{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  få fat på numre (til drenge)
  • #1   13. aug 2011 Må jeg få dit nr? smiley

• #2   14. aug 2011 Fordi så er man da en mongol af andre dimensioner -_-

• OFWGKTA
    OFWGKTA Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Svar: 20
    #3   14. aug 2011 Hahaha og her troede jeg at Baboom ikke kunne blive mere ynkeligt

• #4   14. aug 2011 siger det lige på en pæn måde her (: i forhold til de andre..

fordi så er man en mega mongol ! damen vil jo tro det er en stalker !?
    jeg ved hvad det føre til ! hun afviser dig smiley
    og forresten tror det er mere for sjov og af ren perversehed xD ikke det største alvor (: !

• #5   14. aug 2011 Du vil have nummeret fordi du er liderlig - du tager et blad, går på lokum i 5 minutter - og nu er du ligeglad med at få det nummer...

• #6   14. aug 2011 Benzo præcis X) !

• #7   14. aug 2011 Hahahahaha! Hvor plat..

• #8   14. aug 2011 Jamen det er jeg da helt sikker på at de fleste piger vil falde for smiley Sikke da et charmerende trick..... Du score ikke så meget vel ??

• #9   14. aug 2011 du kan prøve at skrive til nogle af de numre bag i avisen, du får helt sikkert svar...

• #10   14. aug 2011 Hvor dum er du fra en skala fra 1-10?!.

• #11   14. aug 2011 Hvilken respons regnede du med, da du oprettede dette emne?.....

• #12   14. aug 2011 Jeg tror at han regnede med at I ville sige at det var en genial idé, eller noget i den stil..

Det er da kun dumt smiley

• #13   14. aug 2011 Tjah, det er da ikke den værste idé jeg har læst, og hvis det virker så er det sgu da kun en god ting, og virker det ikke, så har man ikke tabt noget.

• #15   14. aug 2011 Haha, så det sgu meget nemmere at spørge om personen har lyst til at skrive sammen i stedet for.
    Jeg har før fået sms'er af fyre der har taget mit nr. fra annoncer, og det gider jeg ikke. Plejer at ignorer dem smiley

• #16   14. aug 2011 Der er en fod til hver sko.. Så mon ikke det nok skal lykkedes for nogen at score på den måde?

• #17   14. aug 2011 Det kan sikkert godt lade sig gøre

• #18   14. aug 2011 Hvis fyren nu ikke starter med at sende en sms med "årh hårh jeg syns du lækker, skal vi knep?" , men rent faktisk er god nok til ikke at virke klam, og pigen så lige den dag ikke synes det er klamt, og faktisk synes han virker meget charmerende, samt at det måske er en lidt sød måde alligevel, og så kører det bare derfra indtil de hi'fiver hinanden over deres velskabte børnebørn, så er alt sgu da bare totalt perfekt.

Og det værste der kan ske, er at pigen ikke svarer, eller skriver "skrid, klamme stodder". Bum..

Som Nadia siger, en fod til hver sko. Det er bare et spørgsmål om at finde det rigtige par. Eller for parret om at finde hinanden, uanset metoden.

• #19   14. aug 2011 lolwut: Og det er satme ikke nemt at finde da!

• #20   14. aug 2011 Nej, men man kan blive overrasket ind i mellem.

• #21   14. aug 2011 Det ville jeg da helt klart også selv, men derfor er det ikke umuligt at det i en eller anden sammenhæng ville kunne lade sig gøre, men chancen er dog ikke ret stor tror jeg.

Man skal bare aldrig sige aldrig.

• #23   14. aug 2011 nu havde jeg så heller ikke tænkt mig at gøre det selv, har det jeg skal bruge her...

jeg kede mig bare og så på de anocer hvor fyrerne skriver alt mugligt pis osv, så hvorfor ikke skaffe nummeret istedet, og så begynde at skrive stille og rolig, eller spørge om de har lyst til at skrive der igennem ,)

• #24   14. aug 2011 Rasmus J, slap du bliver hurtigt fed, din sure kælling.

Alle andre sabler manden ned, kalder ham dum og alt muligt. Alt jeg siger, er at der kunne være en mulighed for at det kunne lade sig gøre, selvom chancen nok er lille.

Sgu da klart hvis du og jer andre ingen vegne kommer, hvis i skyder alle ideer ned som har små succeschancer.

• #25   14. aug 2011 hahahaha lol

• #26   14. aug 2011
    Rasmus J

hey makker der er ingen grundt til at kalde mig ting og sager smiley eller få en udstemme

• #27   14. aug 2011 Rasmus, mange gange undskyld. Havde jeg vist du ville blive så såret, havde jeg selvfølgelig ikke kaldt dig fed. Det sker ikke igen, giv mig endelig ikke en udstemme, det tror jeg ikke jeg ville kunne bære.

Selvom det gjorde ondt da du insinuerede at jeg bare udnyttede den kollektive mobning i tråden, til at fremhæve mig selv, er jeg nu klar over, at jeg gik over stregen.

Håber på din tilgivelse.

• #28   14. aug 2011 Rasmus J

det ved jeg da godt smiley

• #29   14. aug 2011 Ooog den røg så lige henover hovedet på dig. Jeg tror det er i sin ret jeg undskylder igen, denne gang for at forvirre dig så meget. Det var, endnu en gang, ikke min mening, men jeg tror vi er på hver sit plan så langt fra hinanden, at mine indlæg virker som om jeg er 10 år gammel, hvilket naturligvis er usandt, haha, det kan du jo se i min profil.

