{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.524 visninger | Oprettet:

Kærligheds problemer!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for nogen seriøse svar ang. det her!

Jeg har lige været i forhold med min ekskæreste i et godt stykke tid. Men har fået mig et nyt job hvor at en af kollegaerne har set min ekskæreste for 2 år siden, men de har ikke haft noget sammen bare flirtet lidt uden sex osv.

Men mit problem er bare at hvergang hun ser mig, spørg hun ind til min eks og jeg, og hun ved godt vi ikke er sammen længere, men så her idag så kommer jeg derud også fortæller hun mig at hun har set min eks + 1 ven og 3 tøser i byen igår, og han er normalt ikke en byturs-menneske!
Så i min verden lyder det helt ved siden af!

Jeg har snakket med folk, som kender ham og hans bedste ven, som fortæller hvad de har lavet igår. Som tyder på de ikke var nogen steder :s

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro? Men hælder mest til at det er en løgnhistorie fra hende min kollegas side, for at lave splid og problemer imellem os?

Hvad skal jeg gøre? Jeg vil egentlig også bare gerne komme over ham og videre men det er skide svært..

Ja, someone help me!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kærligheds problemer!!
  • #1   5. aug 2011 lad det ikke irritere dig da det lyder som om det er lort! men det kan vi være 500 mennesker her der siger til dig uden det virker.. det er ALTID hårdt med eks kærester og alt det gøgl der, ikk tag det så tungt, hyg dig hvis du er klar til det og tag det hele med ro smiley

• #2   5. aug 2011 Bare ignorer det.

• #3   5. aug 2011 Jeg ville nok ikke tage det så tungt, eftersom hans venner siger de ikke var i byen smiley

Og hende den anden, lyder da til stadig at være interesseret i ham - så er man nok lidt mere tilbøjelig til at lyve og skabe problemer smiley

• #4   5. aug 2011 han må vel gøre hvad han vil, han er jo ikke sammen med nogen, sådan som jeg forstår det smiley

• #5   5. aug 2011 Tænker lidt..hvorfor er det overhovedet er problem ?

i er ikke sammen - ergo manden må gøre hvad han vil..

Kom dog videre og skid hul i hvad blondi på arbejdet siger..i er der ikke for at sludre tøsesnak, men for at arbejde smiley

• #6   5. aug 2011 Præcis, men synes bare det er total utroligt at man skal ødelægge SÅ meget for en anden.. Mon om det er fordi hun måske ønsker ham igen selvom hun har en kæreste nu?

• #7   5. aug 2011 Vi slog op i mandags og jeg ved han stadig elsker mig, og ikke så nemt kommer videre.. Men man må godt have bare en smule respekt!

• #8   5. aug 2011 Er ret sikker på det er derfor hun opføre sig som en kælling og nager i dit privatliv smiley

• #9   5. aug 2011 Jules - du ved jo ikke hvad manden tænker..hvorfor skulle han vise dig respekt når i er gået fra hinanden ? i har intet med hinanden at gøre nu..ergo manden må gøre hvad han vil, og det skal du ikke blande dig i jo..

Det lyder til at du tænker for meget over tingene

• #10   5. aug 2011 til jer der skriver hvad gør det osv, i har vidst ikke prøvet at miste en god kæreste..

• #11   5. aug 2011 Det er fordi at han fortæller folk at han stadig elsker mig og savner mig? :S

• #12   5. aug 2011 så skal du vel ikke ha vores hjæl ptil at finde ud af hvad det betyder, hvis en fyr fortæller omverdenen at han er vild med en bestemt pige så er det sku fordi der er noget i det..

• #13   5. aug 2011 Jaa, men det er mere et råd ang. hende min kollega og at komme videre.

• #14   5. aug 2011 din kollega lyder som typen man ikke gider se / høre på fordi hver 2. ord hun siger er løgn og du skal da klart tage en føler på ham din eks og se om der stadig er noget, brug en aften / nat med ham så finder du hurtigt ud af det..

• #15   5. aug 2011 Det nytter ikke noget at tilbringe tid sammen med ham, for vi er jo gået fra hinanden og vi skal jo ikke være sammen mere, men vi har jo stadig følelser for hinanden, hvilket er meget naturligt når vi har/er glade for hinanden

• Thomas -
    Thomas - Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #16   5. aug 2011 Sådan er det at have kærestesorger.. Man er hele tiden obs på hvad den anden laver og hvem han/hun er sammen med og tror hele tiden det værste.
    Jeg tror din kollega bare ikke har nogen situationsfornemmelse og at du måske misforstår hende. Uanset hvad, så, som du selv siger, skal i ikke være sammen mere. Og det tar gudhjælpemig noget tid at komme over.. Hvis ikke det gjorde det havde i heller ikke haft følelser for hinanden.

Nogen gange er det nemmere at komme over en eks ved at være sammen med andre, uden at det betyder der er en masse i det.

• #17   5. aug 2011 hvorfor gå op i det når det er din eks ? hvis dig og din eks bare er venner så få hende til at indse det (: længere bør den ikke være kære JULES smiley

• sara l
    sara l Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 4
    #20   8. aug 2011 altså bare fordi han er i byen er det jo ikke sikkert det betyder noget. alle har brugfor at hygge sig med sine venner og veninder en gang i mellem smiley men hvis han er din x og der ikke er en chance for jer mere så lad hver at fokuser på hvad han gør og ikke gør. ved det svært med lyder som om du fokusere for meget på det når du siger du har spurgt folk hvad de lavede og alt muligt. dette hjælper dig ikke videre. for i bund og grund er det jo ligemeget hvad han laver hvis du bare skal videre.

• #21   10. aug 2011 Killed by death, fordi jeg stadig har følelser for ham og omvendt men det er begyndt at flyde mere og mere ud..

Kommentér på:
Kærligheds problemer!!

Annonce