten altafgørende...

• #13   13. apr 2011 Haha Dennis, good one smiley

• #14   13. apr 2011 fræk og så skal hun være pik gal...! smiley

• #15   13. apr 2011 Bare hun er nymfoman!

Ej..

Jamen det skal vel passe sammen..
    Det jo ikke pænt med en mega tynd tøs også har hun kæmpe kasser og en lille røv..

Men for mig er det en med lidt ekstra kg et par pæne bryster som passer til kroppen og en medium røv smiley
    Men mest vigtigt er da at hun har et åbent sind og er snaksagelig og dejlig smiley

• #18   13. apr 2011 hun skal være små i hovede.. ellers kommer den ikke op!!
    også kal hun ikke være fed.. men hun må godt ja ha lidt extra... det er sku lige meget...

• #19   13. apr 2011 Ansigtet ska være kønt.. Et godt smil og nogle søde øjne..

Resten af kroppen ja.. Bare ikk overvægtig..
    Et håndtag at tage i og en sød mave gør ikk noget..
    Men der ska altså være over en b skål..
    Røven ska dog være fast.. Behøves ikk være lille bitte.. Men heller ikk kæmpe stor smiley

• #20   13. apr 2011 man er ikke overfladisk fordi at man er mere til det ene end til det andet, så ved man bare hva man vil have

• #21   13. apr 2011 lene - Ja det har du ret i, tror også at selvom man har en idé om hvad man gerne vil ha, så er de fleste nok villige til at gå på kompromis (hvordan det end staves ?) når de møder en sød pige og gnisten er der smiley

• #22   13. apr 2011 anders det har du ret i, intet slår det indre, men personligt ville jeg ikke kunne være sammen med en jeg ikke tænder på, selvom personen har den fedeste personlighed, udseende og indre går jo hånd i hånd...

tvivler på det er de fleste der vil gå med blinde briller for at kunne sidde med sin kæreste

• #23   14. apr 2011 lene - haha, nu skrev jeg jo også kompromis, og ikke opgivelse af samtlige kriterier, hehe smiley Selvfølgelig skal det ydre ogaå fange en, nu ved jeg ikke lige hvordan jeg skal formulere det, så det ikke lyder forkert. Men en "alm" køn pige kan meget hurtigt blive en super sexet sild, hvis personligheden er den "rigtige" og man lige får det rigtige blik, så ser man slet ikke de langbene modeller i baggrunden længere smiley
    hvis du forstår hvad jeg mener ? ved ik om det også gælder med omvendt køn ? smiley

• #25   14. apr 2011 Anders forstår dig godt skrev nu osse mest som joke hehe

Adnan velkommen til legeland

• dannie j
    dannie j Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
    #26   14. apr 2011 Altså jeg vil helt have en med et par ekstra kg og bryster og røv skal passe sammen altså det dur ikke hvis de har små bryst men en kæmpe røv og omvendt... Og det der med at de er så tynde at bare man ser på dem så knækker de.. det dur bare heller ikke, og hvis der ikke er noget at holde i er der ikke noget at ..... I smiley

• #27   15. apr 2011 hun skal have lidt ekstra kg. ikke nået der falder ud over nået men der skal være nået. Brysterne skal man kunne se, det skal ikke være så når man ligger håndfladen mod brystvorten så fingerne når ind på hendes brystkasse, der må godt være nået. røven skal passe til kroppen men ingen hænge baller.

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 106 Svar: 443
    #28   15. apr 2011 deres tænder de må heller have bøjle på ind skæve tænder det er bare for grimt. briller gør heller ikke noget da det tit er pænt og får kvinder til at se ekstra kloge ud

• #29   18. apr 2011 Anders har helt sikker fat i det rigtige, synes jeg! Jeg har det på samme måde, bare med fyre smiley

• #30   21. apr 2011 Giver også Anders ret...
    Har det lidt på samme måde, dog ser jeg helst "personligt" at have en Normal af bygning kæreste, el. spinkel... Men som Anders også skrev, Det rigtige smil, blik til en, kan gøre at de "langbenede flotte" piger, ikke kan samlignes med hende man har fået øjenkontakt med. Og næsten slet ikke er tilstede udover hende.

Kommentér på:
? Til fyrene

Annonce