2.479 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

bi sexuel bi sexuel

Hej til jer alle.....Kunne godt tænke mig at høre hvad i syntes om fyre som er bisexuelle....nogle mener det er ulækkert at de kan " være sammen med andre mænd"... men hvorfor egntlig det ?? vi syntes jo netop at bisexuelle piger er ret frækt....

Kunne godt tænle mig at høre JERES mening... og da osse gerne hvis nogleaf jer har efaringen.......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bi sexuel
  • #3   10. jun 2011 Ville nok heller aldrig kunne. Jeg ville tænke - "Hvor har han mon dyppet den sidst?" oO

• #4   10. jun 2011 jeg synes at man bør vælge side....

• #5   10. jun 2011 For mig er det sku lige meget hvad men er til.
    Bare det er godt for begge parter. Så kan man sku kalde det lige hvad man vil.

• #6   10. jun 2011 Jeg synes det er gay.

• #7   10. jun 2011 Jeg synes de skal have lov til at være, hvad de nu end vil. Jeg ville bare aldrig selv, være sammen med en.

• #8   10. jun 2011 Biseksuelle mænd er simpelthen for klamt. Sport i 2éren kan ikke gøres normalt selvom, der også er en kvinde indblandet.

Puhaaaaeee

• #9   10. jun 2011 Eftersom jeg selv går begge veje så har jeg det helt fint med mænd også gør det.. Ville også sagtens kunne have et forhold til en bisexuel mand..

• #10   10. jun 2011 Mobiler !

Præcis.. Jeg kan sgu ikke være mere enig, det er jo bare et eller andet modefænomen, min X kærestes lillebror har en veninde på 14 år, selv hun gjalder op om at hun er åh så biseksuel, og man tænker bare "nej du er ikke biseksuel, du er bare en forvirret teenagepige"

• #11   10. jun 2011 mmmm . kuffert guffere.

• #12   10. jun 2011 Mobiler - Jeg giver dig helt ret!! Det ER et modefænomen for mange!!

Alt for mange unge piger himler op omkring de er bisexuelle, bare fordi de har kysset en pige eller 5 i byen..

Selv har jeg været til begge veje før jeg egentlig anede der var noget der hed bisexualitet..
    Har ikke været mere end 13 år gammel da det gik op for mig jeg pludselig var tiltrukket af en pige.. Kan stadig huske hendes navn.. smiley
    Tænkte nu ikke videre over det, men det undrede mig selvfølgelig hvad der skete for mig selv der..
    Først 3 år senere går det op for mig da jeg møder en pige der har det på samme måde.. Fra jeg var 16 til jeg var 19 år havde vi et forhold..

På trods af jeg har en mand som kæreste nu, så er der stadig en pige der spiller inde i hovedet.. Og han kender ikke til min sexualitet og aner ikke hvordan eller om jeg bør sige det..
    Netop fordi det er et modefænomen frygter jeg at det blot bliver fejet væk med den undskyldning..

• DM B
    DM B Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 48
    #13   10. jun 2011 Pige/kvinde - er Hetro iorden, er lesbisk iorden, Biseksuel IORDEN

Fyr/mand - er Hetro iorden, er Homo Iorden, Biseksuel IORDEN

vi skal alle fucking være her. om man så er til det ene eller andet.. brug gummi eller anden form for beskyttelse, SÆBEN ER SKU OPFUNDET.

Bare husk at det er ikke alle som kan lide eller er til det ovennævnte tænk over det..

• #14   11. jun 2011 DENNIS B............kunne ikke have sagt det bedre selv......:-)

• #15   14. jun 2011 Altså, jeg kan synes nu det er ganske frækt hvis to pæne fyrer snaver - ligeså vel som to pæne piger.
    Har selv været sammen med en biseksuel - intet problem der.

Kommentér på:
bi sexuel

Annonce