{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gravid el. ej
  • sanne c
    sanne c Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 25
    #1   15. sep 2007 Til lægen og blive tjekket og det er med det vuns!

• steffen j
    steffen j Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 66
    #2   15. sep 2007 HAHA Du har Klamme Ydia XD

• #3   15. sep 2007 steffen J - Virkelig sjov bemærkning.. idiot !

• #4   15. sep 2007 line. hvis du har 50kr. ville jeg smutte ned på apoteket og købe en gravilitets test. og se hva den siger. også ville jeg ringe til lægen mandag morgen, og be om at blive tjekkede for kønssygedomme. dette gør IKKE ondt.
    Men så er du på den sikre side.!
    Ingen her inde er i stand til at sige om du er gravid, om der er en kønssygedom, eller om din mens bare er udskudt.!
    smiley du kan skrive pm hvis du har brug for at snakke..!
    Der kommer så mange useriøse henvendelser her inde.! smiley

• steffen j
    steffen j Tilmeldt:
    aug 2007

#5   15. sep 2007 Peter.. Hallo seriøst, hun kunne da fanme ringe til en læge og/eller købe en test.., eller bare evt. huske at besyktte sig selv, sku da hende der er en idiot XD

• #6   15. sep 2007 som der står i andet inløg, sprang kondomet. og dette er der INTET man kan beskytte sig imod steffen J

• #7   15. sep 2007 steffen J - Og det gør din kommentar relavant ? Tøsen er jo ked af det, så du hjælper jo ikke ligefrem..

• steffen j
    steffen j Tilmeldt:
    aug 2007

#8   15. sep 2007 Louise, ja så skynder man sig ned efter en fortrydelse pille, og hvis man begynder at få ondt eller der kommer mærkelig lugt udflådt, som for det meste er tegn på svamp eller Klamydia.. og hvis man får det tager an til læge, der får man et recep på nogen piller, og får taget en gravitets test Gratis, hvis man ikke er på p-piller...

hallo hvor svært kan det være at tænke selv engang imellem?

• steffen j
    steffen j Tilmeldt:
    aug 2007

#9   15. sep 2007 Peter.. seriøst hun må da bruge hendes hovede og tænke hmm det er nok smartes at tage til læge, men i stedet tænker hun nej bedre at spørge på baboom, for de ved mere end en læge.. seriøst man må da gerne bruge det man har mellem ørene

• #10   15. sep 2007 Line M : nu skal du jo også huske, at bekymringer og stress, hvilket jo ikke kan undgås at få/have, når man går med tanken om at være gravid eller ej, også kan forsinke ens mens.

Det gule udflåd kunne tyde på, at mensen er på vej..!
    Men jeg ville tage til gyn. og få undersøgt for sygdomme.. kunne jo være en infektion af en slags.

Men ligemeget hvad, få købt en test og få sikkerhed..!

• #11   15. sep 2007 du virker til at være ret ligeglad, siden du ikke bare blev testet sidste gang du spurgte..

• #12   18. sep 2007 Hej Line
    Det skal nok komme, hvis du har gjort som beskrevet! Når du ikke har styr på hvornår det skal komme kan der godt gå længere end 6 dage;) Du har først grund til bekymring, hvis det ikke er kommet efter 3-4 uger. Det er et helvede at vente jeg ved det kun alt for godt! Da jeg tog pillen, vidste jeg at der var mindst 2 uger til min mens.

Så i fremtiden skulle du prøve at sætte en lille prik i din skolekalender eller hvad du nu har, så du kan følge med i cyklussen. Det er rigtig rart at kunne forudse.

OG så er det helt almindeligt at få det meget dårligt efter man har taget sådan en pille;)

Kommentér på:
gravid el. ej

Annonce