4.387 visninger
|
Oprettet:
gave til kæresten (20 år) {{forumTopicSubject}}
i må hjælpe mig drenge og piger...
min kæreste fylder 20 på fredag og kan ski ikke finde ud af hvad jeg skal købe til hende, da hun ikke rigtig har nogle ønsker?
sidste år fik hun et gavekort til massage og velvære, så det skal det jo så ikke være.
skal ikke være gavekort og heller ikke smykker.
og PLEASE lad nu vær med at skriv at jeg skal købe en stor neger dildo eller andet pjat tak
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 407
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 21 Svar: 167
Rasmus - Ikke rigtig andet end hun godt kan li at male. dog har hun alt hvad hun skal bruge til det
maj 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 150
giv hende en overraskelse.
noget som hun måske ikke venter.
Der findes de der oplevelses pakker i bilka og føtex.
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 569
jan 2007
Marc - lækker hjemmeside vil jeg da lige checke ud
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 423
selv hvis du køber forkert er de glade.
maj 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 150
hvis hun er sådan en rigtig pige pige og prisen er ligegyldig så har jeg et forslag.
start dagen med morgenmad på senge, skriv et kort hvor du skriver at hun skal gå på en skønhedssallon, der får hun en behandling, og make up på. i sallonen er der endnu et kort hvor der står hun skal hen i en tøjbutik, der skal hun vælge noget flot til senere . du kan evt. have en personligshopper eller sådan noget. senere kan hun tage til frisøren. om aften tager i ud og spiser, bagefter i bio, ser solnedgangen eller noget i den stil. det kan også laves i en anden rækkefølge.
undskyld hvis det er lidt rodet, det blev bare lige kastet ned.
apr 2009
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
apr 2009
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 407
aug 2007
Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
Til gengæld virkede det D&G ur hun fik perfekt, det var måske også lidt specielt, da vi købte det sammen i Venedi, hvor hun næsten blev rørt til tåre (siger ikke så lidt, for det er meget sjældent min kæreste græder hehe)
Men ellers som "Frk smed" skriver.. nogle fede sko, der kan det ikke gå helt galt, slet ikke hvis der er det rigtige mærke på så løb hendes sko samling igennem og find ud af hvad mærker hun godt kan lig og så er det ellers ud og lede
jan 2007
Du har da seriøst ikke noget liv siden du skal kommentere det lort??
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 880
gave til kæresten (20 år)