Svær beslutning {{forumTopicSubject}}
Godt ske der er nogen der synes det her er plat, men har brug for hjælp.. det er en meget svær beslutning.
har været sammen med min fyr i et års tid nu, men der er begyndt at komme mange skænderier og diskutioner.. hver gang jeg tager det op med ham lover han guld og grønne skove og jeg hopper i med begge ben hver gang. igår var jeg endelig ved at tage mig sammen til at sige stop, men når han så kigger på mig og græder og lover igen at det nok skal blive bedre gjorde jeg nøjagtig det samme igen.. har givet ham en ekstra chance..
ikke nok med jeg synes det er svært at finde ud af hvad der er det rigtige, så begynder min nærmeste familie at sige jeg ikke er den samme og at jeg har forandret mig meget.. det samme siger min bedste veninde ( hun har kendt mig siden vi var små) hun mener jeg skal gå fra ham med det samme.. men det sku ikke let... nogen der har forslag eller har prøvet det før???
feb 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 48 Svar: 1.771
snakker af erfaring.!!
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Emner: 264 Svar: 1.839
Det kunne også være bedst for begge måske at holde pause lidt.. Det har min kæreste og jeg gjort et par gange.. Og så finder man ud af om det er slut eller om man overhovedet ikke kan undvære hinanden?
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 54
jun 2007
jul 2007
jun 2007
jul 2007
jun 2007
ja det er min beslutning men den er rigtig svær
jul 2007
Hvis det er et forhold som virkelig skal holde, så finder man også sammen igen... hvis man ikke gør - er det nok ikke meningen at man skal være sammen
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 159
som sagt du er kun 18 år og har en masse år og en masse fyre du kan vælge imellem hvis det skulle være det ikke skulle være ham og du slår op så brug noget tid med venner og familien alt det du kan så du ikke falder i igen.
desuden.... af hvad jeg kan høre på det..... det kunne du godt gøre bedre
jun 2007
aalborg - jaeh det har du nok ret i men det er bare så svært når man holder så meget af ham når han begynder på de ting..
mr pappi - der sku li så meget godt som skidt ..tak ska du have, ved godt der er andre fyre end li ham men et år er også et godt stykke tid
jul 2007
jul 2007
jun 2007
jun 2007
jun 2007
jul 2007
jan 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 66
jan 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 66
jul 2007
jul 2007
Tiine - det er også svært når du er den første han er sammen med og den første han bor sammen med... Der er mange ting der bliver anderledes når man flytter sammen. Man skal have en dagligdag til at fungere, lave mad osv... det kan nemt give en masse konflikter, når det stadig er så 'nyt' som det er..
Jeg ved det nok ikke hjælper så meget på jeres forhold, men dengang min kæreste og jeg ville flytte sammen, havde han heller ikke rigtig været sammen med andre end mig og han har heller ikke boet selv i en lejlighed.. Så jeg følte det ville være et alt for stort skridt at han flyttede ind til mig (på det tidspunkt havde jeg boet selv siden jeg var 14) - så jeg sagde at jeg synes det ville være bedst hvis han fandt sin egen lejlighed i første omgang i samme by som mig - så vi stadig kunne være sammen så meget vi havde lyst, men også kunne trække os tilbage hvis det var det. Man er ikke så meget bundet - hvilket kan være svær i den alder.. Men også fordi der er mange ting man først skal 'lære' når man flytter for sig selv, som man måske ikke lige regner med..
- det var bare lige et eksempel på hvad jeg gjorde,
måske det ville hjælpe hvis i flyttede hver for sig til en start, det kunne jo også være at alting bare er gået for hurtigt, til i kan følge med?
jun 2007
jul 2007
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 27 Svar: 535
Jeg er ked af, at hun nu har efter tre år valgt at bare lukke totalt af, og har fundet sig en ny. Jeg ville ønske at vi kunne have blevet enige om en lille pause fra hinanden, fordi det var inderst inde også det jeg gerne ville. Lidt tid til at tænke over, om det nu også var rimeligt at hun ikke troede på jeg holdte nok af hende osv. Og hun havde sikkert også en masse hun ville tænke lidt over.
Som Lykke siger. Det kan være man finder ud af, at man slet ikke kan undvære hinanden.
jun 2007
feb 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 48 Svar: 1.771
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 34
aug 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 4
Så til sidst sagde jeg stop , og blev da ked af det , men ved at det var rigtigt nu ,
- men tænk dig godt om ?
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 195
Men kan sige at hvis det virkelig skal være jer er jeg sikker på i nok skal finde sammen igen.
For 3 år siden brød min kæreste og jeg med hinanden, jeg fandt en ny som jeg var sammen med i 3 år. Men efter disse 3 år indså jeg hvem det virkelig var at jeg elskede. Jeg holdte meget af ham jeg var sammen med i 3 år, men ikke nok. Det var ikke den rigtige kærlighed som jeg havde oplevet en gang.
Jeg gik fra ham jeg nu havde været sammen med i 3 år. og fandt tilbage til min x. vi er nu sammen, er forlovet og planlægger at blive forældre sammen.
Så vil sige hvis det er sand kærlighed fra begge sider, er jeg ikke i tvivl om at i nok skal finde sammen igen.
Ved ikke om du kan bruge dette til lidt. Ved hvor svært det er for dig.
Held og lykke med din beslutning.
Svær beslutning