1.261 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 64 Svar

HJÆLP.. HJÆLP..

Har brug for lidt hjælp. Det køre ikke helt vildt godt med mig og kørsten. Mange gange hvis jeg spørger om vi skal have sex og hun siger nej, bli´ver jeg sur. Og er selv skide træf af at jeg gør det og ked af det. Og det er næsten gået ind og ødelagt vores forhold. Hvad kan jeg gøre??? Nogen der evt har en sød besked jeg lige hurtig kan sende til hende hehe... Ps jeg skal være sammen med hende i weekenden. Så evt nogle gode råd jeg kan gøre for at være bare lidt sikker på at rede vores forhold??? For elsker hende meget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP..
  • #1   19. sep 2007 prøv at lade være at spørge. også nus med hende, så kommer det helt selv..:)

• #2   19. sep 2007 Louise: Hmm ja men tror bare ikke at der sker noget hvis jeg ikke sprørger. Men er også blevet bange for at spørger hende, for at få nej...

• #3   19. sep 2007 jeg hader når manden spørge, det er IKKE det der tænder en..:) Det skal komme helt af sig selv..!
    Jeg elsker at ligge og nusse, se en film, også kommer det helt selv..

• maria p
    maria p Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 31 Svar: 275
    #4   19. sep 2007 hvis du bare er sød og kærlig ved hende...og ja nusser hende så kommer det med garanti af sig selv

• #5   19. sep 2007 præcis... sex skal ikke aftales, det skal helst ske af sig selv..

nus med hende, kæl for hende og så skal det nok komme...

og du må ikke blive sur på hende, hvis hun ikke vil. du skal acceptere hende... man kan ikke tvinge en til at have løst til sex..!

• #6   19. sep 2007 Hehe aldrig spørg..
    Det er da det største turn off for en tøs..
    Bare gå til den med kys og nusseri, så er den i hus..

• Louise s
    Louise s Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 76
    #7   19. sep 2007 Er jo ikk fed at du spørger om i skal ha sex , allerede der ødelægger det, det hele..

• #8   19. sep 2007 Tak alle sammen. Kan se allerrede se hvor dum jeg har været hehe.. Men ja ved godt jeg ik skal blive sur. Og ved virkelig ikke hvorfor jeg gør det... Hmm okay må prøve og nusse hende hehe... Men hvor mener i man skal nusse så??? Og sådan??

• #9   19. sep 2007 hehe...

du mangler simpelthen den perfekte opskrift på sex eller hva..?

kys hende og elsk hende..

• #10   19. sep 2007 Hmm men havde tænkt lidt på. Nu når jeg skal ned til hnde. Så evt købe et par røde blomster. Og håbe det måske kunne gøre vores forhold bare lidt bedre.. Og håbe på hun bliver mere forelsked??? Eller er det en dårlig ide?

• #11   19. sep 2007 Smeden - Ja åbentbart... Men i starten kyssed vi og nussed. Og nu spørger jeg bare.. Og kan ikke finde ud af at være som i starten mere...

• #12   19. sep 2007 syns det er en söd idé med blomster, köb evt noget chokolade eller slik, og lej hendes yndlings film og sig du vil se den med hende, lad hende putte ind til dig, nus hende paa armen, nærmest kilden blidbevægelser med handen paa hendes arm... evt massage i hovedebunden mens i ser film saa hun slapper godt af^^

og nej aldrig spörg om sex, det ödelægger the moment of passion

Held og lykke

• #13   19. sep 2007 Charlotte .: Det var virkelig et godt råd... Hmm men så skulle jeg næsten have en buket blomster med hjemme fra. For jeg tager der ned fredag inden hun kommer hjem fra skole. Og så havde jeg tænkt på at give hende dem når hun kommer som en overraskelse eller sådan noget..???

• #14   19. sep 2007 hmm... tja.. en bukket røde roser er alle piger vilde med..

(har selv givet kæresten 50 røde, langstilkede roder, 3 gange)

MEN HUSK... man kan ikke købe sig til kærlighed..!

• #15   19. sep 2007 Smeden - Okay.. Men havde bare tænkt på et par stykker. Hvis det evt var godt nok jo...

• #16   19. sep 2007 nus på maven, armene, massage i hovedbunden, blomster kan man aldrig gå galt i byen med.

Hvor længe har i været sammen?
    Kunne godt virke som om i er kommet ud på en lidt skævt spor, og i har brug for at få noget ordenligt romance for at komme tilbage igen..

• #17   19. sep 2007 selvfølgelig er et par stykker godt nok.... are giv hende 1 stor rose....

det er ikke antalet der tæller. det er tanken der tæller...

• #18   19. sep 2007 det var en god idé, det er mest specielt syns jeg hvis fyren kommer med en buket fra deres egen have^^ det giver et signal om at du vil göre det specielt for hende, en hver kan köbe en buket i en forretning.... sæt dig uden for naar hun kommer hjem, og vent paa hende..
    Bare slap af det skal nok komme alt sammen.. hvor længe har i været kærester??

og tak smiler hjælper at være haablös romantisk hihi^^'

• #19   19. sep 2007 Louise . Nå okay... jamen vi har været sammen i 3 månder og 3 dage.. Ja det er vi nemlig.. Så vi skal lige på samme spor igen eller hva man skal sige...

