Hjælp til at få x kæresten tilbage ? {{forumTopicSubject}}
Hej BB.
Min eks kæreste smuttede med en anden tilbage i September.. Hun fandt ham og det vidste jeg godt men så begyndte hun at kunne lide og begge, så det blev sådan noget frem og tlbage, men så valgte hun ham til sidst. Vi snakkede ikke det halve år der så nu er gået. Men nu er vi begndt og snakkes og ses lidt igen, og hun kommer stadig sammen med ham... Men nu kan jeg mærke jeg er begyndt at kunne lide hende igen, osv? og jeg vil sindsygt gerne have hende tilbage. Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre :S? Jeg er bange for hun stadig har alt det gemt i sig fra dengang vi var uvenner og alt det, og hun aldrig vil stole og være kæreste med mig igen... Men jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an? Er der nogle herinde der har en ide/en løbeplan for hvordan man kan gribe det an og få hendes hjerte tilbage?
Tak for hjælpen.
dumme kommentare frabedes..
A M
dec 2008
Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 96
apr 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 110
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 36 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.122
Kan godt være du stadig ha følelser for hende. Men vil du kunne holde til det hvis hun gør det igen?
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 125
feb 2011
Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 212
Du er altså kun 17 år, der er nok noget andet end den brugte x ..
Og hvis hun var den rigtige, var hun ikke skredet fra dig..
apr 2007
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 483
- Det BEDSTE du kan gøre er at mande dig op og så skære trådene over og gå videre med dit liv.
Find en SØD pige der sætter pris på dig og ikke ser dig som SECOND CHOICE!
nov 2007
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 24 Svar: 59
Gentlemanden S - hvis du endelig skal spille op så lær i det mindste at stave rigtigt! Videre *
nov 2007
nov 2007
apr 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 398
"Kærlighed og Forhold"
Godt nok er det Baboom, men der ville ligesom ikke være sådan et emne hvis folk ikke kunne spørge andre folk her inde om sådan noget her? Så personligt synes jeg ærlig talt du skal pakke "vatpik" ordet væk og prøve læse hvad han skrev på anden sidste linje...
A M - Synes dog det et perfekt Link Lars H, har haft givet til dig, prøv spørg der inde, da der nok er mange flere der inde som har prøvet det samme. Men har selv haft følelser for en x, dog er jeg meget standhaftig og ville aldrig gå tilbage til en x, hvis hun har gjort det som din x har haft gjort... Det ville ikke ende godt, i hvert fald ikke i de fleste tilfælde. Men ja, det er noget rod når man stadig føler en masse, så det somrel nemmere sagt end gjort.
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 133
Hvis du er begyndt at kunen lide hende IGEN, er du før kommet over hende, ved godt det kan være svært, men tror det bedste vil være at komme videre igen uden hende, for det lyder som om hun kun fucker med dig..
Tror godt du kan regne med at der er meget af hendes "gamle-jeg" tilbage i hende, så det bliver vidst næppe bedre..
OP PÅ HESTEN IGEN !
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 133
Hjælp til at få x kæresten tilbage ?