skal jeg gi' slip? :( {{forumTopicSubject}}
Hej søde mennesker derude.
jeg kender den her special pige,en af en million og det er som om jeg af besæt af hende, vi kender ikke hinanden. for mig er det mere kærlighed ved første blik. jeg er ikke romantiker men hun får den side frem i mig hver gang jeg ser hende, hver gang hun går forbi, er hun den eneste, jeg tænker på og sådan har det altid været siden den dag jeg så hende måden hun går på, hendes smil, men ved ikke rigtig hvordan jeg skal begynd at snakke med hende, efter en af min kammerat han var stiv til en fest og sagde alt mulig pis om mig det kan godt ske han var fuld men det gi'r ham ikke ret til det og jeg er så bange for at snakke med hende for tror hun afviser mig.
og jeg siger ikke at jeg er fuldkommen for der ingen mennesker her på jorden der er, men vil bare gerne ha' at hun selv finder ude af hvis der er et eller andet med mig istedet for at hun høre det fra en kammerat..
nogle forslag KUN! seriøse svar
på forhold tak
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 366
Det værste der kan ske er et 'nej'.
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 770
Det andet pjat får du aldrig noget ud af...
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 54
hva er der med navnet?
1 Møj' frækFyr på 59 !
ja det tænker jeg også virkelig meget på
Hans K J
havd er det andet pjat?
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 79
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 54
det lettere sagt end gjort
svænnebanan:
det lyder som en god ordsprog du har, lad håbe at dne kommer til at gi' en god resultet
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 366
OG NOS' DIG SÅ OP!
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 216
mar 2011
Følger: 1 Svar: 62
En god måde at fange hendes opmærksomhed på er ved en lejlighed at sige du vil gøre et eller andet skørt og så følge op på det. Det gør ikk noget det er lidt ved siden af hvad der er normen og er lidt småskørt, men hvis du så reelt gør det du siger, så viser du for hende at du står ved dit ord, du er ligeglad hvad andre tænker og samtidig virker du også lidt interessant.
Nu har du så allerede et samtale emne hvis hun skulle henvende sig til dig efterfølgende, eller endnu bedre hvis du henvender dig til hende.
Kommer i til at debatere et emne, så tag en holdning der måske også er lidt ved siden af de andres og stå ved den, det gør intet at den godt kan forarge lidt, men hold ved den for det gør at du skiller dig ud fra mængden og samtidig viser det at du ikke bare sån bukker under for andres meninger og holdninger, det viser du er en stærk person (hvilket en del kvinder også kan li') og igen giver det et samtale emne at starte ud med.
Lige nu kæmper jeg for at få kvinden i mit liv, hun er super skøn, og kan ikke stop med at tænke på hende. men det jeg gør for at skille mig ud er netop det overstående uden at overdrive, og da vi taler meget åbent og hvad vi føler er jeg gået fra at kun kunne være en ven, til at være sød charmerende og interessant, og nu afviser hun mig ikke med "kun venner" længere
Så jeg siger go for it!
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 79
Hvis du ikke er interesseret i at tage nogen chancer, så kan jeg satme love dig for hun ikke vender blikket din vej. De fleste piger synes sku det er frækt nok, når en dreng godt tør kontakt, fordi han kender sin egen værdi godt nok i forvejen.
Det er pisse let - 50/50, og du kan helt selv vælge. Men hvis du ikke kan åbne munden i nærheden af hende, så får du hende ikke. Simple as that
apr 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 398
Man høre nok det her tit, men der er sku mange søde piger hvis du tag en weekend i byen
skal jeg gi' slip? :(