• #20   19. sep 2007 johnny J
    Hmm prøver nu med blomster hvis det er...

• #21   19. sep 2007 hvis du nu selv skal være romantisk, og finde på noget selv, hva er det så?

• #22   19. sep 2007 ok morten 3 maaneder siger du, jeg var sammen med min i 6mdr för nogen af os tænkte paa det, vi nussede bare, gik i biffen gik ud og spiste spillede kort saa film og saadan^^

• #23   19. sep 2007 jacob hva er der lige sölle her??

• #24   19. sep 2007 Louise .: Jamen tage en tur i byen og kigge lidt tage i biffen og sådan. Men syntes bare ikke hun vil særlig meget med mig... På nogen måde. Alser ikke kun sex jeg mener...

• #25   19. sep 2007 hmm.... lyder ikke godt i mine øre....

• #26   19. sep 2007 overvej tingene igen. er hun stadig vil med dig?? hun vil intet med dig/på andre måder end sex. hm, kunne altså godt virke som om i skal tage en samtale, om i stadig kan li hinanden, om det stadig skal være jer.!

• #27   19. sep 2007 lidt haardt nok at sige maaske er hun groet fra dig.. men pröv at smigre hende igen, tag hende tilbage til jeres förste möde

• #28   19. sep 2007 Men sys bare det hele skal køre som hun vil have det. For hver gang hun spørger mig om vi skal det ene eller det adet siger jeg hele tiden ja. Men når jeg spørger siger hun hele tiden nej. Og hvis jeg siger nej til hende så bliver hun sur.. Det hele køre som hun vil have... Vi gør ikke særlig meget for min skyld..

• #29   19. sep 2007 hun er i overgangs alderen.. hehe... det er piger imelem 10 - 40 år... hehe...

når de er imellem 10-40 år, så er de vansklige....

• #30   19. sep 2007 maaske skulle du sige nej til hende og sige rent ud det ikk kan passe hun bliver sur over ikk at faa sin vilje, der lyder hun lidt forkælet

• #31   19. sep 2007 Charlotte .: Ja har jeg også gjort og så siger jeg til hende jamen så ved du hvordan det er at få et nej. Og så siger hun slet ikke noget til mig. Jamen er hun endelig også eller rigtig meget enda..

• #32   19. sep 2007 Altså vis en tøs ik vil noget med dig ?

hun vil ik vise dig frem eller?

kan sku ik forstå lysten til sex fra hendes side sku forsvinde efter 3 måneder

tror ik hun er forelsket nok der desvære mester!

jeg har samme problem som dig ik nok sex men det er sku først kommet efter 1½ år
    hun er træt af dig mester! Desvære

• #33   19. sep 2007 Hamsterkongfu Hmm nej. For fik en af mine venner til at skrive til hende. Og hun sage at hun var træt af mig kun pga af jeg kun tænker på sex. Og ellers er hun meget forelsked i mig. eller hun ved ik så meget mere pga af det sex der. Og han sage nemlig til hende at han ikke vil snakke med mig om det. Så hun ved ikke at mig og ham har snakket sammen om det...

• #34   19. sep 2007 Morten m M

det fortæller os lidt mere om hende!
    hum prpaler løs om jeres forhåld til dine venner men ik dig! hva er det for en kæres`te?

hvor gammel er hun

• #35   19. sep 2007 Hamsterkongfu Tja.. Hun er 17... Bliver 18 den 22 febuar,.

• #36   19. sep 2007 Undskyld mig men!!!!!

For det første lyder hun snotforkælet

for det andet skal man ik plapre løs til din ven om hvordan hendes og dit forhold køre det er jer to der skal tale om det indbytres !

efter hva du skriver lyder det til du skal skyde en hvid pil efter hende der! det kommer aldrig til a gå vis sex for hende allerede nu er et problem!

• #37   19. sep 2007 Du skriver du skal ned til hende i weekenden hvor tit ses i ?

• #38   19. sep 2007 Hamsterkongfu Ja. Spurte hende om hvis jeg laved om på mig om hun så vil få flere følser for mig, men kunne hun jo ikke lige svare på.. Jamen vi ses næsten hver weekend og tror også det er det der har gået galt. Men næste weekend igen skal vi ikke være sammen...

• #39   19. sep 2007 shit nu stopper du !
    vis hun ik kan holde til a se dig hver weekden så er det sku et problem !

hva så vis i sku bo sammen så sku i os kun ses hver weekdend i stuen ?

nu stopper det fandme!
    damen og mig er sammen hver dag intet problem der

DROP HENDE DER ER ANDRE KUSSER I HAVET!!!!

• #40   19. sep 2007 Od du skal fandme ik lave om på dig selv !

man er som man er og vis folk ik kan lide det er det deres problem og ik dit!

