2.971 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

kasper .
kasper .
Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653

blevet mere følsom (sex) blevet mere følsom (sex)

Hejsa,

har været sammen med min kæreste i snart 8 måneder nu og det virker som om jeg er blevet mere følsom når vi knalder, altså kan mærke det meget mere og kommer derfor hurtigere.. havde endeligt regnet med det gik den anden vej.. :S vi knalder en del (3-5) gange om ugen eller noget i den stil, så det ikke fordi der går længe imellem..

Vi har super sex sammen, men ville gerne bedre kunne styrer hvornår jeg kommer så jeg kan holde noget længere..

Nogle gode forslag? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blevet mere følsom (sex)
  • #1   23. jun 2011 Træn pikmusklen smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#2   23. jun 2011 du sku nød til at være mere specifik haha.. snakker du knibe øvelser eller was?

• #3   23. jun 2011 Bare hiv i banditten, også hold det inde smiley

• #4   23. jun 2011 Det er en muskel du også bruger til at holde pis inde, hvis du skal pisse ;D PC musklen hedder den, og bare google lidt på det, så finder du ud af det smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#5   23. jun 2011 @Morten, ved siden af sexen så river jeg riligt i banditen, holder det måske ikke inde, måske det skulle prøves..

@mike, har jeg godt hørt lidt om, må google det lidt smiley

• #6   23. jun 2011 Det virker i hvert fald for mig! så mon ikke det også gør for dig smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#7   23. jun 2011 kunne jeg da håbe.. smiley lidt privat måske, men når du holder det tilbage, får du så stadigvæk orgasmen? bare uden at komme

• #8   23. jun 2011 nej det gør man ik

• #9   23. jun 2011 HAHA

Okay nu skal du spørge dig selv om en ting smiley nyder du det når i har sex ? eller er det bare noget der skal overståes ?

har haft samme problem med alle de kærester jeg har, grunden til dette er at efter forelskelsen ligger sig, ja så går det mandelige hormon op i dig, derfor kommer du hurtigere for nu handler det mere om at sprede din sæd smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#10   23. jun 2011 @super K

tror mig, nyder det fuldt ud smiley og vi er stadigvæk som nyforelsket, så tvivler på det er der problemet ligger.. altså hvis jeg ikke har lyst til sex, så kan vi begge 2 mærke det.. men det er så også kun sket en enkel eller 2 gange på de knap 8 måneder

• #11   23. jun 2011 der tar du fejl andreas b, man kan godt få orgasmen og holde det inde, og så fortsætte smiley det er hårdt at gøre, no shit, men det kan man godt smiley

• #12   23. jun 2011 NÅ for helvede da smiley

Så nevermind min kommentar smiley så bliver du jo bare alt for ophidset smiley

prøv at stoppe lidt også kys og kæl, gør det langsommere i et stykke tid smiley det plejer at virke for mig når jeg bliver for ivrig hehe

• #13   23. jun 2011 Man får helt lyst til sex nu:) en pige der er ledig..
    haha

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#14   24. jun 2011 @super K,

hehe no harm done smiley "problemet" er bare nu at hun er blevet helt vild med at, tja lige ud sagt, kneppe mig, og lad os bare sige, det gør hun godt smiley så er nød til at trække mig ud ellers kommer jeg inden for hvad.. 15-20 sekunder, det hun gør rammer bare plet!

• #15   24. jun 2011 Så hun sidder oven på dig ?

Så er det jo derfor smiley en mand tænder jo rimelig meget på hvad han kan se, os derfor vi er så pat og røv fikseret haha smiley

nå men prøv at forklare det for hende INDEN i starter smiley bare sig at du synes det er hammer godt det hun laver men at du altså gerne vil have oplevelsen til at være lidt længere smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#16   24. jun 2011 nej, det er missionær hvor jeg "står" helt stille og hun så går crazy med hofterne smiley hun ved godt det tænder mig helt vildt og det rammer plet, og hun ved også godt jeg kommer hurtigt af det, men hun kan også få den sygeste orgasme af det, men kan godt blive små irriteret når jeg trækker mig ud for ikke at komme

• #18   24. jun 2011 Hvorfor ikk bare komme hurtigt vente 5 minutter og så du vel klar igen til en ny omgang ? - Har hørt at fyren holder længere anden gang ;D

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#19   24. jun 2011 @Mimmi,
    det troede jeg godt nok også det ville.. så det overrasker mig sku lidt smiley

@Louise,
    det skifter lidt om jeg holder længere anden gang, kommer lidt an på hvor tændt jeg er smiley og så skal der bare lidt mere til at blive stiv anden gang, og det ved kæresten vist ikke.. men kunne jeg selvfølgeligt foreslå hende smiley

• #20   24. jun 2011 Arh så svært kan det vel heller ikk være at blive stiv igen , kæl lidt videre efter første gang så skulle der da ikk gå længere end 5-10 minutter smiley

• #21   24. jun 2011 Louise .

Kæl videre??? efter udløsning, så skal der sku da soves... Kvinder nu til dags.

• #22   24. jun 2011 Hvis han kommer efter 15-20 sekunder så der da ikk meget ved det. Jeg ville næsten forvente en tur til så . Og ska man sove efter sex?? du knalder måske kun om aftenen , lyder da os lidt kedeligt

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#23   24. jun 2011 det mere at få kæresten med på at kæle videre, måske heller ikke så fedt hvis jeg kommer oppe i hende uden gummi på hehe.. men nu kommer jeg jo også kun efter 20 sekunder hvis hun gør på den ene måde, altså når jeg ikke selv har kontrollen.. styrer jeg showet, kan jeg jo sagtens holde meget længere, for så kan jeg nå at stoppe i tide.. så at sige smiley

det sku sjældent vi bare ligger os til at sove efter sex hehe

• #24   24. jun 2011 vil HUN ikke kæle videre?? det lyder underligt. Det da super huggeligt at ligge og nusse lidt bagefter .
    - Du kunne jo så os la vær med at komme i hende smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#25   24. jun 2011 jo kæle som i ligge og putte, men ikke kæle som i forsøge at få mig stiv igen.. hehe, samme ord to betydninger smiley
    det kunne jeg jo.. smiley

der er i hvert fald lidt der kan prøves af

• #26   24. jun 2011 Held og lykke smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#27   24. jun 2011 jo tak smiley

• Tonni S
    Tonni S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 96
    #28   27. jun 2011 du er bare begyndt at slappe af i forholdet... det er naturligt... det er mentalt smiley

Kommentér på:
blevet mere følsom (sex)

Annonce