Hvordan får vi gang i det igen? {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg skriver her, da jeg godt kunne bruge et råd fra nogle udenforstående mennesker, og jeg håber på en nogenlunde seriøs debat
Sagen er den at det føles som om min kæreste og jeg er ved at glide fra hinanden. Vi har været sammen i 3½ år, og har det seneste år boet i hver vores ende af landet, hvilket har vist sig at være ualmindeligt hårdt, især for mig! Han arbejder i Jylland, og jeg studerer i København. Mit studie kræver utroligt meget af mig (bruger +50 timer pr uge), og overskud er der ikke meget af, hvilket er begyndt at gå ud over vores forhold. Jeg bliver "stresset" over at skulle se ham i weekenderne, fordi det betyder jeg ikke kan læse så meget som jeg egentlig burde, min lyst til sex er dalende, og har nu nået et lavpunkt.
Han er ikke jordens mest romantiske fyr, men en rigtig god mand, der er ikke noget at sætte en finger på!
Han er 26, og jeg er 23.
Vi elsker hinanden rigtig meget, men hvis ikke snart jeg får noget mere glæde ind i forholdet frygter jeg det ikke kan holde i længden. Er der nogen derude med et godt råd til hvordan man får gnisten tilbage? Det kan både være ting man kan lave hjemme i lejligheden, udflugter o.a., alt er mere end velkomment
På forhånd tak
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.404
så simpelt er det virkeligt!
Efter hvad jeg kan se så har du allerede valgt dig selv. så hvad er der enlig at diskutere ?
mar 2007
Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 60 Svar: 595
jun 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
Michael H: Tak for den lille film, den var faktisk rigtig sød.. Den får han også lige lov at se imorgen når han kommer over
Camilla S: Nej vores situationer kan ikke lige sammenlignes, men hvis der skulle komme nogle råd her du kan bruge, så synes jeg bestemt du skal gøre det..
aug 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 10
jeg vil sige at du har taget dit vald du har valgt skole frem for ham var jeg i hans sko var jeg godt nok allerede smuttet fra dig
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 60 Svar: 595
Her brugte vi en weekend sammen på comwell for at få hinanden tilbage
mar 2007
Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
aug 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 10
jun 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 22 Emner: 92 Svar: 1.823
Men her i begyndelsen af sommeren har vi siddet på havnekrogen, taget ud og spise og bare den slags vi gjorde næsten hver weekend i begyndelsen af forholdet, det har været skønt og taget en lidt tilbage til dengang vi fandt hinanden og hvorfor vi faldt for hinanden...
Hvad lavede i af ting sammen de første måneder af jeres forhold??
jan 2007
Følger: 2 Emner: 24 Svar: 139
Hvordan får vi gang i det igen?