Men for at opsummere dit budskab, så mener du tilsyneladende jeg prøver at fremhæve mig selv, ved at modsige mængden. Nu mangler jeg bare den nedladende tone, men den gemmer jeg til næste indlæg og dobler op hvis det bliver nødvendigt.

• #30   14. aug 2011 rasmus
    tydeligt latterligt og ubrugeligt. ja det er det sikkert nok og kan også give dig ret i, men hvorfor skriver du ikke så til 90 % af alle andre inlæg her inde

• #31   14. aug 2011 af samme grund som alle de andre smiley også beskrevet længere oppe

• #32   14. aug 2011 jo det tror jeg nok, måske ikke alle men en del

• #33   14. aug 2011 jeg overgiver mig til den store mester, d;)

• #34   14. aug 2011 Okay, du har tydeligvis misforstået min mening med "man skal aldrig sige aldrig". Det jeg mente var at folk åbenbart synes det er så dumt et forslag, at de aldrig ville forsøge fordi de forventer det aldrig ville lykkes. Jeg siger så, at man jo lige så godt kan tage chancen, for hvis nu tøsen var med på idéen, ville det være blæret. Og hvis ikke, var det værste man kunne få af vide, at man er en klam stodder. Og på den måde, skal man aldrig sige aldrig.

Den detalje er åbenlyst også røget hen over hovedet på dig, men det bebrejder jeg dig ikke.

Jeg vil da gerne svare dig på dit spørgsmål, men jeg må indrømme at jeg troede det var retorisk, så der har du grunden til jeg ikke svarede på det.

Nej jeg ville ikke bruge anledningen til at fortælle folk at man aldrig skal sige aldrig, det troede jeg egentlig folk selv kunne nå frem til, og jeg kan også sige det til folk uden at have en anledning til det. Dog er anledningen i denne tråd så stor, at den jo passer mere eller mindre perfekt ind i sammenhængen, fordi alle folk, indtil jeg skrev noget, var så afvisende overfor idéen, at jeg syntes den var mere end på sin plads.

Lad min løse din gåde for dig så, den er ikke specielt kompliceret. Det handler om, som jeg har været inde på tidligere og som hele dette indlæg handler om, at man ikke skal afvise idéer og muligheder, før man har forsøgt. Der er ingen i denne tråd der ved om det ville virke, men alle, udover mig (og Camilla i et enkelt indlæg), ved i hvert fald at det aldrig ville virke. Men det kan man ikke vide, og hvis man bare afviser ting der virker usandsynlige blankt inden man forsøger, så er det min mening at man ikke kommer videre, fordi man er bange for at tage en chance. Så fedtspiller man bare hele livet, men man slår sig da heldigvis ikke hvis man sørger for man aldrig falder.

Jeg kan ikke forklare det bedre end dette indlæg, og hvis du stadig ikke forstår hvad jeg mener, må jeg give dig tiden til den dag det går op for dig lige inden du falder i søvn. Og forhåbentlig vil indse at jeg har ret, men det kan jeg ikke have indflydelse på.

Min nedladende tone kommer sig naturligvis også deraf, da jeg ikke selv mener at det er så svært at se, men hvis det reelt set har været en udfordring at forstå min pointe, vil jeg gerne igen, oprigtigt, sige undskyld hvis du har følt dig trådt på, og slutte af med at sige, at du må have en rigtig god aften, jeg logger af om lidt og regner med at læse videre i morgen.

• #35   14. aug 2011 vil give lolwut ret.

hvis man aldrig prøver noget så kommer man ikke længere, i den her er det sådan set liggyldigt, for der vil man måske meget sjællend virke, men du kan jo aldrig vide om pigen nu synes du så godt ud, men ikke ture skrive til dig, og så har du brudt den ved at skrive til hinde, man skal jo ikke skrive med det samme, skal vi skrive sammen, men hvis du man starter med at snakke om tingen, køber den, og bagefter begynder at skrive lidt med hende.

men du kan jo også Samligne den med andre ting, fx der er en job annonce til nogen har ikke en skid erfaring, og der kommer et par 1000 ansøgninger, du kan være heldig, men du bakker ud fordi du ikke tror det vil lade sig gøre, eller den job annonce det har været på et tidspunkt med verdens bedste job, 600.000 kr for et halvt år, jobbet var at slappe af, over 35.000 ansøgte man kan være den heldige (link fjernet)

• #36   18. aug 2011 "Hvis man aldrig prøver noget kommer man ikke længere"
    Ved ikke lige om det til emnet som var starten i det her,
    Men man har forhåbentlig noget selvrespekt, og kan finde en lidt bedre måde at score en pige på.

• #37   20. aug 2011 får dig en kæreste haha smiley

• #39   20. aug 2011 Haha Yeah! Camilla ;-).

• #40   20. aug 2011 Det er da fedt at have en sjov historie til hvordan man mødtes, i stedet for bare at have scoret hinanden i byen.

Og en historie som denne tråd lægger op til, kunne sgu være sjov.

Kommentér på:
få fat på numre (til drenge)

Annonce