{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.519 visninger | Oprettet:

Kønssygdomme.. {{forumTopicSubject}}

Ey.. Til start.. Jeg er en dreng på 19, som er godt aktiv, lad os sige det sådan. Jeg ville høre hvor mange forskellige kønssygdomme der er? :S som er forholdsvis nemme at "komme af med" igen, om man vil? håber der er nogle der er behjælpelige.. det fordi jeg havde hygget mig med en jeg har rimeligt meget kørende med.. hun havde intet sagt om noget overhovedet, og vi havde gjort det.. imorges startede det så med at klø i urinrøret :S Jeg blev vildt bange!!! det er så det eneste tegn jeg har haft på noget, men det er sku spooky nok! :S Jeg ville bare høre om hvor mange ting man kan få, udover Klamydia..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kønssygdomme..
  • #1   9. aug 2011 Hiv og aids

• #3   9. aug 2011 er godt aktiv, lad os sige det sådan.

Haha ......

• #4   9. aug 2011 http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=5057

Sorry, men sådan noget er alm. viden smiley

• #5   9. aug 2011 På det område kender jeg kun Klamydia, for det har jeg haft én gang før Simone.. Hiv og Aids, kan man vel ikke helbredes fra?

• #7   9. aug 2011 Han har da ikke nævnt hvem han fik det fra?

• #8   9. aug 2011 Hvis du er i tvivl om sygdommene så tryk på det, så du kan læse mere om det smiley

Altså i det link jeg sendte.

• #9   9. aug 2011 Yeah, men skal også bestille tid til lægen imorgen!! jeg render ikke rundt med det en dag mere!!

• #10   9. aug 2011 kan godt lide du siger du skal bestille tid imorgen fordi du ikke gider det en dag mere.. men der er garanteret 3-7 dages ventetid hos lægen pga ferier osv smiley

• #11   9. aug 2011 Hos drenge er det især svært at se om man sku have klamydia infektion - for ikke at snakke om piger da man ofte ikke rigtigt bemærker nogle symptomer.

Har du oplevet kløe/rødme - eller måske været opmærksom på klart gennemsigtigt udflåd, som iøvrigt er ildelugtende, fra urinrøret så kan det være tegn på klamydia infektion.
    Azithromycin får du højest sandsynligt udskrevet fra din læge, som indtages 1 (2*500 MG) gang som en Antibiotika kur, og det er så det!

Det kan også være svamp - hvis der er hvide afskalninger på penis hoved (ku til forveksling ligne man ikke har fået vasket sig ordentligt i intim området) - penis kan sågar blive rødlig - svamp klør også .

Det kunne også være herpes - er der sår på penis ?
    (HPV virus som altid vil være i din krop, og som kan komme i ubdrud som det lyster, synes det nasty stuff det her, dog kan din krop før eller senere mere eller mindre nedbryde det, så det ikke kan ses, men virusen kan stadig gives videre til en af dine mange sexpartnere smiley

Hvorfor spørge herinde på baboom ???
    Synes du skulle smutte til din egen læge - er nysgerrig for hvad det er du fejler, pm mig gerne - bare af ren nysgerrighed !

• #12   9. aug 2011 Dennis smiley De har ikke ferie mere, min mor var ved min læge igår smiley

• #13   9. aug 2011 Det ved jeg godt smiley Jeg kan kun genkende kløen.. andet har jeg ikke! Pyyh.. hvis du siger det der, og det er rigtigt! Men nu ville jeg bare lige høre inden det var, fra folk herfra.. jeg er ikke dum, self går jeg til lægen. men som mange andre så er det rart lige at få den igennem og vendt hos andre.. blandt andet herinde.. inden man skal tjekkes smiley

• #14   9. aug 2011 Men det er nok en gang Klamydia jeg har pådraget mig smiley

• #15   9. aug 2011 Er Farmakonom så jeg er helt sikker på det er rigtigt det jeg har skrevet ! smiley

men pøj pøj med turen til lægen !

(krydser for dig det ikke er kønsvorter/herpes)

Klamydia forsvinder - det gør de overstående nødvendigvis ikke ! smiley

• #16   9. aug 2011 Ja, så har du forhåbentlig lært noget af det.

• #17   9. aug 2011 I have!! :S Og det ved jeg ikke om det gør.. det gør det når jeg engnag har været til lægen, og er blevet heldbredt for 2. gang :S

• #18   9. aug 2011 Den slags er sgu da almen viden.. Ellers kunne du overveje at bruge kondom.. Hvis du da ved hvad det er...

• #19   10. aug 2011 Han har fået svar, og lært af sine fejl, så synes ikke man skal træde mere i det smiley

• #20   10. aug 2011 Ditte F, den der var næsten til en udstemme! Der er sku mange der ikke er kloge på området, så tag og stik dine kommentarer op et vidst sted, og hav lidt omtanke og respekt for dem der er lidt mindrevidene end dig selv!! Egentlig ved jeg faktisk godt lidt om tingene.. Eftersom jeg har haft Klamydia før, må din bedrevidenhed og logik, jo nok kunne udtænke at den ikke er helt ny for mig.. Det er måske bare lidt vissent og glemt fordi jeg ikke normalt render rundt og har sådan noget! Og komdom? Jeg bruger det sku sjovt nok rimeligt meget, der er bare enkelte smuttere.. lad være med at tal før du har undersøgt sagen lidt grundigere, inden du udtaler dig! TAK!

Kommentér på:
Kønssygdomme..

Annonce