• #41   19. sep 2007 du skal ikke lave om på dig selb knægt:O dum ide, dum ide. så tilpasser du dig jo hendes behov, hva med dine behov..

• Louise s
    Louise s Tilmeldt:
    jun 2007

#42   19. sep 2007 Hun er ikk den eneste pige (: Kom videre , det hendes tab

• #43   19. sep 2007 det er ikk kun en spabd fuld, men et helt land fuld af piger, drop hende, find en ny....

• #44   19. sep 2007 du skal ikke lave om på dig selv... du er som du er... hvis hun ikke vil ta dig som du er, så er hun nok ikke den rette....

• #45   19. sep 2007 spabd_spand

• #46   19. sep 2007 spar pengene på roserne og fortæl hende hvordan landet ligger...

• #48   19. sep 2007 HJÆLP MIG AAAA JEG ER SÅ INTETANENDE OG HAR BRUG FOR ALLES HJÆLP FOR JEG HAR IKKE RÅD TIL PSYKOLOOOOG HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP MIIIIIG

• #50   19. sep 2007 Bowiie
    Med den overskrift han laver?

Det viser da for det første hvor seriøst han tager det!

• #52   19. sep 2007 Det nytter ikke han har et problem når han med sådan en overskrift viser manglende interesse for sit eget emne, hvorfor skulle man så som bruger vise interesse?

Hvis alle fora-emner var HJÆLP ville det virkelig være flot, ville det ikk?

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 91
    #54   19. sep 2007 For det første.
    Forstår ikke Hvorfor der i din beskrivelse står at du er single???? Når du siger du elsker hende???

For det andet: Aldrig spørg om sex, lad det komme af sig selv..... Og aldrig aldrig aldrig, bliv sur over hvis du ikke for noget smiley

• #55   19. sep 2007 Jens

Der blev han sku fanme BUSTED !!!!

Han er tydeligvis herinde for at se på små piger smiley derfor siger han at han er singel

• #56   20. sep 2007 Jens K
    Ja har lavet det om men man kan åbent bart ikke se det.. Hmm ja nu står jeg haer med to råd. Enden bare lade vær med at lave om på mig selv. Eller give hende de blomster og nusse og kæle med hende om aftenen, og så se om der falder noget af... Men tror også hun holder mig nede.. Når vi kun laver noget hun vil...

• #57   20. sep 2007 morten det er noget værre tis saa^^'
    Jeg kender ordet nej alt for godt, og hader naar folk bliver sure over det.... i et forhold skal man altsaa være ligestillet uanset hvad...

og aldrig lave om paa dig selv for en andens skyld.... det har jeg selv prövet... endte med at jeg slog op fordi jeg skulle sige ja og amen til alt hva hans familie sagde og mente....
    Hvis man ikk kan klare lugten i bageriet kan man skride ud af forretningen^^

• #58   21. sep 2007 Charlotte . Okay Men bliver jo nøtil at lave om på at jeg ikke bliver sur når jeg får et nej hvis jeg spørger om vi skal bolle. Men kan jo høre man ik skal spørger bare prøve og se om hun vil. ved hjælp af at mærke der ned og sårn lidt...???

• #59   21. sep 2007 Natascha F ja okay. Så laver jeg ik om på mig selv. Men prøver at holde op med at bliver sur hvis jeg får nej...

• Louise s
    Louise s Tilmeldt:
    jun 2007

#60   21. sep 2007 Enig med natascha, du skal ikke blive sur..
    Er der ingen grund til , hvis din kæreste ikke har lyst skal hun ikke tvinges.
    Hvis hun siger nej, er det altså bare et nej , det må du leve med.. Men kan godt forstå din kæreste siger nej hvis du spørger hende direkte , " skat , skal vi have sex" er ikke pisse romantisk..

• #61   21. sep 2007 Louise S Ja okay.. Så må jeg jo prøve en kærlig måde med at nusse hende og sårn. Og så når vi ligger og kysser så evt begynde at røre ved hende der nede, og så se om hun fjerner min hånd eller hva der sker...

• Louise s
    Louise s Tilmeldt:
    jun 2007

#62   21. sep 2007 der er helt sikkert større held hvis du nusser (:

• #63   21. sep 2007 enig med morten! drop dog det sex og respekter hun ikke gider..lad hende bestemme hvornår og lev med det!

• #64   21. sep 2007 ja det er dumt at blive sur over det...

Og man behöver ikk decideret mærke efter du kan bare se det naar tiden er inde om saa at sige

• #65   21. sep 2007

• #66   23. sep 2007 Så er weekenden sku slut. Og var sammen med kæresten. Gav hende roser og chokolade nussed hende og blev ikke sur for fik nej til sex igen. Men hun er den samme ko som det sidste lange tid..

• #67   24. sep 2007 Hvorfor gör du det ikk forbi...? eller sig du vil ha' en tænkepause.... det gaar jo ikk det der

• #68   24. sep 2007 ja...

Kommentér på:
HJÆLP..

Annonce